20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Landslaget er oppskryt!!  (Lest 2960 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

IamFreddie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 102
    • Vis profil
Landslaget er oppskryt!!
« på: 27. Aug. 2007, 18:40 »
Synes d norske landslaget er oppskryt, såg Argentina kampen og der spillte vi til dels godt fotball, men når det innviteres til fest mot en så stor nasjon, så synes jeg det er på tryne å legge seg bakpå. Det er vel bedre å vinne  4-3 i en heidundranes kamp, en 2-1 i en kjedelig fotballkamp der vi ødelegger for Argentinsk finesse.

No har eg synes landslaget ikke har spilt bra fotball siden Drillo tida, han visste ka han holdt på med. Både Semb og Hareide har prøvd å seile på Drillo stilen ,men har mislykkes med det.

Landslaget er ikke så gode som media forestiller dei.
Gang på gang så heller media bensin på bålet og får oss til å tro at vi kan slå ken som helst, men gang på gang har vi blitt skuffa.

Ps: Gamst Pedersen fortjener ikke en plass i troppen en gang, etter kampene mot Malta og Ungarn og no Argentina, har heilt klart vist at han ikke duger på landslaget.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Landslaget er oppskryt!!
« Svar #1 på: 27. Aug. 2007, 18:43 »
Må vere noke av det rareste eg har lest.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

IamFreddie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 102
    • Vis profil
Sv: Landslaget er oppskryt!!
« Svar #2 på: 27. Aug. 2007, 18:48 »
Må vere noke av det rareste eg har lest.


Kofor d?

Har kanskje ordlagt meg litt rart,men fikk fram det eg meiner. 

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Landslaget er oppskryt!!
« Svar #3 på: 27. Aug. 2007, 18:51 »
Du mener Norge er gode nok til og spele festfotball og slå Argentina 4-3 i ein heidundranes kamp, men meiner samtidig at Norge er oppskrytt :-\
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

IamFreddie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 102
    • Vis profil
Sv: Landslaget er oppskryt!!
« Svar #4 på: 27. Aug. 2007, 18:58 »
Du mener Norge er gode nok til og spele festfotball og slå Argentina 4-3 i ein heidundranes kamp, men meiner samtidig at Norge er oppskrytt :-\

Du tok meg der, men vi har et stort potensiale, men etter år med en heller mager utelling har jeg mistet troa på landslaget. Ser kampene og blir skuffet vær eneste gang. Å spille god fotball mot Malta og Ungarn er en ting, men når det faktisk kommer et godt lag til ullevål, så legger vi oss bakpå og satser på kontringer.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Landslaget er oppskryt!!
« Svar #5 på: 27. Aug. 2007, 19:04 »
Kordan vil du Norge skal spille da ?
Norge har ræva spillere. Det er skummelt at Landslagskapteinen Heiter Martin Andresen og resten av  laget består av middelmådige TL spelare og eit par proffer.
Norge er ikkje gode nok til og spele ut Argentina derfor må me gjere det me er best til og det er og forsvare oss.
  Synes det er sterkt av Norge og slå Argentina. eit svekket Argentina men med nok klassespillere alikevel.

Spørsmålet er vel heller. Vil du se Norge slå Argentina 2-1 eller vil du se Norge førsøke på fin fotball og tape 1-4 ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Landslaget er oppskryt!!
« Svar #6 på: 27. Aug. 2007, 19:23 »
IamFreddie, du skriver også at "vi" ligger bakpå og ødelegger for argentinsk finesse, men fremhever Drillo for god fotball!?!
Er det en trener/manager som var kjent for å bryte ned motstanderne og ødelegge for dem så var jo det Drillo!

Norge har hverken klima, innbyggertall, landskap, osv til å produsere spillere som kan spille "ball i hatt" med argentinere. Skal "vi" vinne slike kamper må man spille på det man er god til og ikke det motstanderne er gode til. La sør amerikanerne komme til Norge å prøve seg med tekniske finesser, så får "vi" nordmenn heller stille oss i veien med rå muskelkraft og stram organisering!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Landslaget er oppskryt!!
« Svar #7 på: 27. Aug. 2007, 19:29 »
Vi spilte ikke noe galt mot Argentina, tvert imot. Vi spilte meget bra og vant fortjent. Men det skulle bare mangle. Alle visste at det Argentina-laget vi møtte aldri ville slå oss. Det var ikke akkurat Argentina på sitt beste for å si det sånn...

Alle fotballeksperter visste at Norge garantert ville vinne på forhånd, og at folk tror at det var en stor bragd tar nok veldig feil...

plebbster

  • Gjest
Sv: Landslaget er oppskryt!!
« Svar #8 på: 27. Aug. 2007, 19:52 »
Først kritiserer du underholdningen når Norge spiller, og sier at dette er problemet landslaget har. I avsnittet under roser du Drillo-stilen. Da kan man legge opp.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Landslaget er oppskryt!!
« Svar #9 på: 27. Aug. 2007, 21:21 »
Landslaget oppskrytt? De får jo bare pepper hele forbanna tiden pga idiotiske utsagn som trådstarter skriver... Og når de først får skryt for en sterk og fortjent seier mot kanskje verdens beste lag så er det feil og?

Det har vært "inn" å hate landslaget lenge, noe jeg synes er helt latterlig... Men når de får pepper for å vinne på feil måte mot Argentina blir det bare for dumt

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Landslaget er oppskryt!!
« Svar #10 på: 27. Aug. 2007, 21:25 »
Enig.
Blir oppgitt når folk forventer Norge skal spille ut toppnasjoner i verden.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: Landslaget er oppskryt!!
« Svar #11 på: 28. Aug. 2007, 17:35 »
Du snakker veldig mot deg selv, Freddy, og du får så hatten passer ;)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Landslaget er oppskryt!!
« Svar #12 på: 28. Aug. 2007, 18:18 »
At Norge slo Argentina er en meget sterk prestasjon. De siste kampene til Norge har vært særdeles gode, og hadde det ikke vært for alene en eneste person, en keeper som aldri skulle spilt, hadde vi vært svært mye nærmere et EM-sluttspill nå.
Irriterer meg over de som ikke "gidder" følge med landslaget lengre fordi de gjør det så dårlig. Tåpent.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Landslaget er oppskryt!!
« Svar #13 på: 28. Aug. 2007, 19:16 »
Først kritiserer du underholdningen når Norge spiller, og sier at dette er problemet landslaget har. I avsnittet under roser du Drillo-stilen. Da kan man legge opp.
Det er så sant som det er sagt. Vel talt, pleb.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Landslaget er oppskryt!!
« Svar #14 på: 30. Aug. 2007, 23:01 »
Vi spilte ikke noe galt mot Argentina, tvert imot. Vi spilte meget bra og vant fortjent. Men det skulle bare mangle. Alle visste at det Argentina-laget vi møtte aldri ville slå oss. Det var ikke akkurat Argentina på sitt beste for å si det sånn...

Alle fotballeksperter visste at Norge garantert ville vinne på forhånd, og at folk tror at det var en stor bragd tar nok veldig feil...

Hva i alle dager...? Noe jeg har gått glipp av? I mine øyner var denne seieren en sensasjon! De manglet kanskje 2-3 nøkkelspillere, men på papiret er laget som møtte Norge et ganske så mye bedre lag enn Norge.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.