20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2019  (Lest 104357 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #240 på: 18. Juli 2019, 15:33 »
Kan jeg ALDRI se for meg at skjer! Det er bullshit, og eventuelt rykter for å skape enda mer kaos på Tyneside.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #241 på: 18. Juli 2019, 15:44 »
Leste et rykte på Twitter om at almiron var på vei til wolves for 20m£

Det ryktet er like useriøst som mesteparten av det TooN skriver her inne.

Anbefalar alle her å lesa denne: https://www.themag.co.uk/2019/07/sky-sports-report-that-steve-bruce-is-by-far-best-candidate-who-can-unite-club-and-fans-incredible-newcastle-united/
« Siste redigering: 18. Juli 2019, 15:46 av lgrinde »

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #242 på: 18. Juli 2019, 15:53 »
Helt enig. Vi må gi Bruce en sjanse. Hjertet hans er hvertfall i Newcastle. Han biter til og med i seg at Ashley er ei rotte. Det gjorde ikke mannen som sitter i Kina nå med dobbel lønn. 🤪

Akkurat det er jeg helt enig med Benitez i. Han er rett og slett for god for Ashley og Charnley. Han ville bli i NUFC han, men på visse betingelser. Man kunne sikkert forhandlet litt frem og tilbake, men med Ashley og Charnley i sjefsstolene så går ikke det tydeligvis.

Litt rart at Ashley og co aldri lærer. Vi kom på 5. plass i PL med Pardew. Da invisterte vi i spillere som Demba Ba, Cisse, Ben Arfa, Debuchy, Cabaye, Santon, osv
Problemet er at det aldri blir noe kontinuitet, alltid sugen på å selge spillere og tar evig lang tid på å hente nye inn. Historisk viser det seg gang på gang at når vi først bruker penger så er vi med i toppen.

Pr nå så er laget så elendig og timingen så vanvittig på etterskudd at jeg frykter virkelig starten av sesongen. Det MA og LC har gjort siden mai er under enhver kritikk.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #243 på: 18. Juli 2019, 16:52 »
Leste et rykte på Twitter om at almiron var på vei til wolves for 20m£

Det ryktet er like useriøst som mesteparten av det TooN skriver her inne.

Anbefalar alle her å lesa denne: https://www.themag.co.uk/2019/07/sky-sports-report-that-steve-bruce-is-by-far-best-candidate-who-can-unite-club-and-fans-incredible-newcastle-united/

Synes det er en artikkel med ekstremt negativt fokus om hvor hjerte til Bruce egentlig er (akkurat som artikkelforfatteren vet det) og at han har sagt nei tidligere til å trene NUFC og aldri spilt i NUFC heller. Liksom ikke noe nytt der.

Egentlig veldig likt Sir Bobby Robson. Han spilte heller aldri for NUFC, takket nei til å ta over NUFC ihvertfall én gang. Men når han endelig tok over viste han seg som den herlige personen og gode manageren han er.
Anbefaler forresten alle å se dokumentaren om han på Netflix.


Jeg tror samtlige kan enes om at vi helst skulle sett Benitez bli værende med oppkjøp av klubben. Slik gikk det ikke. Til syvende og sist måtte vi ha en manager og modig gjort av Steve Bruce å ta oppgaven nå.

PS! Om ManU skulle hatt straffe når Poborsky ble felt av Srnicek vil ikke jeg avfeie så kategorisk idag. Bra det ikke var VAR den gang tenker jeg.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #244 på: 18. Juli 2019, 17:25 »
Leste et rykte på Twitter om at almiron var på vei til wolves for 20m£

Det ryktet er like useriøst som mesteparten av det TooN skriver her inne.

Anbefalar alle her å lesa denne: https://www.themag.co.uk/2019/07/sky-sports-report-that-steve-bruce-is-by-far-best-candidate-who-can-unite-club-and-fans-incredible-newcastle-united/
Spar deg for «tøff bak tastaturet» kommentarer er du snill 😎
Men ryktet er selvfølgelig falsk. Prisen har ikke akkurat gått ned på Almiron siden han signerte for Newcastle og ikke minst etter sommerens mesterskap.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #245 på: 18. Juli 2019, 17:38 »
Leste et rykte på Twitter om at almiron var på vei til wolves for 20m£

Det ryktet er like useriøst som mesteparten av det TooN skriver her inne.

Anbefalar alle her å lesa denne: https://www.themag.co.uk/2019/07/sky-sports-report-that-steve-bruce-is-by-far-best-candidate-who-can-unite-club-and-fans-incredible-newcastle-united/

Synes det er en artikkel med ekstremt negativt fokus om hvor hjerte til Bruce egentlig er (akkurat som artikkelforfatteren vet det) og at han har sagt nei tidligere til å trene NUFC og aldri spilt i NUFC heller. Liksom ikke noe nytt der.

