20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 668887 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #480 på: 29. Mars 2008, 23:57 »
Henry er langt nede på min ønskeliste. Etter å ha sett han denne sesongen i La Liga er jeg enig med Roblee, han er nok over the top. Og slike spillere har vi mer enn nok av fra før.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #481 på: 30. Mars 2008, 01:44 »
Ja uten tvil.Henry vill jeg ikke ha heller..satse på noe litt yngre krefter i laget for fremtiden :).Huntelaar hadde vært en av mine favoritter men som nevnt så er nok det bare en drøm å thats it.Ellers så vill jeg ha hatt Darren Bent i Tottenham.Er han på vekk så vill jeg tro han er realistisk å få til oss.Lennon er jeg mere usikker på...har ikke han stagnert utrolig i det siste?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #482 på: 30. Mars 2008, 04:56 »
Form is temporary...
Henry er langt over den klassen vi kan drømme om. Det var selvsagt en hel del humor i mitt innlegg. Kan vi få Henry, sier jeg løp og kjøpt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #483 på: 30. Mars 2008, 06:21 »
Form is temporary...
Henry er langt over den klassen vi kan drømme om. Det var selvsagt en hel del humor i mitt innlegg. Kan vi få Henry, sier jeg løp og kjøpt!

Jeg hadde selvsagt ikke takket nei til Henry, men man kommer ikke utenom at mannen har hatt bedre dager. Du kan ikke si at dette er noe midlertidig når han hadde en dårlig sesong i fjor og heller ikke i år har levert det han var kjent for.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #484 på: 30. Mars 2008, 11:42 »
Huntelaar er nok øverst på min liste VIST vi for formodning skal kjøpe ein spiss.
Men ser helst at vi prioriterer kjøp i forsvaret, og i midtbaneleddet først.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #485 på: 30. Mars 2008, 11:50 »
Jeg vil heller ha Fabiano enn Huntelaar.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #486 på: 30. Mars 2008, 12:11 »
Form is temporary...
Henry er langt over den klassen vi kan drømme om. Det var selvsagt en hel del humor i mitt innlegg. Kan vi få Henry, sier jeg løp og kjøpt!

Jeg hadde selvsagt ikke takket nei til Henry, men man kommer ikke utenom at mannen har hatt bedre dager. Du kan ikke si at dette er noe midlertidig når han hadde en dårlig sesong i fjor og heller ikke i år har levert det han var kjent for.
Du ville kanskje heller ikke tatt imot Ronaldinho. Han har heller ikke vært særlig god i år. Eller hva med Eto'o??
Jeg mener at Henry ville vært årets kjøp om vi skulle være så heldige å få han!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #487 på: 30. Mars 2008, 12:14 »
Vi skal ikke for en gang skyld prøve å kjøpe spillere som er på vei opp og fortsatt er sultne da? For Henry og Ronnie ville det vært et ENORMT steg ned å gå til Newcastle og eneste grunnen til at de ville gjort det er en FET lønningspose.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #488 på: 30. Mars 2008, 12:20 »
Form is temporary...
Henry er langt over den klassen vi kan drømme om. Det var selvsagt en hel del humor i mitt innlegg. Kan vi få Henry, sier jeg løp og kjøpt!

Jeg hadde selvsagt ikke takket nei til Henry, men man kommer ikke utenom at mannen har hatt bedre dager. Du kan ikke si at dette er noe midlertidig når han hadde en dårlig sesong i fjor og heller ikke i år har levert det han var kjent for.
Du ville kanskje heller ikke tatt imot Ronaldinho. Han har heller ikke vært særlig god i år. Eller hva med Eto'o??
Jeg mener at Henry ville vært årets kjøp om vi skulle være så heldige å få han!

Leser du egentlig hva jeg skriver der Ulf? Eto'o er litt annerledes, siden han fortsatt er på topp. En av verdens tre beste spisser i mine øyne. Ronaldinho og Henry er på vei nedover. Det er tendensen de to siste sesongene, men jeg har aldri sagt at jeg ikke ville i ha de i Newcastle.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #489 på: 30. Mars 2008, 12:32 »
Det jeg mener å si er bare det at selv om Henry ikke har bøttet inn mål i de to siste sesongene, så er han definitivt en mann som ville gjøre seg i NUFC drakta... Han har bevist mer enn de aller aller fleste at han er world class, og at han takler PL. Han er nå i en alder hvor spisser ofte er på sitt høydepunkt i karrieren. Ikke har han blitt satt nevneverdig tilbake av karriere truende skader heller.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #490 på: 30. Mars 2008, 12:37 »
Som sagt....jeg hadde ikke takket nei til Henry, men poenget mitt var bare at han VAR bedre før og det er en overhengende fare for at han kan fortsette nedoverbakken. Dessuten spørs det om det er sunt for en klubb som Newcastle å kjøpe flere spillere som sprenger lønnsstrukturen, slik vi gjorde med Owen. MEN det er en helt annen sak!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #491 på: 30. Mars 2008, 12:39 »
Eller så kan det hende at han passet bedre i Premier League...?

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #492 på: 30. Mars 2008, 12:39 »
Jeg vil heller ha Fabiano enn Huntelaar.

Trur Fabiano kjem til å floppe i England for å vere ærleg.  Dessutan så er Huntelaar yngre.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #493 på: 30. Mars 2008, 12:40 »
Jeg vil heller ha Fabiano enn Huntelaar.

Trur Fabiano kjem til å floppe i England for å vere ærleg.  Dessutan så er Huntelaar yngre.

Einig.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #494 på: 30. Mars 2008, 12:46 »
Det er helt på trynet for oss å bruke mangfoldige pund på Henry som er 32 år før neste sesong. Formkurven han har kun gått nedover siden han rundet 30. Skal vi først bruke så mye på en spiller vil jeg heller ha en uslepen diamant som Benzema eller Huntelaar