20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00  (Lest 32466 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #240 på: 11. Des. 2012, 16:50 »
Bra innlegg, Hans J! Har også tenkt tanken på disse to krigerne i laget vårt - det hadde gjort seg i høst. Barton med sin dødballfot/innleggsfot og spilleforståelse - og Nolans matchvinneregenskaper forutenom innstillinga deres hadde gjort seg. Tiote burde kanskje være en slik spiller som pisker resten i gang - men han har i grunn ikke vært den typen som gjør dette. Han pisker vel bare mer seg selv mer enn noen andre opp.

Hehe, det var no rocka saker med strykere og greier. Ganske sikker på at jeg har hørt/sett de før - men har jo selvsagt glemt helt av det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2915
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #241 på: 11. Des. 2012, 18:37 »
Jeg er fortsatt der at jeg vil gi AP tid, men noen ting må han justere kraftig:

 - trekk i lønn for å jobbe bakover når man mister ballen

Skeptisk..  Kan virke som AP prøvde ut dette i går.. Funka jo ikkje i det heile tatt!  :P
Hahaha! Jeg er like sta som Pards og gir meg ikke selv om det må regne oppover for at jeg skal lykkes :p

asim187

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle, Man 10 des. 21:00
« Svar #242 på: 15. Des. 2012, 14:36 »
hvorfor, hvorfor.....blir gal.....  lyst til å grine...