20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: "Cacapa to sign" - Chronicle  (Lest 11008 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: "Cacapa to sign" - Chronicle
« Svar #30 på: 04. Aug. 2007, 00:45 »
Overvurderer folk Rozenhal her eller ??
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

djmattis

  • Gjest
Sv: "Cacapa to sign" - Chronicle
« Svar #31 på: 04. Aug. 2007, 00:50 »
Har du sett pre-season kampene?

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: "Cacapa to sign" - Chronicle
« Svar #32 på: 04. Aug. 2007, 00:54 »
Har du sett pre-season kampene?

Nei bare 10min av Juve kampen.
Men skal det bare eit par gode pre season kamper til og ut med Taylor?
Tviler eg på.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

djmattis

  • Gjest
Sv: "Cacapa to sign" - Chronicle
« Svar #33 på: 04. Aug. 2007, 00:57 »
Fast plass i PSG, innvalgt i årets lag i Frankrike og spiller i Tjekkiske A-landslag. hmm
Har sett Celtic kampen, Juvekampen og lest referater fra de andre kampene, og David er beinsikker!
Er nok det beste kjøpet vi gjort sammen med Enrique når han kommer.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: "Cacapa to sign" - Chronicle
« Svar #34 på: 04. Aug. 2007, 01:05 »
Jaja Taylor skal iafall spille ellers blir eg sur.
Spille for Tjekkia er da ikkje all verdens. Sleit godt mot Carew mot Norge jaffal..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Papa Tuna

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 44
    • Vis profil
Sv: "Cacapa to sign" - Chronicle
« Svar #35 på: 04. Aug. 2007, 01:16 »
Klart Taylor kommer til å få spille.. Alle kommer til å få spille.. Mange kamper igjennom en sesong og vi trenger back-up så spillere som Ramage ikke trenger å spille 20 kamper...

Drago kommer nok til å kjempe om venstre back samt (venstre midtstopper)
Tidligere kjent som "Thomas Beckheim"

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: "Cacapa to sign" - Chronicle
« Svar #36 på: 04. Aug. 2007, 02:27 »
Jaja Taylor skal iafall spille ellers blir eg sur.


er jo et luxus problem. deilig ha mange om beinet.. :)

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Sv: "Cacapa to sign" - Chronicle
« Svar #37 på: 04. Aug. 2007, 02:43 »
Enig i at Roze har spilt trygt som faen bak der.. Han virker som et bedre kjøp enn jeg først trodde (ikke at jeg var skeptisk te de merittene og den prisen, men likevel.) Har sett de fleste pre-seasonkampene og gleder meg til å se om Roze kan hamle opp mot de beste, i den beste ligaen, i den beste formen... Har ikke sett Cacapa spille, men Roze er mitt klare 1. valg på plassen, og om Cacapa viser seg å være bedre, så spiller man seff med de 2 beste. Ser ingen problem ved å benke Tayls. Alle kommer nok te å få spille mye
Ja heia gutta!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: "Cacapa to sign" - Chronicle
« Svar #38 på: 04. Aug. 2007, 08:35 »
Har du sett pre-season kampene?

Nei bare 10min av Juve kampen.
Men skal det bare eit par gode pre season kamper til og ut med Taylor?
Tviler eg på.

Jeg så både Celtic og Juve kampen på pub i Hellas. For å si det sånn, Rozenhal var helt RÅ! Juventus kom gang på gang gjennom hele midtbane leddet og helt til Rozenhal stoppet hele jævla laget på egenhånd! Har ikke sett så gode prestasjoner blant en Newcastle stopper siden Woodgate sin tid. Hvis Rozenhal faktisk er så god som han var i disse kampene tar han lett fra plassen til Taylor.

Personlig håper jeg på denne forsvarsrekkka..

Capaca - Taylor - Roz - Enrique


Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: "Cacapa to sign" - Chronicle
« Svar #39 på: 04. Aug. 2007, 08:47 »
Har du sett pre-season kampene?

