20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2019  (Lest 104238 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #615 på: 07. Aug. 2019, 23:13 »
Berahino ledig på free transfer etter å ha blitt fristilt fra Stoke. Skeptisk...

Selv landets dummeste ildtang holder seg unna han

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #616 på: 07. Aug. 2019, 23:37 »
PSG's Kevin Trapp har gått til E.Frankfurt. Blir spennende å se om de prøver seg på Dubravka🙊

Synes btw at vi kunne beholdt Aarons. Vært frisk i pre season, og virker å ha funnet tonen med ASM.
Murphy, Atsu, Colback, Lazaar og Clark derimot, kan hives på dør. Gayle også, om vi får inn en bedre spiss.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #617 på: 08. Aug. 2019, 02:12 »
Problemet er at de andre overgsngsvinduene stenger en god del senere enn PL. Kommer PSG med et latterlig godt bud, er nok både klubb og spiller fristet til å selge. Og hvis Dubravka krever å bli solgt, sliter vi. Spesielt hvis vi ikke henter inn noen før 6 torsdag..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #618 på: 08. Aug. 2019, 07:26 »
Kjenner jeg blir skuffa dersom Aarons ikke blir en del av troppen, jeg. Har jo enda troa, men mulig jeg er naiv.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #619 på: 08. Aug. 2019, 07:49 »
Kjenner jeg blir skuffa dersom Aarons ikke blir en del av troppen, jeg. Har jo enda troa, men mulig jeg er naiv.

Enig. Har jo virket i bra form hvis vi skal bedømme ut fra treningskamphøydepunktene .

Vi har fakisk gjort noen spennende signeringer nå. Hadde vi beholdt Perez ville jeg møtt denne sesongen med litt optimisme. Perez har for øvrig vært god i sesongoppkjøringen til Leicester.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #620 på: 08. Aug. 2019, 07:55 »
Kjenner jeg blir skuffa dersom Aarons ikke blir en del av troppen, jeg. Har jo enda troa, men mulig jeg er naiv.

Enig. Har jo virket i bra form hvis vi skal bedømme ut fra treningskamphøydepunktene .

Vi har fakisk gjort noen spennende signeringer nå. Hadde vi beholdt Perez ville jeg møtt denne sesongen med litt optimisme. Perez har for øvrig vært god i sesongoppkjøringen til Leicester.

Ja, sant. Verte spennande å sjå han i Leicester.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #621 på: 08. Aug. 2019, 08:11 »
Kjenner jeg blir skuffa dersom Aarons ikke blir en del av troppen, jeg. Har jo enda troa, men mulig jeg er naiv.

Eg trur me snart må innsjå at det ikkje verte noke av han :P
« Siste redigering: 08. Aug. 2019, 08:46 av lgrinde »

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #622 på: 08. Aug. 2019, 08:25 »
Sky sports rapporterer nå at Murphy er på vei til Sheff Wed. Lån en sesong. De er også interessert i Aarons. Den aller viktigste nyheten er derimot at Colback også skal lånes ut!!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #623 på: 08. Aug. 2019, 08:47 »
Ahh. Det var digg i det minste. Jeg hadde nemlig forventet en Colback som kom til å spille mye i år straks en av de faste midtbanegutta ble skadd.
Jeg skulle gjerne sett en ny kvalitetssignering på midten - og helst også et spissalternativ. Jeg er dog redd vi får nok en kjedelig Deadline Day som vi ofte gjør som Newcastle-supportere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #624 på: 08. Aug. 2019, 09:06 »
Føler ikke at vi er noe styrket foran årets sesong - heller svekket iom at vi har solgt både Perez og at utlånsavtalen med Rondon gikk ut.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #625 på: 08. Aug. 2019, 09:11 »
Sitat
Jeg skulle gjerne sett en ny kvalitetssignering på midten - og helst også et spissalternativ. Jeg er dog redd vi får nok en kjedelig Deadline Day som vi ofte gjør som Newcastle-supportere.

Enig, en (D)SM (som er bedre enn Hayden) og en spiss burde vært prioritet etter Krafth-signeringen. Har jo vært snakk om både Maia og Lopes. Hadde vært noe!

Men virker som om Brus vil ha inn enda en forsvarsspiller, der Steven Caulker virker mest sannsynlig. Skjønner ikke dette, med mindre Clark selges.

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #626 på: 08. Aug. 2019, 09:14 »
Tipper vi henter en spiller på lån eller går for Charlie Austin.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #627 på: 08. Aug. 2019, 10:16 »
Er det ikkje att ein del av transfermidlane som vart "lova"?!  ;D

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #628 på: 08. Aug. 2019, 10:29 »
Austin hadde vært konge på lån. En meget bra backup som er proven i premier league. Ellers syns jeg vi er forsterket i forhold til i fjor. Forsterket der det var tynnest i fjor( backene), syns vi også ser bedre ut fremover. Hvertfall  mer fart, og mer kreativitet. Uten at man kan si det sikkert tror jeg det ligger mer mål i Almiron-Max-Joelinton enn det lå i Perez-Almiron-Rondon. Fordel med den uttalelsen var at Almiron ikke putta og det vil Han garantert gjøre i år😎

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #629 på: 08. Aug. 2019, 10:42 »
I følge L’Equipe skal vi være i samtaler om Francois Kamano. Spennende spiller, absolutt! Men hadde helst foretrukket en ren spiss.

http://www.nufcblog.co.uk/2019/08/08/nufc-now-in-talks-to-sign-e15m-forward-deal-could-go-through-quickly-report/