20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leicester City - Newcastle United (30.januar 18:20)  (Lest 27254 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Christian

  • Gjest
Leicester City - Newcastle United (30.januar 18:20)
« på: 28. Jan. 2010, 16:46 »

Arena: Walkers Stadium
Dato: 30.januar 18:20

TV-Kanal: SKY / VIASAT FOTBALL
Norsk supporterside: http://norfox.net/
Wikipedia om klubben: http://no.wikipedia.org/wiki/Leicester_City

Trykk her for oppdatert tabell.
« Siste redigering: 29. Jan. 2010, 18:14 av Christian »

Theo

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 583
    • Vis profil
Sv: Leicester City - Newcastle United (30.januar 18:20)
« Svar #1 på: 28. Jan. 2010, 19:41 »
YES! TV KAMP :D

Lima

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 23
    • Vis profil
Sv: Leicester City - Newcastle United (30.januar 18:20)
« Svar #2 på: 28. Jan. 2010, 21:13 »
lett eg ska se den opp hos mor på lørdag ;D

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Leicester City - Newcastle United (30.januar 18:20)
« Svar #3 på: 28. Jan. 2010, 21:15 »
              Harper
Simpson Willy Colo Kadar
Routledge Nolan Smith Jonas
         Ranger     Løven

evt

Rout Smith Guthrie Jonas
           Nolan
             Ranger

Når vi skal spille med aleine spiss, så meiner eg absolutt at Ranger er et bedre alternativ enn Carroll, siden han er bedre i hold up spillet, og er meir bevegelig. Shola er kanskje et alternativ pga styrken i boksen, men eg ønsker å se Ranger få skikkelig ansvar no  :)

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Leicester City - Newcastle United (30.januar 18:20)
« Svar #4 på: 29. Jan. 2010, 00:37 »
Når Carroll er i form så er han vel så bra som Ranger med mann i rygg og til å holde ballen oppe, synes også Carroll er mer moden i spillet sitt, men det skulle bare mangle siden han tross alt har litt mer erfaring enn Ranger. Spesielt nå som Carroll har hatt 1,5 god kamp og fått tilbake selvtillitten, ifølge radiokommentatorene vel og merke, så ser jeg ingen grunn til å benke han. Eneste grunnen til at Ranger skulle blitt valgt foran Carroll som alene spiss slik jeg ser det, er at han truer mye mer bakrom og har flere strenger å spille på. Ranger er en komplett type. Hvis Leicester er et lag som står høyt kunne det absolutt vært en god ide, men magefølelsen min sier at de kommer til å ligge ganske lavt på oss. Dessuten er løvenkrands i form om dagen, så han er nesten et opplagt valg. Så trenger vi punch der framme, og da spiller Carroll.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Leicester City - Newcastle United (30.januar 18:20)
« Svar #5 på: 29. Jan. 2010, 01:49 »
Mitt ønske:

Harper
Simpson(?)-Willi-Colo-Kadar
Routledge-Guthrie-Smith-Jonas
Nolan
Løven

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Leicester City - Newcastle United (30.januar 18:20)
« Svar #6 på: 29. Jan. 2010, 01:54 »
Spørs vel om ikke det blir R.Taylor på høyre backen.

SveinInge

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 215
    • Vis profil
Sv: Leicester City - Newcastle United (30.januar 18:20)
« Svar #7 på: 29. Jan. 2010, 08:56 »
Minner igjen om supportertreffet i Bergen i morgen.

http://newutd.no/index.php?option=com_content&view=article&id=2453:paminnelse-treff-i-bergen&catid=1:siste-nytt

Den viktigste plassen å møte er på skotten da vi for denne kampen har fått kastet ut Chelsea kampen og fått dem til å prioritere oss. Hvis dette skal skjer igjen må vi klare å stille en god gjeng på lørdag. og eg vil jo si at storskjerm på skotten med rabatt på mat og drikke er ganske mye bedre enn minilerretet med elendig kvalitet på fotballpuben. 

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Leicester City - Newcastle United (30.januar 18:20)
« Svar #8 på: 29. Jan. 2010, 09:07 »
Når Carroll er i form så er han vel så bra som Ranger med mann i rygg og til å holde ballen oppe, synes også Carroll er mer moden i spillet sitt, men det skulle bare mangle siden han tross alt har litt mer erfaring enn Ranger. Spesielt nå som Carroll har hatt 1,5 god kamp og fått tilbake selvtillitten, ifølge radiokommentatorene vel og merke, så ser jeg ingen grunn til å benke han. Eneste grunnen til at Ranger skulle blitt valgt foran Carroll som alene spiss slik jeg ser det, er at han truer mye mer bakrom og har flere strenger å spille på. Ranger er en komplett type. Hvis Leicester er et lag som står høyt kunne det absolutt vært en god ide, men magefølelsen min sier at de kommer til å ligge ganske lavt på oss. Dessuten er løvenkrands i form om dagen, så han er nesten et opplagt valg. Så trenger vi punch der framme, og da spiller Carroll.

