20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Terminlist 2005-06  (Lest 9910 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Audioslave

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 48
    • Vis profil
Terminlist 2005-06
« Svar #30 på: 28. Juni 2005, 14:33 »
Til de som har trua på Souness lurer jeg på hvorfor?
Ja, han får en del spillere som passer inn i hans visjon om hvordan vi skal spille, men store deler av laget vil være det samme som sist sesong.
Dessuten hadde vi på papiret et lag som var godt nok til topp 5-plassering når Souness tok over, men han klarte altså å få oss til å bli et bunn 7-lag.

Til deg Validus, vil jeg bare si at ingenting vil gjøre meg mer glad enn å ta feil ang Souness, og jeg skal med glede bite i meg all kritikken jeg har kommet med mot han, om jeg tar feil.

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Terminlist 2005-06
« Svar #31 på: 28. Juni 2005, 14:38 »
Sitat fra: "Audioslave"
Til de som har trua på Souness lurer jeg på hvorfor?
Ja, han får en del spillere som passer inn i hans visjon om hvordan vi skal spille, men store deler av laget vil være det samme som sist sesong.



Hvilken visjon? Det er da tydelig at Newcastle går på banen uten noen som helst spillemønster eller fremgangsmåte.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Audioslave

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 48
    • Vis profil
Terminlist 2005-06
« Svar #32 på: 28. Juni 2005, 14:43 »
Nettop. Det var en del av poenget mitt..

validus

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
    • Vis profil
Terminlist 2005-06
« Svar #33 på: 28. Juni 2005, 16:35 »
Vel.. Jeg venter med å kritisere Souness til jeg ser hvordan det går, altså etter 10-15 kamper.. Da skulle vi vel være rundt midten av oktober slutten av oktober tenker jeg... Dere får gjøre som dere vil..
ieron Dyer

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Terminlist 2005-06
« Svar #34 på: 28. Juni 2005, 19:24 »
Vi har kvitta oss med gråstein jo. Robert er gull ifølge han selv, men egentlig er det reinhekla juggel som skinner en gang i blant. O'Brien var dessverre spillemessig ikke annet enn gråstein, mens Hughes aldri har vært en toppspiller og kommer aldri til å bli det. Dog er jeg enig i at vi kunne beholdt Hughes som en god backupspiller, og at han er det eneste salget jeg kanskje mener vi kunne holdt oss for god for. Men vi vet enda ikke hva vi har i vente i sommer.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida