20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Florian Thauvin  (Lest 20270 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Florian Thauvin
« på: 19. Aug. 2015, 20:02 »
Da er signeringen endelig i boks!

Gleder meg til å se han spille, og håper han blir en kjempesuksess!

▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #1 på: 19. Aug. 2015, 20:08 »
Massevis av talent. Håper hodet er på rett plass.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #2 på: 19. Aug. 2015, 20:56 »
Vælkømmin tel gards Flårian!  :D
No fate but what you make

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #3 på: 19. Aug. 2015, 22:42 »
Minner han ikke en del om Ben Arfa? Hvis han er i nærheten av å reprodusere den kampen han leverte mot Liverpool (2-0 i 2012), målet borte mot Everton i debuten, målene mot Aston Villa (1-1 i 2013) og Fulham (1-0 i 2013), solaraidene mot Bolton, Blackburn m.fl. og evig underholdning, så er det krutt!

Begynner å bli besatt på kantene nå med Sissoko, Aarons, Obertan og Ayoze (selv om han bør spille #10). Når Cabella først forsvinner, er Thauvin en glimrende inntreden på venstre kant. Begynner å bli et lag dette :)

PS: Herregud som vi savner HBA (i form) (og Gary Speed)
Black and white since 1996

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #4 på: 26. Aug. 2015, 09:36 »
Endelig funnet ein speler som kan ta gode frispark?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #5 på: 26. Aug. 2015, 09:50 »
Det var det første jeg tenkte når jeg så målene fra i går au. Endelig en som tar frisparkene med litt kraft mot mål. En fryd for øynene.
Nei.

nemo

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 304
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #6 på: 26. Aug. 2015, 14:24 »
..og like ENDELIG deilig å se at Newcastle er farlige og kan score på dødballer igjen!

Thauvin være fus på alle dødballene framover!

Han får jo til og med Williamson til å se ut som en notorisk goalgetter (med de nesten "ferdig-scorede" dødballene sine). Ref. 4.målet fra igår.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #7 på: 26. Aug. 2015, 18:32 »
Gode dødballer i går! Håper at de i boksen også klarer å omsette dette i mål mot kvalifisert motstand.
Videre håper jeg fyren får tillit. Erfaringsmessig vil offensive franskmenn svinge i prestasjonene i starten (og utover). Håper McClaren har litt tålmodighet selvom det skulle gå skeis et par ganger.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #8 på: 26. Aug. 2015, 21:14 »
Det "må" han. Han sitter selv i transferkomiteen, og jeg forventer at han i det minste har vært enig i å hente inn sommerens spillere :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #9 på: 30. Aug. 2015, 00:05 »
Jeg tror nok ganske sikkert McClaren kommer til å ha tålmodighet med Thauvin. I motsetning til sin(e) forgjenger(e) har jo den nye sjefen en langt større innflytelse på hvilke spillere vi skal kjøpe. I tillegg står han for en mye mer ballbesittende spillestil, noe som innebærer at Thauvin vil ha en mye større rolle i laget, enn hva tilfellet var for Ben Arfa under Pardew/Carver.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #10 på: 23. Sep. 2015, 13:31 »
http://www.nufcblog.com/2015/09/23/transfer-rumors-about-this-newcastle-player-ridiculous/#more-239006 <- Haha. Hvis det stemmer at Barca er keen på Thauvin, så ere ganske sykt! Gir ingen mening
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #11 på: 06. Des. 2015, 20:20 »
Hvorfor brukte vi 13 mill pund + Cabella på en spiller vi ikke engang har tenkt å bruke?

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #12 på: 07. Des. 2015, 00:07 »
Hvorfor brukte vi 13 mill pund + Cabella på en spiller vi ikke engang har tenkt å bruke?
Mener å huske at det var flere som advarte mot å hente ham og for øyeblikket kan man trygt si at man burde høre på kritikerne.. Virker å være lite trygg og komfortabel når han får spilletid, dessverre.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #13 på: 07. Des. 2015, 16:52 »
Jeg mener at Florian Thauvin trenger tid. Jeg synes det er et spennende kjøp og samtidig et kjøp som viser litt ambisjoner. For et år siden ble han i en eller annen avis/blad kåret til en av Europas 10 største talenter, og ble sammenlignet med Franck Ribery.

Jeg synes kjøpene av Thauvin, Mitrovic og Mbemba er meget spennende. Alle er unge, alle er gode og med spisskompetanse. Alle har de forskjellige ferdigheter, og jeg tror de kommer til å prestere veldig godt bare de får litt mer tid, litt mer rutine og samtidig litt drahjelp i starten.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Florian Thauvin
« Svar #14 på: 07. Des. 2015, 20:36 »
Jeg mener at Florian Thauvin trenger tid. Jeg synes det er et spennende kjøp og samtidig et kjøp som viser litt ambisjoner. For et år siden ble han i en eller annen avis/blad kåret til en av Europas 10 største talenter, og ble sammenlignet med Franck Ribery.

Jeg synes kjøpene av Thauvin, Mitrovic og Mbemba er meget spennende. Alle er unge, alle er gode og med spisskompetanse. Alle har de forskjellige ferdigheter, og jeg tror de kommer til å prestere veldig godt bare de får litt mer tid, litt mer rutine og samtidig litt drahjelp i starten.

Er dessverre helt feil å hente denne type spillere til Newcastle om dagen. Slik prestasjonene har vært de siste årene trengs det spillere som kan prestere umiddelbart. Når/hvis man får dette laget til å prestere stabilt igjen, kan man begynne å hente inn en blanding av rutine og talent.
No fate but what you make