20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Norwich, lørdag 01.02.20 kl. 16.00  (Lest 3073 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Norwich, lørdag 01.02.20 kl. 16.00
« Svar #15 på: 02. Feb. 2020, 11:29 »
Det var en fryktelig dårlig kamp av Newcastle i går... spiller like defensivt og har ballen mindre enn Norwich på hjemmebane og skaper nesten ingenting. Jeg må si at ja vi har mer poeng under bruce enn Benitez, men bruce spiller enda mer kjedeligere fotball.

Hjemmebane mot slike lag som Norwich så skal vi dominere og være best, men synes laget sliter med mye...
Yedlin elendig spiller. Dårlige innlegg, Lescalles holder på å rote vekk dette, Joelinton fortsetter å ikke score, og nye spillerne var så der...

Jeg skjønner ikke hvorfor Newcastle ikke hentet en spiss på Lån ... helt ubegripelig. Carroll, Muto og Gayle skadet, men ingen av dem har scoret mål, og bruce er fornøyd, helt utrolig...

Og fortsatt ingen takeover som nå sies at Saudi gruppen ønsker å kjøpe Manchester United i stede... Takk Ashley.... alle klubber kan få en ny eier, bare ikke Newcastle pga en eier som bare bryr seg om seg selv... og ikke klubben.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Norwich, lørdag 01.02.20 kl. 16.00
« Svar #16 på: 02. Feb. 2020, 16:06 »
Kampen kan vel lett sammenlignes med 0-0 kampen mot Fulham med Rafa som sjef. Samme manglende offensiv kraft mot et lag som er jumbo på øverste nivå.

Rom: syns du at jeg skriver 1 poeng nærmere oppkjøp er så rart?. Jeg tenker jo kun på oppkjøp. Driter i kampene sånn generelt bare vi klarer oss slik at man kan ha håp om oppkjøp og ny ære. Spillerkjøp, spille vårt  osv osv betyr jo nada. Vi må ha ny eier så ta det derfra. Alt herfra handler om å overleve for å ha håpet om oppkjøp.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Norwich, lørdag 01.02.20 kl. 16.00
« Svar #17 på: 03. Feb. 2020, 07:23 »
Kampen kan vel lett sammenlignes med 0-0 kampen mot Fulham med Rafa som sjef. Samme manglende offensiv kraft mot et lag som er jumbo på øverste nivå.

Rom: syns du at jeg skriver 1 poeng nærmere oppkjøp er så rart?. Jeg tenker jo kun på oppkjøp. Driter i kampene sånn generelt bare vi klarer oss slik at man kan ha håp om oppkjøp og ny ære. Spillerkjøp, spille vårt  osv osv betyr jo nada. Vi må ha ny eier så ta det derfra. Alt herfra handler om å overleve for å ha håpet om oppkjøp.

Rafa er vekke, når skal du komme deg over det?

Bruce dreper all stemning og interesse rundt klubben med fotballen sin.

Einig med deg i det siste du skriv. Kunn oppkjøp som tel. Får håpa det skjer før klubben er heilt dau...
« Siste redigering: 03. Feb. 2020, 07:26 av lgrinde »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Norwich, lørdag 01.02.20 kl. 16.00
« Svar #18 på: 03. Feb. 2020, 11:05 »
Litt deilig med sånne folk også:

Pete graves på Twitter om Newcastle :

Unbeaten in 7 games
Closer to top 6 than bottom 3
12 th in League
3 new signingsferd all look very promising
Defensively superb
Takeover has not stalled AS some claim

Have a Nice week, be happy. Og well.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Norwich, lørdag 01.02.20 kl. 16.00
« Svar #19 på: 04. Feb. 2020, 00:21 »
Næ Graves er overoptimistisk og svært lite kritisk til hvordan nufc fremstår. Liker bedre folk som sier det slik det er, som Craig Hope.

The table doesn't lie, right? Except, if you have watched Newcastle United every week this season, you would argue it most certainly does.

By just about every imaginable metric they are in the bottom three in the Premier League - possession, passes completed, chances created, chances conceded, Expected Goals, Expected Points, the list goes on.

But you don't need the numbers to tell you when a team is getting away with it, just believe your eyes - and the concern is they are starting to look worse, not better.

It has been said all season they have no Plan B, yet you are struggling to determine Plan A on the evidence of recent performances.

Every week they are outplayed. Be that against top, bottom or middling opponents, they surrender possession and territory, spending the bulk of the game on the back foot and living on their nerves.

He's had enough time now to accomplish some degree of progress, even if he feels resources are limited. But, 29 games in, there is still no identifiable style or cohesion to their play.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Norwich, lørdag 01.02.20 kl. 16.00
« Svar #20 på: 04. Feb. 2020, 09:11 »
Om vi ikke rykker ned i år, så skjer det isåfall om ett år. Jeg har liten/ingen tiltro til at Bruce skal klare innarbeide noen spillestil eller offensivt mønster i dette laget - og jeg tror vi på sikt kommer til å miste den stramme defensive organiseringen vi har opparbeidet over flere år tidligere. Alle piler dersom en ser bak poengfangsten peker nedover.

Jeg vil anta at dersom vi hadde beholdt forrige manager slik PL har vært denne sesongen, satset på Rondon videre og kanskje beholdt en spiller som Perez - og brukt pengene som vi blåste vekk på Joelinton bedre, så kunne tabellen vært mye mer spennende for vår del.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Norwich, lørdag 01.02.20 kl. 16.00
« Svar #21 på: 04. Feb. 2020, 12:16 »
Næ Graves er overoptimistisk og svært lite kritisk til hvordan nufc fremstår. Liker bedre folk som sier det slik det er, som Craig Hope.

The table doesn't lie, right? Except, if you have watched Newcastle United every week this season, you would argue it most certainly does.

By just about every imaginable metric they are in the bottom three in the Premier League - possession, passes completed, chances created, chances conceded, Expected Goals, Expected Points, the list goes on.

But you don't need the numbers to tell you when a team is getting away with it, just believe your eyes - and the concern is they are starting to look worse, not better.

It has been said all season they have no Plan B, yet you are struggling to determine Plan A on the evidence of recent performances.

Every week they are outplayed. Be that against top, bottom or middling opponents, they surrender possession and territory, spending the bulk of the game on the back foot and living on their nerves.

He's had enough time now to accomplish some degree of progress, even if he feels resources are limited. But, 29 games in, there is still no identifiable style or cohesion to their play.

Mannen har jo helt rett. Blir faktisk bare dårligere og dårligere for hver kamp.