20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Championship 16/17  (Lest 49026 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #210 på: 23. April 2017, 11:03 »
Det kunne vært verre. Hadde surt å være leedssupporter i helgen.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #211 på: 23. April 2017, 11:19 »
Ja, det må være surt. De var jo meget happy med poenget borte mot oss og nå kan det virke som hele play-off ryker.

Håper Sheffield Wednesday også rykker opp.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #212 på: 23. April 2017, 12:06 »
Som forventet går våre to kommende kamper mot Preston og Cardiff live på eurosport.  :)

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #213 på: 23. April 2017, 12:27 »
Ja, det må være surt. De var jo meget happy med poenget borte mot oss og nå kan det virke som hele play-off ryker.

Håper Sheffield Wednesday også rykker opp.

Med fare for å jinxe hele greia, sier jeg at av de som er på playoff pdd., tar jeg helst Wednesday. Deretter Huddersfield. Fulham og spesielt Reading er boring. Dessuten er det et poeng å få flyttet litt fotball utav London. Og der ble jeg akkurat passe distriktpolitisk.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #214 på: 23. April 2017, 13:01 »
Jeg håper på flest mulig London-lag, mulighetene for å få med seg en bortekamp blir mye større ved det 😉
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #215 på: 23. April 2017, 13:17 »
Ser poenget, men forskjellen i økonomi i de forskjellige delene av England er store og londonklubbene har store konkurransefortrinn her. Og forskjellene vil bare bli større. For få år siden var vi vesentlig større enn West-Ham og i sjiket til Spurs. Men faen vi har gjort mye dumt også. Men geografien hjelper oss ikke akkurat. Leste en plass at Arsenal tjener det samme på to kamper som Sunderland hadde solgt ut hver kamp en hel sesong bare på kampdag. Og forskjellen i tilskuerkapasiteten er ikke kolossal. Deretter kommer sponsorer osv...

Muligheter for bortetur til Wembley nese år kanskje. Og sånn forresten er vel Brighton lettere tilgjengelig enn Nord-London om man flyr til Gatwick...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #216 på: 23. April 2017, 21:57 »
Ser poenget, men forskjellen i økonomi i de forskjellige delene av England er store og londonklubbene har store konkurransefortrinn her. Og forskjellene vil bare bli større. For få år siden var vi vesentlig større enn West-Ham og i sjiket til Spurs. Men faen vi har gjort mye dumt også. Men geografien hjelper oss ikke akkurat. Leste en plass at Arsenal tjener det samme på to kamper som Sunderland hadde solgt ut hver kamp en hel sesong bare på kampdag. Og forskjellen i tilskuerkapasiteten er ikke kolossal. Deretter kommer sponsorer osv...

Muligheter for bortetur til Wembley nese år kanskje. Og sånn forresten er vel Brighton lettere tilgjengelig enn Nord-London om man flyr til Gatwick...

Begynner å bli noen år siden, men husker jeg betalte 50 pund for en ordinær kortsidebillett på Craven Cottage, samt 70 pund for noen totalt bedritne billetter på WHL. Koster vel fortsatt rundt 50 pund for en billett på Platinum Club på St. James'...??
No fate but what you make

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #217 på: 25. April 2017, 15:26 »
Skulle Brighton være så uheldig å gå på ein aldri så liten smell og avgi poeng hjemme mot Bristol City neste runde, har me faktisk muligheten til å vinne tittelen om dei igjen går på ein ny smell borte mot Aston Villa samtidig som me vinne begge våres. 1 kamp, 1 smell, det er mulig. Då blir da ein sjukt spennande sisterunde...
Men når det er sagt trur eg dei gjør jobben mot bristol og vinner ligaen.
Uansett deilig å være tilbake i PL, no må da handlast og kastast!☺
Venter i spenning...

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #218 på: 29. April 2017, 19:40 »
I dag e da eg så har satsa 500,- på brighton-seier.
Så om eg ikkje jinxe alt med å skriva denna posten, kan dåke takka meg ittepå😉
Venter i spenning...

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #219 på: 29. April 2017, 20:36 »
I dag e da eg så har satsa 500,- på brighton-seier.
Så om eg ikkje jinxe alt med å skriva denna posten, kan dåke takka meg ittepå😉
Røyk på Brighton selv 😁

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #220 på: 29. April 2017, 21:49 »
Røyk på Brighton selv 😁
Da e deiligt!😁
Litt hjelp frå Villa då og at me gjer jobben mot Barnsley sjølv😉
Blir vertfall spennande siste runde no! Kunne ikkje bedd om meir😊
Venter i spenning...

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #221 på: 29. Mai 2017, 19:06 »
Da er Huddersfield siste lag opp i år, etter å ha slått Reading på straffekonk. Spennende å se hva en slik underdog kan få til i PL?
No fate but what you make

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #222 på: 29. Mai 2017, 20:44 »
Vertfall imponert øve Wagner. Trur han har mulighet til videre fremdrift og holde plassen visst styret satser. Men blir vanskelig, tynn stall...
Venter i spenning...

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Championship 16/17
« Svar #223 på: 31. Mai 2017, 00:49 »
Gøy å se Huddersfield vinne playoff. Morsomt lag, deres dyreste signering noensinne var i fjor sommer. Det kostet dem 1,8 millioner pund.

-2 målforskjell i Championship. Tror de vil slite enormt i PL, og håper vi unngår de i august og september, etter det tror jeg det skal være greie 6 poeng. :D
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"