Nei bare 10min av Juve kampen.
Men skal det bare eit par gode pre season kamper til og ut med Taylor?
Tviler eg på.
Poenget er vel at Taylor er ung urutinert og ustabil i prestasjonene, noe vi så sist sesong. Mens Rozenhal og Cacapa skal normalt være det motsatte, rutinerte eldre herrer som spiller stabilt bra.
Jeg ser heller at dette er en mulighet for Taylor til å lære og bli en bedre fotballspiller. Kansje han allerede denne sesongen vil ta flere steg videre for å bli så god som alle "vi" håper han skal bli!

Men intill da er Rozenhal og Cacapa bedre spillere, og ser for meg at dette blir stopperparet i åpningskampen mot Bolton om èn uke. Med mindre det skjer noe nytt angående transfers da............

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: "Cacapa to sign" - Chronicle
« Svar #40 på: 04. Aug. 2007, 10:53 »
Cacapa og Roz har ikke pl erfaring,  og det har heller ikke Enrique. Det er litt skummelt å tenke på at det skal danne forsvaret vårt.

Jeg håper at Taylor for spille, han var jo enorm i U.21 landskampene og Mclaren sier at han banker på landslagsdøren. Ville vært synd om han ikke skulle får mer en f.eks 6-7 kamper denne sesongen.


MEN: La oss håpe at Både ROz og Cacapa er bedre en Taylor, noe de sikkert er, for da kommer vi til å få et helvetes bra forsvar neste sesong.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: "Cacapa to sign" - Chronicle
« Svar #41 på: 04. Aug. 2007, 10:55 »
Jeg håper at Taylor for spille, han var jo enorm i U.21 landskampene og Mclaren sier at han banker på landslagsdøren. Ville vært synd om han ikke skulle får mer en f.eks 6-7 kamper denne sesongen.

Ingen fare, om ikke annet kan du stole på Newcastles mest trofaste følgesvenn (dessverre): skademarerittet.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: "Cacapa to sign" - Chronicle
« Svar #42 på: 04. Aug. 2007, 11:43 »
Overvurderer folk Rozenhal her eller ??

Er vel strengt tatt du som overvurderer Steven Taylor! Fantastisk talent med eit kjempe potensiale, men gjorde omtrent like mange tabbar som Bramble gjorde i fjor. Han gjer eindel urutinerte ting, men vil bli bedre.

Og vist du seie at Tsjekkias landslag er dårleg då veit eg ikkje eg kva verden du kjem frå. Det skal også seiast at John Carew har spelt fletta av Cannavaro so...

Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

BallaJazz

  • Gjest
Sv: "Cacapa to sign" - Chronicle
« Svar #43 på: 04. Aug. 2007, 12:02 »
Tjekkia er bare en av verdens beste landslag.så dårlige dem ja.LOL ::).Jeg synes å håper det blir Cacapa og Rozenhal på midten med Taylor på benken som kan komme inn på slutten eller spille kamper hvor våres faste må hvile.Men også viktig at Taylor får mye spilletid for han trenger å utvikle seg å få erfaring.Har potensiale så det holder til å bli en meget solid stopper for Newcastle i fremtiden men gutten trenger spilletid å erfaring til å bygge seg opp.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: "Cacapa to sign" - Chronicle
« Svar #44 på: 04. Aug. 2007, 12:40 »
Jeg setter heller Rozenhal eller Cacapa på benken for Taylor MÅ spille regelmessig. Han er allerede såpass god at vi ikke kan plassere han på benken og bruke han som en ren reserve. Og Taylor er også såpass gammel at utviklingen hans ikke tåler benkesliting overhodet. Skal Taylor bli en skikkelig god midtstopper må han spille tilnærmet fast i midtforsvaret vårt denne sesongen. Enkelt og greit. Hvis ikke må vi bare selge ham. Men det tror jeg ikke noen her inne har noen ønsker om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon