20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2013  (Lest 450879 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Formannj

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 52
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #30 på: 01. Feb. 2013, 23:03 »
Hvordan er Alnwick? kan han bli vår nye Krul?

De jeg vil helst se gå:

Simpson
Willi
Amalfitano (Vært meget svak)
Jonas
Ranger

Spillere jeg håper tar steget opp neste sesong:
Tavernier (Gjort endel småtabber i Europa, men det kan være pga manglende rutine. Trenger backup om simmo stikker)
Haïdara
Vuckic
Campbell

Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #31 på: 01. Feb. 2013, 23:23 »
Får vi inn Barton og/eller Carroll skal vi være fornøgd! :)

 :thumbu:

Peter

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #32 på: 01. Feb. 2013, 23:31 »
Hvordan er Alnwick? kan han bli vår nye Krul?

De jeg vil helst se gå:

Simpson
Willi
Amalfitano (Vært meget svak)
Jonas
Ranger

Spillere jeg håper tar steget opp neste sesong:
Tavernier (Gjort endel småtabber i Europa, men det kan være pga manglende rutine. Trenger backup om simmo stikker)
Haïdara
Vuckic
Campbell

Tviler paa at Tavernier blir noe. Blei jo avkledd og rundspillt av Reading vingene drn 2. omgangen han fikk spille i oktober.

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #33 på: 02. Feb. 2013, 10:09 »
Alnwick er heilt ok keeper, men trur neppe han blir den nye Krul.

Freddy Woodman har eg meir trua på da. Han er forsatt veldig ung, så må vente nokon år til på han.


Skjæren

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 485
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #35 på: 02. Feb. 2013, 13:31 »
Vil - på tross av at jeg unner han all suksess - ikke ha Carroll tilbake. Har tro på at det finnes billigere alternativer, både lønn- og overgangssumsmessig - som passer bedre inn i det fotballen vi (forhåpentligvis) vil spille og med det spillermaterialet vi har idag.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #36 på: 02. Feb. 2013, 13:44 »
Jeg er mest redd for skadene - ellers er jeg enda positiv til en Carroll-retur.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #38 på: 02. Feb. 2013, 18:12 »
Jaja. Han kan gjøre en helt grei jobb dersom vi får skader, så går altså helt fint for meg at vi har han ut sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #39 på: 02. Feb. 2013, 19:35 »
Er ikke Hammers og Pool enige om en overgangssum for Carroll?
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #40 på: 02. Feb. 2013, 19:41 »
17 mill pund, men rykter om at West Ham ikkje vil betale det.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #41 på: 02. Feb. 2013, 19:45 »
Er ikke Hammers og Pool enige om en overgangssum for Carroll?

West ham har opsjon hvis de holder PL-plassen, så de trenger igrunn kun å bli enig med seg selv.

Krysser fingra for at andy returnerer til sommeren. All denne snakken om at vi spiller, eller skal spille for fin fotball til å kunne bruke en stor spiss er bullshit. Han så enorm ut på klippene fra dagens kamp. Skapte flere muligheter for lagkameratene, kom til sjanser og fikk scoringa til slutt også.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Hans J

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #42 på: 02. Feb. 2013, 20:02 »
Han var også kanon på defensiv dødball, og avverga mesterlig ein diger Swansea-sjanse på slutten. Eg tek imot Carroll med åpne armar om sjansen byr seg i sommar. Heilt enig med kø1.

Han kan skape meir rom for Cissé om vi spelar 4-4-2, og han kan passe betre enn Cissé i mange kampar vi berre har éin rein spiss. Verdien av å ha menn som Saylor og Carroll - lokale og oppofrande - og signaleffekten det gir til fansen og til andre unge geordies som vil ta steget, kan ikkje målast i pengar.

Med den servekvaliteten vi potensielt kan ha med vår beste midtbane på banen, er Carroll eit nydeleg siktemål. 17 mill. pund gir jo også kjempebra avkastning frå det vi fekk for han januar 2011.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #43 på: 02. Feb. 2013, 20:13 »
Sikkert ufattelig teit og overhodet spørre - men Carroll kan vel motsette seg en overgang til Hammers i sommer dersom de skulle ønske benytte seg av opsjonen ja? Jeg tenker gitt et scenario der Carroll er oppmerksom på at vi ønsker han hjem igjen vel kan tenkes at heller ville ønske det enn å dra til Hammers.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2013
« Svar #44 på: 02. Feb. 2013, 20:15 »
Det regner jeg med ja! Kan vel ikke bare tvinge folk fordi klubbene har en opsjon. Hadde virkelig likt Carroll inn nå, perfekt krydder til det franske regimentet.