20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 669177 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #735 på: 21. April 2008, 14:22 »
Velkommen med første innlegg OlavE. Er også L'pool fan men bor i byen med laget jeg har fulgt med siden -92 (Newcastle, for den som lurer) og går gladelig i sort-hvitt.

Er enig i at Crouch kunne vært bra for Newcastle men mener at det er mange som kan være minst like gode alternativer og realistisk. Newcastle bør sikte på øverste hylle og kanskje treffe noen av hyllene under (realistisk sett), satse på topp 6-7 neste sesong og gjøre seg mer attraktiv for de fra øverste hylle. Om ikke Henry, Kaka, Ronaldinho, Christine R o.l. ikke takker ja til Newcastle så er det absolutt ikke verdens undergang. Vi er tross alt ikke den mest attraktive klubben i PL. Vi er nødt til å være realistisk og stikke fingeren i jorda for å kjenne hvor vi er.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #736 på: 21. April 2008, 14:29 »
Nicklas Bendtner kunne jeg også tenkt meg...han vinner utrolig mye dueller i lufta, er råsterk i kroppen, ung og lovende..En fin erstatter for Viduka.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #737 på: 21. April 2008, 14:48 »
Er du pool fan Radar? *sjokkert*

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #738 på: 21. April 2008, 15:37 »
Leser du ikke Magzine?  ???  ;) Har skrevet det flere plasser her inne også :)

Generelt er jeg glad i fotball men Liverpool har jeg fulgt siden -84 og Newcastle siden -92.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #739 på: 21. April 2008, 17:07 »
Hva skal vi med Bendtner? Tipper Carroll hadde knust ham i lufta :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

braegg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #740 på: 21. April 2008, 17:36 »
Litt mandagsrykter:

Linkes til Tottenhams Gardner og Liverpools Pennant. NEI TAKK.
http://www.caughtoffside.com/2008/04/20/newcastle-closing-in-on-8m-tottenham-and-liverpool-pair-one-bad-and-one-average/6637.html

Bentley ser ut til å velge Liverpool foran Newcastle
http://www.sportingo.com/Football/a8200_Bentley-snub-Newcastle-Chelsea-Liverpool

Linkes til Achille Emana, offensiv midtbanespiller fra Toulouse
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_3454730,00.html

Noen som har sett mye av Emana?

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #741 på: 21. April 2008, 19:47 »
Hadde absolutt sagt ja til Pennant. Kommer seg godt rundt på kantene og har meget gode innlegg. Hadde vært et meget godt kjøp.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #742 på: 21. April 2008, 19:52 »
Hva skal vi med Bendtner? Tipper Carroll hadde knust ham i lufta :)

Skjønner ikke det helt selv heller!

Jeg synes ikke Bendtner er så veldig god, mer ordinær. Fyren eier ikke teknikk og til og med de enkleste pasningene ser vansklig ut for han. Vil også si at Bendtner etter min mening har vært Arsenal sitt svake punkt i sesongavslutningen og har vært langt ifra nivået Eduardo holdt før sitt fotbrudd.

Jeg ser ærlig talt ikke hva Nicklas Bendtner har som ikke ett år yngre Andrew Carroll har eller har potensiale i.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #743 på: 21. April 2008, 20:42 »
Enig, om en sesong eller to tror jeg ikke Carroll står mye tilbake for det Bendtner viser pr dags dato.

Når det gjelder Arsenal så kunne vel neppe professoren forutse at både Eduardo og Van Persie skulle gå skadet så mye, så sånn sett var Bendtner kanskje en grei nok spiller til å være fjerdevalg på topp, men skal vi ha ambisjoner om å menge oss med "fiffen" eller iallfall rett bak dem (de fire store) så er ikke Bendtner en spiller å satse på.

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #744 på: 21. April 2008, 20:58 »
Kunne han Jones på Sunderland vært vår nye targetman? Han har en enorm fysikk, god fart og god teknikk. Ble imponert over det jeg så i gårsdagens kamp. Målfarlig er han også.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #745 på: 21. April 2008, 21:03 »
Jepp, han er meget interessant. Det samme er Blackburns Santa Cruz. Men er stygt redd for at begge kan bli meeeget dyre. Berbatov er jo også ein mann som kunne vært interessant om han virkelig er Newcastle fan.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #746 på: 21. April 2008, 22:09 »
Kunne han Jones på Sunderland vært vår nye targetman? Han har en enorm fysikk, god fart og god teknikk. Ble imponert over det jeg så i gårsdagens kamp. Målfarlig er han også.

Målfarlig ja... Den var igrunn litt morsom  :D

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #747 på: 21. April 2008, 22:22 »
Kunne han Jones på Sunderland vært vår nye targetman? Han har en enorm fysikk, god fart og god teknikk. Ble imponert over det jeg så i gårsdagens kamp. Målfarlig er han også.

Målfarlig ja... Den var igrunn litt morsom  :D

Tror ikke du har sett særlig mye av Sunderland i år hvis du prøver å gjøre narr av Kenwyne Jones! Greit, han har ikke scoret voldsomt mye mål(7 mål på 30 kamper), men han spiller på et lag som er særdeles dårlig til å skape sjanser og et lag som omtrent ikke har vært over midtbanen når de har spilt på bortebane denne sesongen(sett bortifra deres to siste bortekamper før kampen i helga)...Jeg synes tvert i mot det er imponerende hva Kenwyne Jones har fått til i Sunderland. Han er dobbelt så god som Viduka, og jeg hadde blitt kjempe-happy om han ble Newcastle spiller..Gutten er ikke gammel heller, kun 23 år. Det har mye å si hvilket lag du spiller på, når det kommer til å score mål!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #748 på: 21. April 2008, 22:27 »
Kunne han Jones på Sunderland vært vår nye targetman? Han har en enorm fysikk, god fart og god teknikk. Ble imponert over det jeg så i gårsdagens kamp. Målfarlig er han også.

Målfarlig ja... Den var igrunn litt morsom  :D

Hvorfor det?
Kenwyne Jones har scoret 7 mål for Sunderland i PL denne sesongen, hans debut-sesong i verdens hardeste liga. Det er 1 mål bak Oba Martins så langt. Men jeg må legge til at Kenwyne Jones har 10 assist, det er over dobbelt så mange som alle våre 3 spisser (Owen, Viduka, Martins) har tilsammen så langt i sesongen.

Synes ikke den statistikken der er så værst jeg med tanke på de medspillerne han har, for det er ikke bare kvalitet................

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #749 på: 22. April 2008, 00:53 »
Helt enig med Frode der. Jones er en kjempespiss, og hadde vært en perfekt utfordrer til Viduka. Hvorvidt det er realistisk å tro at vi noensinne skal klare å få gjennom et bud på ham, er dog noe annet. Tror nok det blant annet fins 18 andre PL-klubber Sunderland heller selger til enn oss eksempelvis.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida