20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: - Sam Allardyce has confirmed that he is searching for a new left-back  (Lest 7655 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Da er iallfall ikke Ronaldinho blant verdens beste spillere lenger, skal vi bruke den metoden.
Og grunnlaget for den påstanden er at Ronaldinho KUN har scoret 20 mål og hatt en haug med assists i år?
Grunnlaet for den påstanden er at selv om han scoret mer i år enn i fjor så spilte han langt bedre i hele fjorårssessongen, noe han selv også har innrømt flere ganger! Og tro meg, det er nok ingen her inne som vil se Ronaldinho tilbake på sitt beste mer enn meg, skulle gjerne sett ham like god i hver kamp som det han var på El Santiago Bernabeu ifjor jeg.

Forøverig var det ikke 20 mål, det var 21 ;)

David 7

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 275
  • Goliath
    • Vis profil
Vanskelig å sei kim eg føretrekke, men trur Bridge tar d lengsta står. Pga d han har bevisst, å at han har spelt på Tjelski. Han e vannvitigt go offansvt, å likandes defansift. Hadde vore kjekkt å endeligt fått ein go offansive back, sisst va vel bernard??

Kjeme alt for godt på når me tapte mot Tjelski, å Bridge å Johnson kom opp frå kvar sine Backar, Bridge la inn te Johnson, å skåra! Imnonerande!
Ka skjer me Johnson egentligt?

Om Baines vett eg ikje så møkje, men han e utvilsomt ein forsterkning te ås:P
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

 Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

 Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

 HOWAY!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Jeg mener Bridge er nesten like god som Cole. Defensivt ville jeg foretrukket Bridge, men offensivt har han en del og hente. Bridge på sitt beste er også en av verdens beste venstrebacker. Hvis noen er uenig, vil jeg gjerne ha 15 venstrebacker som er bedre.
Riktig det, Bridge er NESTEN like god som Cole. ;)

Skjønner egentlig ikke helt hvorfor Bridge skal være bedre deffansivt heller. Da Cole var på sitt beste både for Arsenal og England var det sjelden en ving som klarte å lure Cole, hvorav deriblant C.Ronaldo har prøvd mer enn en gang. Du kan nok ha rett i at Bridge også er en av de beste i verden, men fortsatt er Cole hakket vassere.

Av de beste venstrebackene i verden er helt klart Zambrotta mitt førstevalg. Grosso beviste også i VM ifjor at han er en utrolig god venstreback, Eric Abidal er heller ikke å forakte. Videre følger Gio og Cole, og Bridge like bak. Phillip Lahm er også en solid venstreback, og ikke minst Marek Jankulowski som faktisk ble kåret til Milans mest stabile denne sessongen av den norske fanklubben. Det er slett ikke dårlig i en klubb med de spillerne Milan har, og som også vinner CL. Og enda har jeg faktisk glemt Clichy som har spilt seg utrolig god etter at han ble Arsenals førstevalg. Og når vi først snakker om the Gunners er jo ikke Gallas noen dårlig back, selv om han egentlig er stopper.

Hadde jeg fått valgt helt fritt hadde lista sett ca sånn ut:
Zambrotta
Grosso
Cole
Jankulowski
Abidal
Bridge \ Baines

Av Bridge og Baines er jeg litt usikker rett og slett av grunnene Kristoffer sier. Bridge har vært med lengre, og er kanskje litt mer stabil, mens Baines er yngre og mer "up and comming", det er jo også fortsatt litt vanskelig å si akkurat hvor god han vil bli.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Se her ja, her skulle vi prøvd oss!

Jewlnufcfan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 435
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Jeg mener Bridge er nesten like god som Cole. Defensivt ville jeg foretrukket Bridge, men offensivt har han en del og hente. Bridge på sitt beste er også en av verdens beste venstrebacker. Hvis noen er uenig, vil jeg gjerne ha 15 venstrebacker som er bedre.
Riktig det, Bridge er NESTEN like god som Cole. ;)

Skjønner egentlig ikke helt hvorfor Bridge skal være bedre deffansivt heller. Da Cole var på sitt beste både for Arsenal og England var det sjelden en ving som klarte å lure Cole, hvorav deriblant C.Ronaldo har prøvd mer enn en gang. Du kan nok ha rett i at Bridge også er en av de beste i verden, men fortsatt er Cole hakket vassere.

Av de beste venstrebackene i verden er helt klart Zambrotta mitt førstevalg. Grosso beviste også i VM ifjor at han er en utrolig god venstreback, Eric Abidal er heller ikke å forakte. Videre følger Gio og Cole, og Bridge like bak. Phillip Lahm er også en solid venstreback, og ikke minst Marek Jankulowski som faktisk ble kåret til Milans mest stabile denne sessongen av den norske fanklubben. Det er slett ikke dårlig i en klubb med de spillerne Milan har, og som også vinner CL. Og enda har jeg faktisk glemt Clichy som har spilt seg utrolig god etter at han ble Arsenals førstevalg. Og når vi først snakker om the Gunners er jo ikke Gallas noen dårlig back, selv om han egentlig er stopper.

Hadde jeg fått valgt helt fritt hadde lista sett ca sånn ut:
Zambrotta
Grosso
Cole
Jankulowski
Abidal
Bridge \ Baines

Av Bridge og Baines er jeg litt usikker rett og slett av grunnene Kristoffer sier. Bridge har vært med lengre, og er kanskje litt mer stabil, mens Baines er yngre og mer "up and comming", det er jo også fortsatt litt vanskelig å si akkurat hvor god han vil bli.

Jeg hadde vært strålende fornøyd om vi hadde fått tak i en av dem.
Ho’way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Panserfauzt

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 466
    • Vis profil
Jeg også.. Og det er vel Baines\Bridge som er det mest realistiske alternativet. Og hadde vi fått en av de to skulle jeg slått hjul, selv om det sikkert hadde endt i diverse beinbrudd.
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Bridge hadde vert heilt fantastisk deilig.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Grundemaister

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 107
    • Vis profil
Hvis man skal tenke på å besitte bredere dekning etter hvert som vi blir en toppklubb igjen, så ser jeg nødvendigheten av å hente inn en yngre, talentfull venstreback i tillegg til Bridge/Baines.

Dessverre har han slitt med skader det siste året, men husk at Tond E. Berthelsen var i posisjon til å steppe inn for John A.Riise i hans fravær på landslaget forrige høst.

Bør vi ikke heller selge Babayaro enn å beholde han? Han har jo fått mange sjanser til å vise at han burde bli, men ikke benyttet dem..

Vi trenger to venstrebacker folkens! Selg Babayaro, kjøp en stykk kvalitet og ett stykk talent.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil


Dessverre har han slitt med skader det siste året, men husk at Tond E. Berthelsen var i posisjon til å steppe inn for John A.Riise i hans fravær på landslaget forrige høst.


Trond Erik Bertelsen...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Bertelsen til Newcastle ja... Da hadde i alle fall jeg blitt skuffet.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Grundemaister

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 107
    • Vis profil
Som 2. valg.......

Mannen har så vidt passert 20, altså et fremtidsrettet kjøp...

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Vi trenger to venstrebacker folkens! Selg Babayaro, kjøp en stykk kvalitet og ett stykk talent.
Grei nok politikk det hvis du bare endrer rekkefølgen litt. "Selg Babayaro" bør komme som punkt 3 etter at punk1 og 2 med å hente to nye venstrebacker er gjennomført.


chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Raul Bravo har forlatt "de kongelige hvite" (Real Madrid) til fordel for Hellas og Olympiakos. En høyst OK back og til nød stopper som jeg gjerne hadde sett i Newcastle trøya...