Om du skal snakke om kommentatorene, så sa jo dei etter kampen mot CP at Carroll var en av dei svakeste i den kampen. Synes det rett og slett blir for mye villt og lite baktanke over det han gjør.

Ref.Collina

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 158
  • "Mi!? I bet I could beat you in a stare competit"
    • Vis profil
Sv: Leicester City - Newcastle United (30.januar 18:20)
« Svar #9 på: 29. Jan. 2010, 11:23 »

Slenger meg på: JIPPI, TV KAMP JO :D

bli vel å se den på nettet da men, bedre enn ingenting  ;D
"dem som sier atte dommere er dumme, dem er dumme dem!" :)

VegardAa

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 101
    • Vis profil
Sv: Leicester City - Newcastle United (30.januar 18:20)
« Svar #10 på: 29. Jan. 2010, 12:19 »
Minner igjen om supportertreffet i Bergen i morgen.

http://newutd.no/index.php?option=com_content&view=article&id=2453:paminnelse-treff-i-bergen&catid=1:siste-nytt

Den viktigste plassen å møte er på skotten da vi for denne kampen har fått kastet ut Chelsea kampen og fått dem til å prioritere oss. Hvis dette skal skjer igjen må vi klare å stille en god gjeng på lørdag. og eg vil jo si at storskjerm på skotten med rabatt på mat og drikke er ganske mye bedre enn minilerretet med elendig kvalitet på fotballpuben.

Studerte et år i Bergen i fjor, og jeg var vel på så og si alle kampene dem viste på scotten. Jeg er tilfeldigvis i Bergen og besøker dama denne helgen. Pakket med 2 newcastle drakter! Vi kommer! :) Får med et par venner som ikke er newcastle fan, men de blir med for å se / drikke :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Leicester City - Newcastle United (30.januar 18:20)
« Svar #11 på: 29. Jan. 2010, 13:33 »
Når Carroll er i form så er han vel så bra som Ranger med mann i rygg og til å holde ballen oppe, synes også Carroll er mer moden i spillet sitt, men det skulle bare mangle siden han tross alt har litt mer erfaring enn Ranger. Spesielt nå som Carroll har hatt 1,5 god kamp og fått tilbake selvtillitten, ifølge radiokommentatorene vel og merke, så ser jeg ingen grunn til å benke han. Eneste grunnen til at Ranger skulle blitt valgt foran Carroll som alene spiss slik jeg ser det, er at han truer mye mer bakrom og har flere strenger å spille på. Ranger er en komplett type. Hvis Leicester er et lag som står høyt kunne det absolutt vært en god ide, men magefølelsen min sier at de kommer til å ligge ganske lavt på oss. Dessuten er løvenkrands i form om dagen, så han er nesten et opplagt valg. Så trenger vi punch der framme, og da spiller Carroll.

Om du skal snakke om kommentatorene, så sa jo dei etter kampen mot CP at Carroll var en av dei svakeste i den kampen. Synes det rett og slett blir for mye villt og lite baktanke over det han gjør.

Hvilke kommentatorer hørte du?
Jeg hørte fra kommentatorene etter den kampen at Caroll ble fremheva etter Harps og Williamson som en som kom bra fra det. Det ble sagt at han gjorde mye ut av det lille han fikk å jobbe med, samt gav mye tyn til CP-forsvaret. Carroll er i form nå, og bør i mine øyne starte denne kampen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Leicester City - Newcastle United (30.januar 18:20)
« Svar #12 på: 29. Jan. 2010, 14:26 »
I første omgang fikk Carroll gjennomgå av kommentatorene. Tonen ble selvsagt en annen når han scorte...

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Leicester City - Newcastle United (30.januar 18:20)
« Svar #14 på: 29. Jan. 2010, 15:54 »
Kem har påstatt at det er heime kamp ?

I andre omgang sa i alle fall Mac at hans syntes at Carroll spilte uten serlig plan over spillet sitt, og tok ikkje hensyn til lagkammeratene sine.