20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen interessante fra nedrykkslagene?  (Lest 35768 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #30 på: 25. Mai 2011, 14:27 »
Nå er du saklig ja. Scott Parker har vært helt fenomenal denne sesongen for West Ham. Han var unormalt svak mot ManU husker jeg, men bortsett fra det har han vært stand out player for Hammers bortimot hver eneste kamp jeg har sett av de.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #31 på: 25. Mai 2011, 14:34 »
Det blir for useriøst å si at parker har vært dårlig denne sesongen, håper du tuller...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #32 på: 25. Mai 2011, 14:37 »
Han har jo ikke vært dårlig seff, men er jo ikke akkurat verdensstjerne som enkelte her hevder. Jeg vil mye heller ha Tiote enn parker. Ekke tvil i det hele tatt.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #33 på: 25. Mai 2011, 14:46 »
Jeg kunne godt tenkt meg Parker og Tiote sammens i en 4-2-3-1-formasjon, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmi

  • Gjest
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #34 på: 25. Mai 2011, 14:50 »
Jepp, ihvertfall nå som Joey stikker. :(

NUFC

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 260
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #35 på: 25. Mai 2011, 14:50 »
Enig, Kris. Det blir en veldig fin kombinasjon!
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #36 på: 25. Mai 2011, 14:55 »
Parker er en typisk spiller som LFC eller Spurs dessverre kommer til å signere, men en fantastisk drøm å ha Tiote med Parker ::)

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #37 på: 25. Mai 2011, 15:26 »
tiote og parker. ?? Hva med det kreative? kan ikke ha to løver på midten tar bort for mye av det offensive.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #38 på: 25. Mai 2011, 15:36 »
tiote og parker. ?? Hva med det kreative? kan ikke ha to løver på midten tar bort for mye av det offensive.

Er egentlig enig, men Parker er på sine eldre dager blitt litt mer futt i offensivt og i forhold til de gode gamle piruett-støttepasningsdagene i Newcastle. Det kan forsåvidt også fungere i en 4-2-3-1 type formasjon ser jeg for meg.

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #39 på: 25. Mai 2011, 16:30 »
Haha, masse morsomt her ;) Du kan vel sei Man U e heilt mongolid i håve då - som vil signere Charlie Adam, for han har jo dratt Blackpool-skuta långt neri driten!  ;D hehehe
Venter i spenning...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #40 på: 25. Mai 2011, 18:18 »
parker og adam er ikke til å sammenligne. adam er en helt annen klasse. og en spilletype vi trenger. Kjøper ikke def midtbane alla karbonade når vi har biff (tiote)fra før i samme posisjon :):) men Adam hadde vært konge. Har mye vi mangler.. Målteft,bra dir frispark, og kreativitet:) om man skal fiske frem noe neg om adam er det vel farten hans. er ikke blant de raskeste spillerne.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #41 på: 25. Mai 2011, 18:28 »
tiote og parker. ?? Hva med det kreative? kan ikke ha to løver på midten tar bort for mye av det offensive.
Spørs jo helt på formasjon det da, Einstein. I en 4-2-3-1 ville Parker og Tiote vært helt kanon!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #42 på: 25. Mai 2011, 19:27 »
tiote og parker. ?? Hva med det kreative? kan ikke ha to løver på midten tar bort for mye av det offensive.

Ikke om man har 3 offensive spillere foran der igjen, en 4-2-3-1 formasjon som flere har nevnt. Dette er en formasjon som blir veldig mye brukt i de store ligaene sørover i Europa.
Dette er jo også formasjonen Benitez alltid pleier å bruke, både når han vant La Liga med Valencia og når han var i LFC.

Gir jo veldig trygghet defensivt, og med kjappe og tekniske spillere i de offensive rollene kan det funke meget bra. Veldig typisk at lag som spiller i en slik eller lignende formasjon gir backene sine større frihet til å gå fremover.

ManU har jo denne sesongen spilt i en lignende formasjon optil flere kamper. 4-2-3-1 eller 4-5-1 om du heller vil. Rooney blir jo mange ganger en "link" mellom midtbane og spiss. Han gjør jo til tider en like god jobb defensivt som offensivt.
Også Wenger bruker mye 1 enslig spiss og fyller på med 2 ballvinnere/krigere på midten i Wilshere og Song/Denilson, og med 3 offensive i Nasri - Fabregas - Walcott.
Chelsea spiller også ofte med en femmer på midtbanen, men jeg synes de holder seg mer til den typiske "Drillo" stilen (bortsett fra langpasningene) med 1 defensiv midtbanemann og 2 indreløpere sentralt.


parker og adam er ikke til å sammenligne. adam er en helt annen klasse. og en spilletype vi trenger. Kjøper ikke def midtbane alla karbonade når vi har biff (tiote)fra før i samme posisjon :):) men Adam hadde vært konge. Har mye vi mangler.. Målteft,bra dir frispark, og kreativitet:) om man skal fiske frem noe neg om adam er det vel farten hans. er ikke blant de raskeste spillerne.


Jeg er også uenig med deg i dette. Jeg synes ikke Charlie Adam er en spillertype NUFC trenger. Vi har en god ballfordeler i Barton. Dette er jo også Guthrie sitt sterkeste punkt. Felles for dem alle 3 er at de sliter med farten, spesielt Adam og Guthrie. De er jo ganske så temposvake og blir altfor lett fraløpt.
Jeg synes at Pardew utelukkende skal se på spillere som har mer fart i bena enn hva NUFC stallen har idag. Spillere med fart og teknikk, slike som Sir Bobby Robson brukte mye og gjorde NUFC til et topplag med. Savner raske tekniske spillere som kan dra seg forbi en forsvarer eller 2 eller 3. Typer som Dyer, Bellamy, Robert, Solano, osv.
« Siste redigering: 25. Mai 2011, 19:39 av Frode »

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #43 på: 25. Mai 2011, 20:20 »
hehe, du kan vel ikkje akuratt påstå at solano var noken hussain bolt.. men jah kjappe spelarar som bellamy, robert, jenas, dyer, milner osv. er det vi manglar idag. spesielt på høgre sida.
- carry on!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Noen interessante fra nedrykkslagene?
« Svar #44 på: 26. Mai 2011, 00:12 »
Jean Beausejour virker en smule spennende, evt bruke som back up. Ellers er det de vanlige. Ridgewell, R. Johnson, Adam, Parker, og egentlig Foster også, men vi trenger IKKE ny keeper. :) Krul kommer til å bli stor etterhvert! :)