Egentlig veldig likt Sir Bobby Robson. Han spilte heller aldri for NUFC, takket nei til å ta over NUFC ihvertfall én gang. Men når han endelig tok over viste han seg som den herlige personen og gode manageren han er.
Anbefaler forresten alle å se dokumentaren om han på Netflix.


Jeg tror samtlige kan enes om at vi helst skulle sett Benitez bli værende med oppkjøp av klubben. Slik gikk det ikke. Til syvende og sist måtte vi ha en manager og modig gjort av Steve Bruce å ta oppgaven nå.

PS! Om ManU skulle hatt straffe når Poborsky ble felt av Srnicek vil ikke jeg avfeie så kategorisk idag. Bra det ikke var VAR den gang tenker jeg.

Samanliknar du Sir Bobby Robson med Steve Bruce, Frode ;) Eg skjønnar du prøver å vera positiv sjølv om me har hatt den verste sommaren nokensinne under MA.
Steve Bruce er sikkert ein triveleg fyr og erfaring bør han ha nok av. Det betyr likevel ikkje so mykje når du ser på den ekstremt dårlege statistikken(poeng og mål per kamp) han har. Hjerte i Newcastle? Han har jo vore manager for Sunderland. Eller meinar du byen og regionen?
Ser du nemner i eit innlegg at han har funne og henta nokre spelara som seinare har vorte gode. Det er vel uansett ikkje han som skal finna og henta spelara. Det har MA eigne folk til. Dei verte uansett selt vidare når dei sler gjennom og prisen er rett.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #246 på: 18. Juli 2019, 17:46 »
Leste et rykte på Twitter om at almiron var på vei til wolves for 20m£

Det ryktet er like useriøst som mesteparten av det TooN skriver her inne.

Anbefalar alle her å lesa denne: https://www.themag.co.uk/2019/07/sky-sports-report-that-steve-bruce-is-by-far-best-candidate-who-can-unite-club-and-fans-incredible-newcastle-united/
Spar deg for «tøff bak tastaturet» kommentarer er du snill 😎
Men ryktet er selvfølgelig falsk. Prisen har ikke akkurat gått ned på Almiron siden han signerte for Newcastle og ikke minst etter sommerens mesterskap.

Var den for tøff? ;) Meinte det ikkje negativt. Mesteparten av innlegga dine er jo fulle av humor og ikkje akkurat dønn seriøse.  Vertfall det eg tolkar det som. Eg berre reagerar på at du sniker inn MA-propaganda om at Rafa forlot oss pga betre betaling i Kina. Benitez kunne sjølvsagt ikkje verte verande under noverande eigar. Han håpte vel sikkert på eit oppkjøp i løpet av dei 3 åra han var her. Han og MA kunne aldri fungera i det lange løp.
Med ny eigar, store investeringa og Rafa framleis som manager, tippar eg me hadde kome blandt topp 6 komande sesong. Istaden, skal me kjempa om å unngå nedrykk. Og det er jo resultatet av MA sin politikk.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #247 på: 18. Juli 2019, 18:35 »
Du treffer nok spikeren rimelig bra når det gjelder meg. 😎 også om at jeg ga et lite stikk til Rafa.

Jeg syns Rafa gjorde alt for lite for å bli i klubben han følte seg så veldig bra i.
Og syns han signerte litt fort for ny klubb med dobbel lønn.
Det lå jo oppkjøp i luften.
Syns han kunne tatt et år til, prøve å vente ut Ashley , og ikke minst prøve å holde klubben samlet.
Om han elsket livet og klubben så høyt mener jeg.
Er det kun jeg som sitter igjen med den følelsen?

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #248 på: 18. Juli 2019, 19:17 »
Du treffer nok spikeren rimelig bra når det gjelder meg. 😎 også om at jeg ga et lite stikk til Rafa.

Jeg syns Rafa gjorde alt for lite for å bli i klubben han følte seg så veldig bra i.
Og syns han signerte litt fort for ny klubb med dobbel lønn.
Det lå jo oppkjøp i luften.
Syns han kunne tatt et år til, prøve å vente ut Ashley , og ikke minst prøve å holde klubben samlet.
Om han elsket livet og klubben så høyt mener jeg.
Er det kun jeg som sitter igjen med den følelsen?

