20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045  (Lest 30769 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« på: 02. Feb. 2016, 16:36 »
Everton har spilt to kamper siden forrige runde i PL, mens Newcastle har forhåpentligvis fått tid og ro til å mobilisere til denne tøffe kampen. Newcastle har ikke vunnet på Goodison Park siden HBA hamret inn 1-0 fra tusen meter i 10/11-sesongen. Kampene siden den gang har endt 1-3, 2-2, 2-3, og 0-3. Inkluderer vi alle oppgjør har Everton syv seire, en poengdeling og tre seire for Magpies. 3-1-7 favør Everton der altså.

Everton sliter hjemme denne sesongen og har ikke bedre enn 3-4-5. Det er dog bedre enn 2-1-8. Everton har fått nøkkelspillere tilbake fra skade, og kan stille tilnærmet toppet. Eneste signifikante fravær er Besic og Mirallas. Forventer å se Howard-Coleman, Jags, Stones, Baines-Barry, McCarthy-Deu, Barkley, Lennon-Lukaku

Det ser bedre ut også for Newcastle. Doumbia kan bli klar avhengig av at arbeidstillatelsen blir godkjent i tide. Anita, Cisse, SDJ, Haidara, Krul, Mbabu og Tiote er de merkbare fraværene.
Forventer at Dummet starter. Colback er "very close", men føler at Saivet starter. Townsend tror jeg kommer innpå, som betyr at Ayoze starter. Resten sier seg selv.

Må være positiv. Nye fjes på treningsfeltet, det var en ny giv med gode prestasjoner mot Manu og WHU. Tror det blir en særs morsom kamp som ender 2-2.

Hvad tycks?
Black and white since 1996

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #1 på: 02. Feb. 2016, 16:50 »
Helt overbevist om at Townsend starter.

                        Elliot

Janmaat - Mbemba - Colo - Dummett

Sissoko - Saivet - Shelvey - Townsend

                     Wijnaldum

                       Mitrovic

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #2 på: 02. Feb. 2016, 18:29 »
Meget sannsynlig lag..

I følge en som refererte til NUFC TV, virket det som om Doumbia ikke regnet med å bli involvert i denne kampen..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #3 på: 02. Feb. 2016, 18:42 »
Bruker å slite med ballspillet til Everton. Nå er Everton veldig svake hjemme i år så ikke helt uoverkommelig muligens. Heldigvis har våre dumperivaler også vanskelige kamper, men vi må begynne å plukke poeng snart uansett motstander.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #4 på: 02. Feb. 2016, 19:21 »
Håper virkelig ikke Townsend starter over Ayoze..

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #5 på: 02. Feb. 2016, 20:26 »
Heiheihei! Ikke ta den er du snill. Townsend har noe sånt som 10 kamper for det engelske landslaget OG putta flere mål, det har ikke den veike, vin-drikkende spanjolen. Sier seg selv at Townsend skal starte den her. Og hver eneste kamp fra nå av. Har jo spilt for det engelske landslaget.

Townsend vet hva det betyr å spille for Newcastle United, og som engelskmann gir han alltid alt. Det gjør ikke Ayoze Perez av åpenbare grunner.
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #6 på: 02. Feb. 2016, 20:29 »
"Magnificent performance" . 3-0 tap.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #7 på: 02. Feb. 2016, 20:50 »
Heiheihei! Ikke ta den er du snill. Townsend har noe sånt som 10 kamper for det engelske landslaget OG putta flere mål, det har ikke den veike, vin-drikkende spanjolen. Sier seg selv at Townsend skal starte den her. Og hver eneste kamp fra nå av. Har jo spilt for det engelske landslaget.

Townsend vet hva det betyr å spille for Newcastle United, og som engelskmann gir han alltid alt. Det gjør ikke Ayoze Perez av åpenbare grunner.

As theories goes -this is an interesting one.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #8 på: 02. Feb. 2016, 21:48 »
Heiheihei! Ikke ta den er du snill. Townsend har noe sånt som 10 kamper for det engelske landslaget OG putta flere mål, det har ikke den veike, vin-drikkende spanjolen. Sier seg selv at Townsend skal starte den her. Og hver eneste kamp fra nå av. Har jo spilt for det engelske landslaget.

