20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 3. aug: Deportivo - Newcastle 21:00  (Lest 19039 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: 3. aug: Deportivo - Newcastle 21:00
« Svar #120 på: 03. Aug. 2010, 23:37 »
Pearch greide seg fint han, når han først kom i gang. Ellers vil eg trekke fram Barton, Best og Colo som eg syntes var bra i dag. Barton og Colo får vel kanskje dele mom-tittelen, men best blir dagens overraskelse. Raylor, Xisco, Jonas og Carroll var ikkje nokke å skryte av i dag. Sjønte bla.a ikkje koffor Carroll droppa så ekstremt dypt i bana til tider. Satser på at vi får igang kantene til seriestart, for dei trenger vi med dei spissene vi starta med i dag.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: 3. aug: Deportivo - Newcastle 21:00
« Svar #121 på: 03. Aug. 2010, 23:40 »
Synes egentlig vi gjør en ganske solid kamp jeg (så ikke den første halvtimen=. Spiller oss til noen gode muligheter og har brukbart med kontroll defensivt. Synes Best virket ganske frisk. Er mye mer involvert i spillet nå enn han var forrige sesong, Routledge har noen brukbare innlegg, mens Jonas virket litt ute av form. Men var jo første kampens hans for sesongen.

Det jeg likte mest i dag var at vi hadde veldig bra innsats. Sammen med god defensiv organisering tror jeg det blir en svært viktig faktor i å holde oss oppe i PL.

Har samme inntrykk. Syntes ikke det var så ille idag..

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: 3. aug: Deportivo - Newcastle 21:00
« Svar #122 på: 03. Aug. 2010, 23:42 »
Jeg så andre omgang og er egentlig fornøyd med det vi presterte. Jonas var ikke så dårlig som noen vil ha det til og vi skapte faktisk en rekke farligheter mot slutten. Kreativiteten på midten var ikke allverden og pasningene flørt tidvis i hytt og gevær sentralt. Så vi trenger å jobbe med dette, det er tydelig. Synes Routledge og Best var positive og Jose Enrique fremstår som vår beste av det jeg så. Colo virket solid i midtforsvaret og skapte også straffesparket vårt, våkent og aggresivt av argentineren! :D Tavernier kom også inn og hadde en susende takling på Ricchi. Smakte nok godt for unggutten! Alt i alt deilig å hente inn litt sølvtøy til skapet! Kampen viser tydelig at vi må hente inn en klassepiss til å komplimentere spissene vi allerede har, men vil allikevel gi mer enn godkjent til gutta i dag!

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: 3. aug: Deportivo - Newcastle 21:00
« Svar #123 på: 04. Aug. 2010, 00:45 »
Hvordan gikk straffekonken? Reddet Krul eller bommet Deportivos straffeskyttere på mål?

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: 3. aug: Deportivo - Newcastle 21:00
« Svar #124 på: 04. Aug. 2010, 00:48 »
derpotivo satte den utenfor, men krul var veldig nære ved å redde en annen straffe ;)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: 3. aug: Deportivo - Newcastle 21:00
« Svar #125 på: 04. Aug. 2010, 08:55 »
Synes det var mange som overrasket. Xisco hadde en god 1. omgang, få balltap. Best var mye bedre enn sist jeg så ham. Hadde 2 store muligheter på heading. Alle i forsvar synes jeg var strålende. Guthrie og Barton var også gode. Men jeg synes kvaliteten falt litt da Nolan kom innpå. Vet ikke om Nolan/Barton medfører litt for lite bevegelighet sentralt. Carroll var relativt usynlig, bortsett fra en enorm sjanse på corner. Routledge hadde noen gode raid, men også han bør lære seg å sentre ballen inn og heller få den igjen etter at han har rundet sin oppasser. Løven markerte seg lite etter at han kom innpå.  Jonas gjorde ting litt for tungvint, fortsatt. Holder på ballen for mye i stedet for å gjøre det enkelt.

Men sett under ett er jeg meget fornøyd. Vi møtte et vanskelig bortelag. Og i perioder i 2. omgang presset vi aggressivt, presset var samlet og til tider prøvde vi også på kombinasjonsspill med få touch. Ikke minst var vi solide bakover. Til tross for at Deportivo hadde banespillet (skal ikke forvente noe annet siden vi spilte mot en spansk lag) skapte de nesten ikke muligheter. Vi hadde flere.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: 3. aug: Deportivo - Newcastle 21:00
« Svar #126 på: 04. Aug. 2010, 16:29 »
Er så latterlegt svært det troféet der!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 3. aug: Deportivo - Newcastle 21:00
« Svar #127 på: 04. Aug. 2010, 16:37 »
Hehe. Her har altså noen bestemt seg for at okey, vi skal lage en cup, og vi trenger et trofé. La oss lage et trofe som er dobbelt så stort som CL-trofeet og tre-fire ganger større enn VM-trofeet. Det høres egentlig ganske fornuftig ut, og det koster helt sikkert ingenting.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: 3. aug: Deportivo - Newcastle 21:00
« Svar #128 på: 04. Aug. 2010, 16:40 »
For ikke å glemme at det er basert  på en kamp :-D
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 3. aug: Deportivo - Newcastle 21:00
« Svar #129 på: 04. Aug. 2010, 16:41 »
Ja. Ikke minst det. Men man må jo ha sinnskyt svære trofeer når det bare er snakk om én kamp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: 3. aug: Deportivo - Newcastle 21:00
« Svar #130 på: 04. Aug. 2010, 18:14 »
Er jo liksom litt stas når laget kommer hjem og kapteinen kommer ut av flyet med trofeet, alternativt to spillere som har det mellom seg. Dette er jo faen meg så svært at du må ha en trillebår til det.