Benitez følte nok ganske tidlig at det ikke var noe poeng å fortsette samtalene med Ashley og co.
Avstanden var nok ganske stor og etter 3 år med løftebrudd skjønner jeg at Benitez har vært bestemt i disse forhandlingene.
Er nok mye Benitez ikke har offentliggjort som hadde vært greit å vite. Tipper det vil dryppe litt historier med tiden.
Hvorfor måtte klubben ned på 11 valget før de fant en som sa ja til jobben?

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #249 på: 18. Juli 2019, 19:21 »
Du treffer nok spikeren rimelig bra når det gjelder meg. 😎 også om at jeg ga et lite stikk til Rafa.

Jeg syns Rafa gjorde alt for lite for å bli i klubben han følte seg så veldig bra i.
Og syns han signerte litt fort for ny klubb med dobbel lønn.
Det lå jo oppkjøp i luften.
Syns han kunne tatt et år til, prøve å vente ut Ashley , og ikke minst prøve å holde klubben samlet.
Om han elsket livet og klubben så høyt mener jeg.
Er det kun jeg som sitter igjen med den følelsen?

Ja takk gud for at vi fikk inn lojale Steve Bruce som drev med ulovligheter bare for å komme seg vekk fra Sheff Wed.. Kan tenke meg at han aldri hadde forlatt Newcastle om han var i samme situasjon som Rafa.

Har du glemt at Rafa gadd å få oss opp fra Championship? En manager som har vunnet CL med Liverpool har tatt turen ned i Championship sammen med en drittsekk av en eier bare for å få oss opp igjen.. Grunnen til at Steve Bruce ligger langflat etter denne jobben er fordi han ikke kan få seg noe bedre. Og det er ikke uten grunn at han ikke kan det.
« Siste redigering: 18. Juli 2019, 19:23 av Eriksen »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #250 på: 18. Juli 2019, 19:40 »
Du glemmer jo det at Benitez kjørte oss ned i championship også. Hadde han gitt seg da ville hans CV fått en kraftig smell. Så gjorde nok det for å Berge CV’en sin vil jeg tro. Før Benitez overtok Newcastle hadde han ikke Champions league statusen fra tiden i Liverpool. Han var prøvd ut av flere storklubber, men mislykkes og ble sparket.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #251 på: 18. Juli 2019, 20:02 »
Du glemmer jo det at Benitez kjørte oss ned i championship også. Hadde han gitt seg da ville hans CV fått en kraftig smell. Så gjorde nok det for å Berge CV’en sin vil jeg tro. Før Benitez overtok Newcastle hadde han ikke Champions league statusen fra tiden i Liverpool. Han var prøvd ut av flere storklubber, men mislykkes og ble sparket.

Håper du ikke er seriøs. ::) ::) ::) Om Benitez kjørte oss ned i Championship, hvorfor sang fansen "we want you to stay" med plakater og hele pakka? Resulatene våres den sesongen var langt bedre etter Rafa tok over helt på slutten. Var McClaren som kjørte oss ned.
« Siste redigering: 19. Juli 2019, 18:12 av Eriksen »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #252 på: 18. Juli 2019, 20:06 »
Benitez kjørte oss ned i CL? Ironisk eller ei, det der er for dumt.

Litt bakgrunnstoff om Joelinton: https://www.skysports.com/football/news/11678/11765774/joelinton-to-newcastle-can-he-be-magpies-next-star-striker
« Siste redigering: 18. Juli 2019, 20:08 av Geordie »
No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #253 på: 18. Juli 2019, 20:30 »
Du glemmer jo det at Benitez kjørte oss ned i championship også. Hadde han gitt seg da ville hans CV fått en kraftig smell. Så gjorde nok det for å Berge CV’en sin vil jeg tro. Før Benitez overtok Newcastle hadde han ikke Champions league statusen fra tiden i Liverpool. Han var prøvd ut av flere storklubber, men mislykkes og ble sparket.

Det her, det er humor! Elina Krantz ringte, ho vil setja opp eit sommarshow på Latter.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #254 på: 18. Juli 2019, 20:31 »
Benitez kjørte oss ned i CL? Ironisk eller ei, det der er for dumt.

Litt bakgrunnstoff om Joelinton: https://www.skysports.com/football/news/11678/11765774/joelinton-to-newcastle-can-he-be-magpies-next-star-striker

Joelinton virker veldig spennende, får bare ikke håpe dette er en ny Jo som City kjøpte en gang for rundt 10 år siden.

Uansett, får håpe denne går i boks. Da er en i vår angrepsrekke erstattet. Tror nok dette er en spiller som kan fungere veldig bra med Almiron.
« Siste redigering: 18. Juli 2019, 20:34 av oyvind »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.