20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 14  (Lest 13617 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
FIFA 14
« på: 24. Okt. 2013, 22:17 »
Vad tycks folket? Noen spennende FUT-lag på gang?
Har slått meg på tysk fotball fra start av grunnet tidlig flaks med pakker. Laget mitt ser som følgende ut:

http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=deg5C4DrnKmVc:ps3

Nokså fornøyd allerede, første år jeg fra start av gidder legge ned mye sjel i dette :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #1 på: 25. Okt. 2013, 12:12 »
Koffor går du for stats og ikke fart ? :P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #3 på: 25. Okt. 2013, 16:11 »
Går ikke etter stats, men om du ser på statsene til mine spillere er eksemeplvis Huntelaar min mest målfarlige spiller. Så lenge vingene mine har fart og evnen til å slå inn, tjener jeg mye på det dersom jeg har gode avsluttere i boks. Dessuten er det i mye større grad mulig å utnytte spillere med fysikk i år enn tidligere år hvor fart var alfa omega. Jeg skal innrømme dog at jeg bytter hyppig mellom Bayern-høyresida og Dortmund-høyresida, Dortmund-høyresida noe kjappere, men svakere på andre ting. Så har jeg ikke hatt fullt så mange mynter å handler for som deg åpenbart :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Salo

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 81
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #4 på: 26. Okt. 2013, 15:54 »
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=eBc9TKOwbiK4:360

Utrolig deilig at man kan dominere kamper med gode pasningsferdigheter i stedet for kun fart  :happy:

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #5 på: 31. Okt. 2013, 11:54 »
Bruker dere penger på dette? Eller spiller dere mye mer FIFA enn meg? Jeg har spilt litt, og går sakte å bygge opp lag da.
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=gSeN8zbAnKo2S:ps3
« Siste redigering: 31. Okt. 2013, 11:58 av Panzer Stormo »
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #6 på: 31. Okt. 2013, 14:02 »
Lyver om jeg sier jeg ikke har brukt penger. Men aldri spilt så mye FIFA som i år heller da. Tidligere år har jeg dog hatt gode lag da jeg var heldig å fikk Messi i pakke, samt faktisk fikk låne mange gode spillere av kompisen min som hadde heftig bra lag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Salo

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 81
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #7 på: 02. Nov. 2013, 01:42 »
Jeg har faktisk ikke brukt penger, noe jeg er rimelig fornøyd med.. Har derimot satt meg mer inn i markedet og tjent ca. 300 000 der ;)

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #8 på: 02. Nov. 2013, 09:53 »
Jeg har faktisk ikke brukt penger, noe jeg er rimelig fornøyd med.. Har derimot satt meg mer inn i markedet og tjent ca. 300 000 der ;)
Går det ut på å kjøpe og selge på ulike gunstige tidspunkt?

Salo

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 81
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #9 på: 02. Nov. 2013, 10:01 »
Jeg har faktisk ikke brukt penger, noe jeg er rimelig fornøyd med.. Har derimot satt meg mer inn i markedet og tjent ca. 300 000 der ;)
Går det ut på å kjøpe og selge på ulike gunstige tidspunkt?

Jeg har kjøpt spillere på åpne bud for så å selge de for en høyere buy-now. Bare å sjekke laveste buy-now på en spiller også vil du nesten alltid finne en spiller som går en del billigere på åpne bud.
NB! husk på EA tax på 5%

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #10 på: 02. Nov. 2013, 10:16 »
Jeg har faktisk ikke brukt penger, noe jeg er rimelig fornøyd med.. Har derimot satt meg mer inn i markedet og tjent ca. 300 000 der ;)
Går det ut på å kjøpe og selge på ulike gunstige tidspunkt?

Jeg har kjøpt spillere på åpne bud for så å selge de for en høyere buy-now. Bare å sjekke laveste buy-now på en spiller også vil du nesten alltid finne en spiller som går en del billigere på åpne bud.
NB! husk på EA tax på 5%
Jeg har også spart mye coins på det opplegget der. Tror dessuten det er tidspunkt det er gunstigere å kjøpe/selge på. Skal prøve å bli klokere på det i fremtiden etter å ha tapt en del på salg av mitt Serie A-lag. :P

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #11 på: 02. Nov. 2013, 11:52 »
Tror du tjener mer på å selge i helger for eksempel.
Hva mener du med EA-tax, Salo?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Salo

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 81
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #12 på: 02. Nov. 2013, 12:13 »
Vet at du kan gjøre mange gode kjøp om morgenen fordi det da er mindre konkurranse om spillerne. Consumables er lurt å selge i helgene fordi da er det flest som spiller. og kjøpe på onsdag/torsdag fordi da blir flest pakker åpnet pga. ukens lag kommer onsdags ettermiddag.
jeg har ikke merket forskjell på helger og ukedager i pris. Det finnes flere kort, men det er også større konkurranse om dem, men hvis man er tålmodig så kan man sikkert finne gode kjøp.

Ea tax er at når du selger et kort mister du 5%. Selger du et kort for 1000 så mister du 50 kr og sitter igjen med 950. Det kan være greit å passe på hvis man prøver å regne ut hvor mye man tjener.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #13 på: 08. Mars 2014, 12:57 »
Kan noen forklare meg hva FUT går ut på? Kjøpte FIFA til ungene den dagen det kom ut og jeg skal si det har forandret seg mye siden FIFA 99. Har siden jul spilt det litt selv også og lurer derfor på hva FUT er og hvordan det fungerer.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: FIFA 14
« Svar #14 på: 08. Mars 2014, 16:13 »
FUT handler om å lage et "drømmelag". Dette laget er avhengig av at du har god kjemi mellom spillerne og lagdelene. For å få god kjemi, må du helst ha spillere fra samme liga eller samme land. F.eks. kan du ha kun bundesligaspillere og f.eks. øzil og khedira. Da får du god kjemi, selv om de ikke spiller i bundesliga. For å få til et "drømmelag", må du kjøpe spillere. For å få coins kan du spille kamper, sesong, turneringer. For hver kamp du spiller, får du et visst antall coins.

Du kan også kjøpe pakker med fotballkort/spillere. Dette kan du gjøre med coinsa du får eller med ekte penger.
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!