Townsend vet hva det betyr å spille for Newcastle United, og som engelskmann gir han alltid alt. Det gjør ikke Ayoze Perez av åpenbare grunner.

Bare kødda. Han alltid hatt våte drømmer om McClarens engelske trio på midten. Colback - Shelvey - Townsend  8) 8) 8)

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #9 på: 02. Feb. 2016, 23:32 »
Håper virkelig ikke Townsend starter over Ayoze..
Nei, vi får virkelig ikke håpe på noen endringer i det hele tatt, for det har funka så bra hittil!

Endringer må til. Mest sannsynlig er det Perez som ofres og i mine øyne kan det være greit. Han trenger nok litt mindre press på seg og Townsend er mye mer direkte, noe som kan være veldig viktig i tøffe bortekamper.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #10 på: 02. Feb. 2016, 23:51 »
Spørsmålet er jo hva som er taktisk smart. Townsend eller Ayoze? Har ikke peiling, men Ayoze belønnes kanskje med start etter kontraktforlengelse? Gleder meg veldig mye til kampen i morgen. Ett poeng der og tre poeng mot skitne WBA og ting ser brått mye lysere ut. HWTL!
Black and white since 1996

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #11 på: 03. Feb. 2016, 09:39 »
Everton har ikkje vunne sidan dei slo oss på Boxing Day, det er 5 kampar utan seier. Og dei har ikkje vunne heima sidan 21.november. Me veit alle kva som skjer i kveld ;) Og det er litt av årsaken til at me rykker ned, meinar og trur eg.
« Siste redigering: 03. Feb. 2016, 09:40 av lgrinde »

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #12 på: 03. Feb. 2016, 10:47 »
Spørsmålet er jo hva som er taktisk smart. Townsend eller Ayoze?

Her er jo det jeg ser på som det største problemet med McLaren. For meg virker det som om Han starter de han tror er best hver for seg, og håper de skal prestere sammen. Ingen plan, ingen taktikk, ingen føringer, bare "Sissoko og Wijnaldum er gode hver for seg, derfor MÅ begge starte selv om ingen av dem er uttalt gode på kant.". Eller i dette tilfellet blir det vel Den av Perez og Townsend som i McLaren sine øyne er den beste individuelle spilleren som får starte, uavhengig av motstanderen eller formasjon.

Nå er det nok ikke så ille som dette, og selvfølgelig (?) har mannen en plan med laguttaket, men dette er mitt inntrykk av mannen etter en drøy halv sesong. Håper han motbeviser meg i kveld!
« Siste redigering: 03. Feb. 2016, 10:48 av Cadel »

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #13 på: 03. Feb. 2016, 13:17 »
McClaren har en plan, men hvorvidt spillerne kjøper den er et annet spørsmål. Vi må huske på at tidvis har Newcastle spilt sin beste fotball under McClaren (og la oss nå alle sammen skrive og uttale navnet hans McClaren). Med tanke på at Evertons backer står høyt begge to, tenker jeg at vi få se kontringsfotball i deler av kampen. Ayoze Perez er veldig god på å trekke inn i banen, dra av en mann og sette opp ett av løpene som kommer i den fasen av spillet. Townsend er lynhurtig. Vanskelig avgjørelse, og det er positivt.

Har en følelse av Newcastle kommer til å sjokkere og vinne stort i et par av de vanskelige kampene som gjenstår. Lurer på om jeg skal sette litt penger på 1-4 :P
Black and white since 1996

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Everton - Newcastle 03.02.16 kl. 2045
« Svar #14 på: 03. Feb. 2016, 13:35 »
Haha! 1-4? Du skal ha for optimismen der da altså! :)

Spent på kveldens kamp, men aner ikke hva jeg skal forvente meg. Umulig å forutsi hvordan disse to lagene gjør det, spesielt mot hverandre.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