20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor bør man skaffe plass på St. James'?  (Lest 7395 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

mannrmaa

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Hvor bør man skaffe plass på St. James'?
« på: 26. April 2012, 16:08 »
Tenker i første omgang på tilgjengelige sesongkort. Jeg ønsker å kjøpe sesongkort nå som det er lagt ut for salg, men regner med at jeg må være raskt ute. Har aldri vært på St. James' og aner ikke hvor det er best liv og god sikt til banen. Noen som har vært der noen ganger som kunne veiledet meg litt?
Student i Newcastle

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Hvor bør man skaffe plass på St. James'?
« Svar #1 på: 26. April 2012, 16:14 »
Best liv er det på gallowgate, men best utsikt på milburn. Sesongkort på milburn er nok rimelig dyrt så jeg ville satsa på gallowgate!

mannrmaa

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: Hvor bør man skaffe plass på St. James'?
« Svar #2 på: 26. April 2012, 17:16 »
Har fått mange innspill på Twitter om at Gallowgate er stedet med best atmosfære, ja.

Men jeg må tydeligvis printe ut og sende sesongkortsøknaden i PAPIRFORMAT. Hva faen, tipper alle billettene er borte før brevet har krysset dammen.
Student i Newcastle

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Hvor bør man skaffe plass på St. James'?
« Svar #3 på: 27. April 2012, 10:04 »
Har fått mange innspill på Twitter om at Gallowgate er stedet med best atmosfære, ja.

Men jeg må tydeligvis printe ut og sende sesongkortsøknaden i PAPIRFORMAT. Hva faen, tipper alle billettene er borte før brevet har krysset dammen.

postgang til England går svært raskt, maks to dager:)

mortinho84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 272
    • Vis profil
Sv: Hvor bør man skaffe plass på St. James'?
« Svar #4 på: 17. Okt. 2012, 15:25 »
kjøpte du deg sesongkort? visst ja. hva kom det på og hvordan er mulighetene for videresalg av billetter en ikke benytter. hører chelsea har en meget enkel løsning på dette der en kan legge ut billetten sin på offisielle siden deres.så en kan kjøpe sesong kort og egentli kun måtte betale for kampene en er på...

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Hvor bør man skaffe plass på St. James'?
« Svar #5 på: 17. Okt. 2012, 15:26 »
Viagogo.com er stedet du kan låne/selge bort sesongbilletten din når du ikke skal bruke den  ;)

mannrmaa

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: Hvor bør man skaffe plass på St. James'?
« Svar #6 på: 09. Feb. 2013, 16:13 »
kjøpte du deg sesongkort? visst ja. hva kom det på og hvordan er mulighetene for videresalg av billetter en ikke benytter. hører chelsea har en meget enkel løsning på dette der en kan legge ut billetten sin på offisielle siden deres.så en kan kjøpe sesong kort og egentli kun måtte betale for kampene en er på...

Beklager at jeg svarer saa forbanna sent, er skikkelig daarlig paa aa oppdatere meg paa forumfronten. Svarer uansett siden det kanskje er nyttig for folk neste sesong:

Jeg kjoepte sesongbillett, sitter i blokk M, Gallowgate, og lytter med fryd paa de mest hardbarka supporterene som sitter i det soer-oestre hjoernet. Foerste bud hvis du skal kjoepe sesongbillett er aa velge sete paa soersiden (Gallowgate), langt unna de ekle bortesupporterene (du vil jo ikke hoere de). Eventuelt Milburn stand, men det blir nok litt dyrere, som nevnt over her. Prisen kom paa £475 om jeg ikke husker feil, men det var rabattert pris da jeg studerer i Newcastle University. Tipper ordinaer pris blir rundt £550 til neste sesong.
Jeg maa nesten nevne at jeg ogsaa var paa Stadium of Shite og saa Sunderland - Tottenham, og der var det trist stemning i forhold til St. James!

Viagogo er det offisielle stedet hvor det skal vaere mulig aa selge setet ditt til kamper du ikke kan gaa paa. Jeg proevde aa selge billetten til QPR-kampen, men Viagogo ville ikke akseptere sesongkortnummeret mitt. Har sendt flere mailer og proevd aa ringe Viagogo, men kundeservicen er av en annen verden (ikke paa en positiv maate). Dette boer uansett gaa i orden hvis du ikke har uflaks som meg (og kanskje maser enda litt mer).


