20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Jonjo Shelvey  (Lest 17318 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #45 på: 20. Des. 2016, 19:56 »
Crap! Er ikke mye kreativitet i midten uten Shelvey.  Her må vi ha på plass en erstatter ja

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #46 på: 20. Des. 2016, 20:57 »
Har vore tynt med kreativitet bak Shelvey, og om han nå er ute i 5 kamper, så ser eg ikkje heilt kven som skal tre inn i rolla hans. Trenger backup i denne posisjonen/fleire alternativer
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #47 på: 20. Des. 2016, 21:18 »
"Smelly Arab" skal han visstnok ha slengt etter Saiss.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #48 på: 20. Des. 2016, 23:01 »
Trodde han hadde sagt "learn english" eller noe sånt jeg?
Smelly arab virker som en "mild" ting å si på en fotballbane, men de mengder testosteron som flyter..

Uansett mener jeg begge de to, hvis det er en av de, ikke er spesielt rasistisk. "Din vondtluktende araber" er ikke det verste jeg har hørt, og mener straffen er ekstrem streng i så måte.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #49 på: 21. Des. 2016, 08:08 »
Det er vel rett og slett nulltoleranse for å slenge dritt der etnisitet/legning/religion er en del av bildet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #50 på: 21. Des. 2016, 13:35 »
Anser det ikke som dritt jeg da, men han burde vel ha holdt seg for god til å slenge med leppa ja.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #51 på: 21. Des. 2016, 19:04 »
Jeg synes det er riktig å straffe ham for dette.  Fotballspillere skal gå foran som forbilder og dette var fullstendig unødvendig av ham synes jeg

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #52 på: 21. Des. 2016, 20:29 »
Diame drar vel til ACN, og shelvey ute januar/februar? Damn, må nok ha en erstatter inn i januar. Hadde vært greit med noe god kvalitet som kan være med opp neste sesong også! Ikke bare wankership-proven :)

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #53 på: 21. Des. 2016, 20:58 »
Ser ut som om vi skal prøve å låne Ruben Loftus-Cheek fra Chelsea.
Vi har vært linket til Tielemans, og det hadde vært utrolig fett! Hadde det skjedd, hadde han hatt 5 mnd til å venne seg til engelsk fotball.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #54 på: 14. Aug. 2017, 14:45 »
Shelvey avslører: - Jeg går til psykolog
http://nettavisen.no/artikkel/3423363577?s=ios

Burde vært en slags reklamasjonsrett eller noe her.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #55 på: 18. Juli 2019, 16:52 »
Darlow og Shelvey innblandet i bråk bare timer før avreise til Kina. 👎👎



https://t.co/fDRbCQVoJj

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #56 på: 24. Sep. 2019, 08:09 »
https://www.themag.co.uk/2019/09/after-his-display-and-touchline-exchange-with-steve-bruce-surely-that-must-be-finally-it-for-jonjo-shelvey-newcastle-united/

After his display and touchline exchange with Steve Bruce, surely that must be finally it for Jonjo Shelvey

"Rafa Benitez quickly decided last season that it was pointless thinking you could rely on Shelvey. Playing eight PL games early on, after injury at the start of November, even when he came back early in 2019, Rafa didn’t even put him on the bench. Only in the final few weeks after safety was ensured, did Rafa give him two more starts, hoping no doubt that it might help him sell the midfielder in the summer to help raise cash for his own Newcastle targets…

Instead, we had the disaster of the manager leaving and also the midfielder staying.

On Saturday, Isaac Hayden ran himself into the ground at St James Park, just as he had done at Anfield a week earlier, trying to make up for Shelvey’s shortcomings and lack of mobility.

Steve Bruce’s team selection, formations and tactics are all over the place but he can’t handicap the team yet again by starting Jonjo Shelvey at Leicester next Sunday."


Når skal Bruce innsjå at Shelvey ikkje er god nok.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #57 på: 24. Sep. 2019, 15:45 »
Da Shelvey sa at Bruce passet han mye bedre mente han kanskje at Bruce sikkert er dum nok til å bruke han.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #58 på: 25. Sep. 2019, 12:43 »
Da Shelvey sa at Bruce passet han mye bedre mente han kanskje at Bruce sikkert er dum nok til å bruke han.

Teinkte akkurat det same ::) Colback og Aarons prøvde seg og...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Jonjo Shelvey
« Svar #59 på: 06. Mars 2020, 13:46 »
Forlenget til 2023 sammen med Ritchie. Denne sesongen har Shelvey vært en viktig bidragsyter til at vi ikke ligger på nedrykksplass. Nøkkelspiller, men ekstremt ustabil - og usikker om vi burde satset på han i fremtiden da jeg ikke syns han leverer godt nok ofte nok.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida