20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00  (Lest 32446 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« på: 07. Des. 2012, 12:12 »
Etter en svært laber innsats og prestasjon mot Bordeaux i går, skal vi over helga ta turen til Craven Cottage der Fulham møter oss i denne helgas PL-runde.  Kampen i Frankrike skal vi glemme fortest mulig, da det ikke var mye å hente der som kan være av særlig betydning for PL kampene våre i tiden som kommer.  Det var riktignok et svært ungt og reservebreget lag vi så på torsdag, og selv om jeg personlig hadde håpt at det var en "ubetydlige" kamp uten press som skulle til for å la noen av ungguttene våre herje, så får vi i det minste håpe at det gav et tydelig eksempel ovenfor Ashley og Llambias hvor utrolig tynn stall vi har bak de 11 lilla.

På mandag får vi mest sannynlig se et mye mer toppet lag, der hele 4 skadede førstelagspillere er forventet tilbake i troppen.  Saylor er desverre ute enda, men så lenge Colo er med bør det gå greit å gjøre en god defensiv prestasjon så lenge Willy ikke gjør noen blundere, så vi kommer nok ikke til å gjøre en god defensiv prestasjon.  Desverre er vel også Hangeland tilbake etter suspansjon før denne kampen, men med god innsats så bør også han være mulig å hamle opp med for våre offensive.  Ellers er vel ikke Fulham i veldig stor grad skadeplaget, men med 4 av våre viktigste tilbake i Tiote, Santon, Ba, og Ben Arfa, så skal det være mye hjelp i bare det.

Forventer(/håper):
Krul
Simpson - WillyNilly - Colo - Santon
Anita - Tiote
Ben Arfa - Cisse - Jonas
Ba
Genius by birth. Slacker by choice.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #1 på: 07. Des. 2012, 12:24 »
Håper på dette laget:

                     Krul

Simpson - Perch - Colo - Santon

                Tiote - Bigi

    Ben Arfa - Anita - Marveaux

                      Ba

Stangi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 578
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #2 på: 07. Des. 2012, 12:28 »
Fulham har ikke vunnet på sine 7 siste kamper, da er vel Newcastle det perfekte laget å møte for å få gang på seirene igjen. Iallfall slik vi har framstått i det siste. Men kan jo håpe at Wigan kampen ga selvtillit, og at de iallfall viser innsats og prøver å vinne kampen.

Jeg tipper 1-1. Håper iallfall at vi får med oss en positiv opplevelse og minst 1 poeng!

Enig med laget til Daniel. Heller Perch enn Williamson. Og Marve fortjener å starte etter Wigan kampen, mens Jonas fortjenter å sitte litt på benken.
Winning isn't everything, it's the only thing!

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #3 på: 07. Des. 2012, 12:33 »
Håper på dette laget:

                     Krul

Simpson - Perch - Colo - Santon

                Tiote - Bigi

    Ben Arfa - Anita - Marveaux

                      Ba

Støttes 110%

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #4 på: 07. Des. 2012, 12:38 »
Støtter Daniels lag.
Nei.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #5 på: 07. Des. 2012, 13:32 »
Jeg har et utrolig sterkt ønske om at Pardew gidder/tør å benke Cisse. Har sjelden sett en så god spiller spille så dårlig som han gjør akkurat for øyeblikket.

Er helt enig i laget til Daniel jeg også, for øvrig. Liker tanken på Ben Arfa og Marve på hver sin kant...Marve så jo rett og slett glimtvis ut som selveste Barfa forrige PL-match.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #6 på: 07. Des. 2012, 13:36 »
Har ganske god trua på laget til Daniel, jeg også. Anita er også slik jeg ser det kanskje den beste erstatteren til Cabaye vi har i troppen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #7 på: 07. Des. 2012, 14:33 »
Heng meg også på laget til Daniel. Anita har vore frisk i det siste. Litt synd at Hangeland er tilbake, trur det hadde gjort ein veldig stor forskjell (berre sjå på oss utan Colo!)

Milburn

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 477
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #8 på: 07. Des. 2012, 16:36 »
Ruiz mot Simpson og Berbatov mot Williamson.  :snufs:

Vil tro vi har sjanse på poeng her. Fulham spiller målrike kamper, så tror vi bør angripe mest mulig. Ben Arfa mot Riise kan bli interessant.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #9 på: 07. Des. 2012, 17:32 »
Eg er litt ueinig i å benka Cisse. Eg tykte han var god mot Wigan når ein ser på innsatsen, pasningsspelet, bevegelsar og innstilling. Eg tykte han ilag med Ba var frisk og rask. I tillegg skåra han mot Stoke. Det som talar i mot er at han er for lite smart for tida og ikkje set sjansar som han banka inn kvar gong i vår. Eit par eksempel er eit par gonger han går i offside og den eine sjansen på slutten mot Wigan. Den irriterar meg fortsatt. Han trengte berre treffa reint på ballen so hadde han skåra, istaden so vart dei ei lompa so trilla i fanget til Al Habsi.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #10 på: 07. Des. 2012, 17:33 »
Det er isåfall Marve som må ut - men jeg vil fortsatt se Cisse på kant isåfall i samme formasjon som mot Wigan.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #11 på: 07. Des. 2012, 17:39 »
Ruiz mot Simpson og Berbatov mot Williamson.  :snufs:


Dei har no begge greidd seg veldig bra mot like gode spelarar og til og med betre spelarar før. Me har ikkje andre å setja innpå. Greier me å finna tilbake til moralen og innsatsen laget hadde forrige sesong so kan dette gå veldig bra. Gjer me ikkje det so har me sett til no at det er ikkje kunn Simpson og Willie so sliter kraftig.
Sidan dette er i London og utan at e har sjekka statistikken mot Fulham so mistenker eg at det skal mykje til for å ta 3 poeng her.  Spesielt i den skrale formen me er i no. Tippar 3-1 tap. Håpar me kan revansjera oss frå forrige sesong og slå til med sesongbeste. Då trur eg 2-3.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #12 på: 07. Des. 2012, 17:48 »
2011/12: Lost 2-5 Guthrie, Ben Arfa
2010/11: Lost 0-1
2008/09: Lost 1-2 Ameobi
2007/08: Won 1-0 Barton (pen)
2006/07: Lost 1-2 Martins
2005/06: Lost 0-1
2004/05: Won 3-1 Ambrose, Kluivert, Ameobi
2003/04: Won 3-2 Robert, Shearer 2*
2002/03: Lost 1-2 Shearer*
2001/02: Lost 1-3 Speed

Det er ikke favorittbanen vår for å si det slik - men vi har ihvertfall enkelte seire mot de. Det er to formsvake lag her med klare svakheter bakover i banen. Seier er mulig om vi har dagen og kan bygge videre på sist match mot Wigan.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

coxie

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 853
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #13 på: 07. Des. 2012, 19:10 »
Ruiz mot Simpson og Berbatov mot Williamson.  :snufs:

Ruiz er skadet og uaktuell. Forventes å være tilbake i januar.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #14 på: 07. Des. 2012, 19:59 »
Noen nyheter om Hatem?