20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 270851 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #930 på: 21. Okt. 2009, 19:21 »
ja. Mange som mener vi må ta av oss norge brillene. Det fikk flere beskjed om når de ønsket seg hangeland, før fulham snappet ham opp.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Peter

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #931 på: 21. Okt. 2009, 20:25 »
Hahahaha! Korneliussen i Schalke?! Ikke narr meg til å le!

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #932 på: 21. Okt. 2009, 20:49 »
Kan godt innrømme at eg var skeptisk til Hangeland når han skulle til england, men med Reginiusen er eg langt i fra skeptisk. Eg er bombesikker på at han aldri blir nokke meir enn en middels Tippeligaspiller, som han er no

Newalex

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 9
  • yeah
    • Vis profil
    • Alexander
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #933 på: 21. Okt. 2009, 21:15 »
Hva med Mohammed Fellah

Han har utviklet seg sterkt i denne sessongen.
Og Blir bedre og bedre.

Eller hva med Singh`?

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #934 på: 21. Okt. 2009, 21:27 »
Singh og Fellah er veldig store talenter som burde fått mer spilletid i vif tidligere. Nå er ikke den sentrale midtbanen den posisjonen der det skrikes mest etter forsterkninger, men helt klart spennende spillere.


Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #935 på: 21. Okt. 2009, 22:00 »
Fellah og Singh er helt klart to spennende spillere. Tror uansett at begge to, spesielt Fellah er for liten til å lykkes sentralt på midtbanen i dagens internasjonale fotball

Peter

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #936 på: 22. Okt. 2009, 13:49 »
Fellah og Singh er helt klart to spennende spillere. Tror uansett at begge to, spesielt Fellah er for liten til å lykkes sentralt på midtbanen i dagens internasjonale fotball


Tror du? Xavi lykkes jo. Han er 1.69 høy eller noe sånt. Han var nok et sykt talent, men det er jo Fellah også. Så jeg ser ikke at Fellah ikke kunne lyktes.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #937 på: 22. Okt. 2009, 13:57 »
Mads Stokkelien.
Han er en jeg kunne tenkt meg i Newcastle. Han har spennende ferdigheter å ser alltid ut til å være på rett sted til rett tid. Kunne gjerne hatt litt mere fart i kroppen.
Men han trenger nok et par sesonger til for å utvikle seg enda mere, blir iallefall spennende å følge han.

Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #938 på: 22. Okt. 2009, 14:28 »
Jeg ser ikke helt hvordan folk kan spekulere i spillere som ikke engang spiller fast på lag i Tippeligaen. Det er en grunn til at Fellah ble benket mot Brann. Hæstad, Zajic og Singh er bedre enn han, og det sier sitt.

Chrols87

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 132
    • Vis profil

Peter

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #940 på: 22. Okt. 2009, 15:19 »
Kan jo være et stort talent dette, men jeg synes ikke vi burde signe han. Han spiller i 2.divisjon, han er 21 år, 18 mål er ikke sååå mye. På grunn av at han spiller i 2.divisjon må han kjempe mange hakk opp, derfor vil det bli benkesliter og utlån og ikke være med i troppen og sånn. Så er han 21 år, så når/hvis han skulle få debutere ville han kanskje vært 24-25. Altså ikke noe talent lenger. 18 mål i Norsk 2.divisjon er så godt som 0 mål i CCC/PL. Derfor burde vi ikke kjøpe ham.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #941 på: 22. Okt. 2009, 16:00 »
Jeg ser ikke helt hvordan folk kan spekulere i spillere som ikke engang spiller fast på lag i Tippeligaen. Det er en grunn til at Fellah ble benket mot Brann. Hæstad, Zajic og Singh er bedre enn han, og det sier sitt.

Og Huseklepp ble i sin tid vraka også. Fellah er en meget spennende spiller, meget god teknisk, og et fint overblikk. Med rette utviklinga kan han bli god. Spørsmålet er om det er mulig i en "talentfabrikk" som VIF...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #942 på: 22. Okt. 2009, 16:25 »
http://www.nufcblog.com/2009/10/22/newcastle-after-21-year-old-norwegian-striker/

Noen som har hørt om han karen her? Fra Mo?
Haha, klassisk Fm kjøp da. Hvertfall når man er lag i lavere divisjoner i Norge. Kjøpte han til både Asker og Fk Tønsberg i fm09. Han har veldig gode ferdigheter på spillet til å være andredivisjonsspiller.  :)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #943 på: 22. Okt. 2009, 16:44 »
21 år og spiller i 2 div. 18 mål i 2 div er heller ikkje tall som er så veldig imponerende. Slike tall matcher vel nivået i League two bedre enn CCC.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #944 på: 22. Okt. 2009, 20:40 »
18 mål i Norsk 2.divisjon er så godt som 0 mål i CCC/PL. Derfor burde vi ikke kjøpe ham.

Ja, riktig... så dersom Cristiano Ronaldo spilte spiss på Mo IL og putta 18 mål på 18 kamper i norsk andre divisjon, så burde vi ikke kjøpe han ettersom det tilsvarer 0 mål i CCC/PL?

Jeg kan være enig i at det er usikkert på hvor god han er selv om han har en god målstatistikk i andre divisjon, dersom det var det du skulle formulere. :)

Til kristoffer: tror ikke Huseklepp har blitt vraket etter at han slo igjennom. Fellah har jo fått gjennombruddet sitt i følge VIFs Martin Andresen. Men jeg tror helt ærlig uansett ikke at Fellah er god nok for Newcastle ennå.