20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30  (Lest 16429 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #30 på: 24. Aug. 2019, 17:48 »
Må si meg enig her. Kamptråder er laget for å kommentere det som skjer der og da (uansett om det er topplag eller league one). Ikke forvent at en kamptråd er saklig og reflektert. Det er spontane følelser.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #31 på: 24. Aug. 2019, 20:07 »
Når forumets konge av tullesnakk klager på at andre snakker tull? Vanskelig å ta seriøst.
No fate but what you make

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #32 på: 24. Aug. 2019, 22:22 »
Slapp av Bruce ordner seier i morgen!

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #33 på: 25. Aug. 2019, 10:13 »
Når forumets konge av tullesnakk klager på at andre snakker tull? Vanskelig å ta seriøst.


 ;D ;D
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #34 på: 25. Aug. 2019, 11:36 »
Når forumets konge av tullesnakk klager på at andre snakker tull? Vanskelig å ta seriøst.

😂 la meg omformulere det litt da. Negativ tullsnakk😎

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #35 på: 25. Aug. 2019, 12:05 »
Folk som sit pinar seg gjennom for eksempel Norwich-kampen skal få lov å klaga og sutra her inne so mykje dei vil. Både i og etter kamp. Tåler ein ikkje det for ein halde seg vekke.
Kamptråden er jo til for å lufta følelsar, både glede og frustrasjon, undervegs i kampen.

Vel sagt..

I forlengelsen av glede, så må vi også huske å ta vare på de veldig få som er optimistiske her på forumet. Akkurat nå er det vel bare en person. Kallenavnet hans har fire bokstaver, starter på  t og slutter på n.😜

Vi tapte så det sang etter mot Norwich. Blir overrasket om vi taper med færre mål.

Lagt til avstemning igjen.
« Siste redigering: 25. Aug. 2019, 12:08 av Thomas »


Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #37 på: 25. Aug. 2019, 14:14 »
Chris Wilder: "I'm not going to applaud, credit or reward the players because they run around. Whatever the supporters do after is up to them but for me it's a normal, natural thing to do and if they don't they won't play.

"I'm not here to appease fans. I walked through the door three-and-a-half years ago and set our standard, if you keep giving the ball away you allow good players to gain momentum.

"We tried to gain momentum but we turned the ball over so cheaply it was frightening. We didn't play quick enough.

Ligner ganske mye på oss dette bortsett fra at vi ikke har innsatsen inne engang. Noen og enhver som burde tatt til seg dette.



oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #38 på: 25. Aug. 2019, 16:14 »
Er vel ikke her vi skal ta poeng uansett, men jo mer vi taper jo mer faller statusen til Bruce. Også kan man si det handler litt om måten vi isåfall taper på.

Idag vil jeg se en bedre plan kontra kampen mot Norwich. Gutta må jobbe hardt kollektivt i 90 min. Vår sentrale midtbane som jeg synes ble omskolert til våre vinger når vi angrep sist fungerer ikke. Det beste hadde vel vært 2 sentralt samt Almiron og Maximin på hver sin kant bak Joelinton Slik Rafa spilte.

 Ønsker følgende:

                      Dubravka
              Schar-Lacelles-Dummet
Manquillo                                   Ritchie
             Longstaff/Shelvey-Hayden
Maximin                                     Almiron
                      Joelinton
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #39 på: 25. Aug. 2019, 16:23 »
Mangler vel bare at Bruce setter inn Colback i dagens kamp  ;D
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #40 på: 25. Aug. 2019, 16:39 »
Newcastle United: Martin Dúbravka; Emil Krafth, Fabian Schär, Jamaal Lascelles, Paul Dummett, Matt Ritchie; Isaac Hayden, Sean Longstaff; Allan Saint-Maximin, Joelinton, Miguel Almirón.

Substitutes: Karl Darlow, Javier Manquillo, Federico Fernández, Jetro Willems, Christian Atsu, Yoshinori Muto.

Bruce endrer litt ja ;)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #41 på: 25. Aug. 2019, 16:40 »
                       Dubravka

              Schar-Lacelles-Dummet

kraft                                           Ritchie
                Longstaff -Hayden

                          Max
                                     
                      joa-Almiron

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #42 på: 25. Aug. 2019, 16:56 »
Positivt med ASM fra start, kan bli ett lyspunkt i kampen uansett resultat..

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #43 på: 25. Aug. 2019, 16:59 »
Ut med Krafth og inn med Willems så hadde dette vært topp. Og Carroll in på slutten 8) blir spennende å se om Joelinton våkner i kveld, ikke vært imponerende så langt

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Tottenham - Newcastle 25.08-19, kl 17.30
« Svar #44 på: 25. Aug. 2019, 17:06 »
Skjønner hva du mener Jonas, men usikker på om jeg er enig. Har jo egentlig Shelvey og Longstaff som bør fylle etter. Også blir det spennende å se hvordan vi løser ting når ASM er tilbake fra skade.

Jeg synes samtlige av våre sentrale midtbanespillere er for temposvake. Ingen av de er gode nok til å dra av et pressledd, og/eller ta med seg ballen 25-35 meter fremover. Shelvey og Longstaff har veldig gode pasninger, så vi kan få god flyt fremover av det. Men forflytningen er for dårlig, spesielt for Shelvey (mistenker det går en del på viljen/ork der i gården).

Nå endrer hvertfall Brus litt på taktikken til dagens kamp, og Joelinton vil nå få støtte fra både Almiron og ASM. DEILIG!
Shelvey er henvist til benken, og det er helt greit synes eg (mye pga tingene du nevner).

Det er ikke disse kampene vi skal vinne, men eg håper hvertfall at innsatsen er der idag! Den var jo helt fraværende sist kamp.
Formasjonen idag er også den eg mener er den beste vi kan bruke mtp spillermateriale, så dette blir spennende.