20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Andre favoritt lag enn Newcastle?  (Lest 18053 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #90 på: 14. Jan. 2010, 11:47 »
Ingen klubber kan måle seg med Start og Newcastle. Skjønner ikke hvordan det er mulig å ha følelser for så mange lag som enkelte her har.

Jeg "heier" jo litt på Inter og Atletico, men driter jo blanke faen i om de taper for å være helt ærlig.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #91 på: 14. Jan. 2010, 13:32 »
Ingen klubber kan måle seg med Start og Newcastle. Skjønner ikke hvordan det er mulig å ha følelser for så mange lag som enkelte her har.

Jeg "heier" jo litt på Inter og Atletico, men driter jo blanke faen i om de taper for å være helt ærlig.

Samme her. Lag som Napoli, Fiorentina og Atletico liker jeg bedre enn mange av de andre langene i ligaen og følger litt med på hvordan de gjør det, men kan på ingen måte måle seg med Newcastle.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Andre favoritt lag enn Newcastle?
« Svar #92 på: 14. Jan. 2010, 17:20 »
Ingen klubber kan måle seg med Start og Newcastle. Skjønner ikke hvordan det er mulig å ha følelser for så mange lag som enkelte her har.

Jeg "heier" jo litt på Inter og Atletico, men driter jo blanke faen i om de taper for å være helt ærlig.

Samme her. Lag som Napoli, Fiorentina og Atletico liker jeg bedre enn mange av de andre langene i ligaen og følger litt med på hvordan de gjør det, men kan på ingen måte måle seg med Newcastle.
Samma her, liker flere lag, men bare Newcastle og Vålerenga jeg virkelig bryr meg om! Delvis Asker fra 2.div også...

3 lag.