20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Oslo  (Lest 90708 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Oslo
« på: 06. Aug. 2009, 13:10 »
Belfry i Oslo er etter min mening den beste fotballpuben i Oslo når det kommer til å vise et bredt spekter av britisk fotball. Jeg la merke til forrige sesong, at de gjerne setter Football League kamper på plakaten. Jeg var derfor innom Belfry forrige uke og pratet med de angående Newcastle kampene denne sesongen, og de sa seg villige til å sende de fleste kampene våre, men dette forutsetter at det er folk som møter opp! De kunne ikke love å sende alle kampene, da det i noen tilfeller vil krasje med de store oppgjørene fra PL osv, så vi må ha forståelse for at de tenker business. Vet det var en god stamme med Newcastle fans på Belfry i fjor, og det har det sikkert vært før også. Så jeg håper Oslo-geordiene fortsatt er interesserte i å møte opp sammen og se Newcastle!

Møter vi opp i Newcastle - drakt, skjerf eller hodeplagg vil vi få litt rabatt på ølen også, vi får halvliteren for 58kr isteden for 66kr.

Ang. WBA-Newcastle til helga, så er den på plakaten. Så skal jeg prøve å holde kontakten med han som driver Belfry og finne ut hvilke kamper som vil bli vist utover sesongen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

oyvinvo

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 170
    • Vis profil
Sv: BELFRY
« Svar #1 på: 06. Aug. 2009, 13:12 »
Jeg dukker opp nå på Lørdag i hvert fall. Kan ikke gå glipp av sesongens første kamp!

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Sv: BELFRY
« Svar #2 på: 06. Aug. 2009, 13:48 »
Bra jobba Kø1! Er sjelden i Oslo selv, men bra du har tatt initiativ til dette:)

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: BELFRY
« Svar #3 på: 06. Aug. 2009, 18:10 »
Jeg møter opp på lørdag! Ja, møter nok opp på hver kamp som sendes :)
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: BELFRY
« Svar #4 på: 07. Aug. 2009, 13:19 »
Husk å spre litt Toon Army Norway-propaganda på puben ;)

Bra jobbet, kø1!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: BELFRY
« Svar #5 på: 07. Aug. 2009, 14:59 »
Kan ikke i morgen, men kommer til å vanke der utover i sesongen. Eneste negative med Belfry er at pilsen koster en million.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: BELFRY
« Svar #6 på: 07. Aug. 2009, 15:57 »
Har du på noe Newcastle-relatert, sparer du "hele" 8 kr da ;)
Da blir nesten hver 6 gratis ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: BELFRY
« Svar #7 på: 07. Aug. 2009, 20:39 »
Husk å spre litt Toon Army Norway-propaganda på puben ;)

Bra jobbet, kø1!
På sikt burde vi jo laget et stort flagg, eller banner, eller hva vi nå skal kalle det, med supporterklubbens logo og navn, og hengt opp på pubene. Vi bør begynne å prege pubene i Norge med Newcastle og TAN-effekter.

I Trondheim er det jo ikke et eneste Newcastle-skjerf, en eneste drakt, et bilde eller noe som helst som minner om Newcastle, annet enn et legendariske sitater fra Gazza og Sir Bobby, blant andre, på veggene eller i taket. Det må vi få gjort noe med.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Inuz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 391
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Sv: BELFRY
« Svar #8 på: 07. Aug. 2009, 21:19 »
Møter alltid opp når det er kamp :)
Ba Ba Ba!!!

David 7

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 275
  • Goliath
    • Vis profil
Sv: BELFRY
« Svar #9 på: 08. Aug. 2009, 00:13 »
Eg ska fllytta te Åslåw denna helge, men ikje før sundag/måndag 9/10 augyst.... :)

Så då eg garantert med. Eg vett ikje om eg har råd te å kjøpa noge Viasat, men eg har meir lyst te å gå på ein pub med "Geordies"  :) Er ikje vant med å sitta sammen med mången nufc-supportere.

david - gleda seg te å sjå Newcastle kamp igjen...
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

 Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

 Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

 HOWAY!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Oslo
« Svar #10 på: 09. Aug. 2009, 20:44 »
Her kan puber og mulige samlinger før kamp i Oslo diskuteres.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

AK84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 470
    • Vis profil
Sv: Oslo
« Svar #11 på: 10. Aug. 2009, 22:03 »
Veldig bra initiativ Nordin:) Bor selv i bærum og så første kampen på Onkel Blå på Bekkestua på lørdag men var og på Belfry forrige sesong og sesongen før der igjen så tar gjerne turen dit om det er flere som skal se neste kamp der....  8)

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsanger™
Sv: Oslo
« Svar #12 på: 11. Aug. 2009, 12:58 »
Jada, ser nok neste kamp der jeg :)
Hvor mange var vi forrige gang egentlig? Flere eller færre enn det vanligvis bruker å være?
Godsanger™

                    Twitter: @BjerreP

DeeJayJay

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Sv: Oslo
« Svar #13 på: 13. Aug. 2009, 10:17 »
Noen som vet om noen puber som sender Newcastle-Reading til lørdag? Den går jo samtidig som Arsenal-Everton kampen, to lag med mange supportere. Så kan vel kanskje bli vanskelig å finne et sted som sender?

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: BELFRY
« Svar #14 på: 13. Aug. 2009, 19:22 »
Husk å spre litt Toon Army Norway-propaganda på puben ;)

Bra jobbet, kø1!
På sikt burde vi jo laget et stort flagg, eller banner, eller hva vi nå skal kalle det, med supporterklubbens logo og navn, og hengt opp på pubene. Vi bør begynne å prege pubene i Norge med Newcastle og TAN-effekter.

I Trondheim er det jo ikke et eneste Newcastle-skjerf, en eneste drakt, et bilde eller noe som helst som minner om Newcastle, annet enn et legendariske sitater fra Gazza og Sir Bobby, blant andre, på veggene eller i taket. Det må vi få gjort noe med.

Dette er noe jeg også har tenkt på. Nevnte det for kristoffer og Torstein nå sist. Tror nok det blir et Engelsk flagg med "Toon Army Norway" også evt "Bodø" under der igjen. Eller aller helst med Logoen.
Torstein nevnte at han hadde et flagg, så får se om vi ikke kan få igang en "dugnad" og få fikset det. Wembley Pub blir nok plassen vi treffes i Bodø. Men de prioriterer nok PL.
Men møter vi opp så viser de nok kampen på en av skjermene sine.

Nordin, det skulle kanskje vært laget en liten folder med litt "propaganda" på som folk her inne kunne printet ut og tatt med seg på puben for å spre det glade budskap? Snakker man med de som driver pubene får man sikkert lov å legge en bunke ved bardisken, evt spre de utover bordene. Viktig å få ut nyhetene nå i starten.