20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2017  (Lest 199318 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #225 på: 22. Juni 2017, 14:25 »
Mange eksempler på det. De Bruyne, Lukaku, Pogba, Chicarito Hernandez, osv. - alle forskjellige tilfeller. Det er verre når man går for en litt aldrende, skadeutsatt og demotivert toppspiller (les: Michael Owen).

Speaking of; Telegraph melder at Iheanacho er tilgjengelig for 25 mill pund. Skal være interesse fra Leicester, Palace og West Ham. Løp og kjøp sier jeg. Fantastisk målsnitt per minutt spilt, og er også en fyr som kan være god for lagkameratene. Både som alenespiss eller som en hengende spiss sammen med Gayle / Mitro. Virker som en ganske fin fyr også.

Håper Lejune blir klar snart. Har forhørt meg med Eibar-fans (jeg har spansk dame, som kjenner masse Eibar-fans og spillere); og han blir sterkt anbefalt. Men han er jo fransk.....  :-X
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Orjani

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #226 på: 22. Juni 2017, 16:27 »
Vi skal selvfølgelig ikke ta i mot søpla til andre klubber, men det finnes mange eksempler på spillere som blir regnet som 2-3 valg i en klubb og blomstrer ved et klubbskifte når man får tillit over tid. Det er slike spillere Newcastle må finne. Spillere som slår til fra dag 1, og da er det en fordel at de har kjent på trykket i PL fra før av. Jeg ønsker også utenlandsk krydder velkommen til klubben! Håper jeg blir overrasket!


kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #227 på: 22. Juni 2017, 17:54 »
Veldig mye tyder på at Joel Campbell er tilgjengelig fra Arsenal. Hva tenker dere om en sånn type for 6-7 mill? Mye å bevise, har spilt mye PL og kan kanskje overraske under Raffa?

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #228 på: 22. Juni 2017, 21:25 »
Positiv til han til en så billig overgang. Han er vel ikke så verst sånn aldersmessig heller

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #229 på: 22. Juni 2017, 21:42 »
Fotballmessig da?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #230 på: 23. Juni 2017, 01:08 »
Ikke sett han på mange sesonger, men imponerte jo voldsomt i VM for 3 år siden.

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #231 på: 23. Juni 2017, 19:44 »
Både Lejune og Campbell er jeg skeptisk til, tror ikke andre PL klubber skjelver hvis vi signerer noe sånt ræl.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #232 på: 23. Juni 2017, 22:54 »
Ok. Lyst å utdype hvorfor?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #233 på: 23. Juni 2017, 23:34 »
Lejeune får nesten utelukkende positiv omtale det jeg har lest. På papiret en kjedelig midtstopper, men solid uten å vere spektakulær. Muligens akkurat det vi trenger etter år med "spennende" folk som har feilet i forsvaret gang etter gang.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #234 på: 24. Juni 2017, 00:18 »
Hadde håpet på mer rykter angående Michy Batshuayi altså! Tror han hadde passet perfekt. Lån med opsjon! Blir lei meg dersom han lånes til West-Ham eller andre..

Ellers positiv til Lejeune! Han eller Abdennour, yes please!

Er også positiv til de vi er linket med sålangt, på DM! Håper hvertfall det skjer noe snart. Vi trenger backer og vinger også!😌😂

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #235 på: 24. Juni 2017, 01:22 »
Abdennour er jeg litt lunken til. Kan til tider være hodeløs, og er vel ikke spesielt plaget med stor fart?
Lejeune får, som Fluffy påpeker, mye skryt, så han er jeg positiv til. Ikke tenkt over han når Eibar har spilt, men det betyr ikke så mye.

Ellers virker Samaris spennende, samt mange andre. Tror det kommer en rekke signeringer samtidig, sannsynligvis neste lørdag og utover :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #236 på: 25. Juni 2017, 14:38 »
Spennende å bli linket med mange spillere, men det er vel snart på tide at det skjer noe?
Virker som om mange klubber, bl.annet våre nyopprykkede rivaler, har vært tidligere ute enn vanlig til å forsterke lagene sine og jeg liker ikke hvis vi blir hengende etter.

Samaris vet jeg ikke mye om, men greit at den sentrale midten blir oppgradert til å tåle PL nivået.
Selv om det er positivt, så synes jeg egentlig ikke at det er defensivt på midten vi har størst problemer. Det er i mine øyne viktigere at vi får inn noen kreative, raske og målfarlige offensive midtbanespillere. Det blir alt for tynt med bare Shelvey og Ritchie på midten som kan skape farligheter for motstanderen vår.

Siden jeg nesten regner Lejeune som mer eller mindre klar for oss, så er heller ikke midtstopperplassen prioritet i mine øyne.
Nå må vi prioritere offensiv kraft. 2-3 vinger, 1 offensiv midtbane og 1-2 spisser. Håper og tror på at Benitez har kontroll på dette, men vi trenger inn signeringer snart, om ikke annet for å lokke flere og bedre spillere til oss gjennom å vise at vi satser ordentlig.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #237 på: 27. Juni 2017, 11:05 »
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/newcastle/15372765.Newcastle_United_need_to_grasp_the_new_financial_reality_of_life_in_the_Premier_League/?ref=rss

Samme gamle møkka :)

Rafa er nok borte før sommeren er over og forstår han godt.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4636068/Newcastle-boss-Benitez-leave-transfer-failures.html

Luke Edwards ✔ @LukeEdwardsTele
Benitez is frustrated at lack of transfer progress, too early to talk about him quitting, but #nufc have to keep promises they've made
« Siste redigering: 27. Juni 2017, 11:10 av snkz »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #238 på: 27. Juni 2017, 12:21 »
Er jo bare tull fra pressen. Benitez har fått masse kroner å handle for, om noen må gå tipper jeg charney. Alt hva jeg har lest presser Ashley voldsomt på Charney. Virker på meg som at Ashley og Benitez er på samme side. Skjønner frustrasjonen. Må jo snart gå ann å få inn noen spillere.

Kjøp disse:
Iheanacho
Sigurdsson
Tippier
Shawcross

Så kan de krydre med talenter som Tom lawrence++

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2017
« Svar #239 på: 27. Juni 2017, 12:36 »
Er jo bare tull fra pressen. Benitez har fått masse kroner å handle for, om noen må gå tipper jeg charney. Alt hva jeg har lest presser Ashley voldsomt på Charney. Virker på meg som at Ashley og Benitez er på samme side. Skjønner frustrasjonen. Må jo snart gå ann å få inn noen spillere.

Kjøp disse:
Iheanacho
Sigurdsson
Tippier
Shawcross

Så kan de krydre med talenter som Tom lawrence++

Tror nok ikke det er tilfelle, men flott om du tror det :)