Til slutt vil jeg anbefale alle som vurderer et studieaar (eller fler) i Newcastle aa hoppe i det. Jeg har det helt fantastisk her - St. James er 15 meter utenfor soveromsvinduet mitt, Newcastle Business school er paa andre siden av stadion (Campus er ogsaa naerme), byen er et steinkast unna og det eneste som trekker ned er vaeret (som minner litt om Bergen). Dessverre maa jeg medgi at jeg aldri kommer til aa klare aa etterligne Geordie aksenten.  :koko:

Hvis det er noen som lurer paa noe saa bare spoer!
Student i Newcastle

nemo

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 304
    • Vis profil
Sv: Hvor bør man skaffe plass på St. James'?
« Svar #7 på: 11. Feb. 2013, 00:35 »
Spennende å høre, mannrmaa!

Lykke til videre med studiene og livet i Newcastle!

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: Hvor bør man skaffe plass på St. James'?
« Svar #8 på: 23. Mars 2013, 12:59 »
Er det noen plasser nerme bortefansen som er mye liv i ? Det er jo extra moro å sitter nerme der når vi vinner ! Leste noe om en signing session oppe i hjørnet, men er litt usikker på hvor jeg skal bestille billetter til ?

mannrmaa

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 34
    • Vis profil
Sv: Hvor bør man skaffe plass på St. James'?
« Svar #9 på: 07. April 2013, 14:16 »
http://www.nufc.co.uk/page/Tickets/StadiumPlan

L7K-L7M er som regel besatt av bortelaget. Har bare sittet i nærheten av de en gang tidligere, og syntes ikke det var noe særlig
Student i Newcastle

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Hvor bør man skaffe plass på St. James'?
« Svar #10 på: 07. April 2013, 14:22 »
Jeg foretrekker å sitte på Gallowgate, der får du best stemning. Midtre seksjon (K-Q).

Det er også fint å sitte på Milburn Stand i enten Platinum Club eller 1892 bar. Da har du et inneområde før og etter match, i tillegg til den beste utsikten. Passer spesielt bra om vintern når det er svinkaldt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Hvor bør man skaffe plass på St. James'?
« Svar #11 på: 07. April 2013, 16:48 »
mackems leder  :grine:

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: Hvor bør man skaffe plass på St. James'?
« Svar #12 på: 08. April 2013, 15:16 »
mackems leder  :grine:

Feil tråd? :P

Tremblem

  • Gjest
Sv: Hvor bør man skaffe plass på St. James'?
« Svar #13 på: 27. Sep. 2013, 10:02 »
Jeg foretrekker å sitte på Gallowgate, der får du best stemning. Midtre seksjon (K-Q).

Det er også fint å sitte på Milburn Stand i enten Platinum Club eller 1892 bar. Da har du et inneområde før og etter match, i tillegg til den beste utsikten. Passer spesielt bra om vintern når det er svinkaldt.

Platinum er suverent best etter min mening. Bar1892, der blir det jæ...g trangt! Eneste negative med Platinum er at stemningen er noe labrere, siden det er en del mer "fornemme" folk der, hehe... Ellers, helt konge. Kjempegod utsikt over bana, slipper inn i loungen 2 timer før kamp, mindre kø for å pisse, mindre kø for å kjøpe øl, du kan til og med bestille drikke til pausa, så det står klart. Ikke dyrt heller, +/- 50 pund.

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Sv: Hvor bør man skaffe plass på St. James'?
« Svar #14 på: 30. Sep. 2013, 18:22 »
Er det noen plasser nerme bortefansen som er mye liv i ? Det er jo extra moro å sitter nerme der når vi vinner ! Leste noe om en signing session oppe i hjørnet, men er litt usikker på hvor jeg skal bestille billetter til ?

Vi hadde sesongkort oppe på Level 7 rett ved siden av bortesupporterene i 6 sesonger, helt kanon, super stemning, å vanvittig gøy, spesielt  5-1 mot mackems... 4-4 mot arsenal heller ikke verst...
men mike ashley la ned singing section og lagte family section, så flere av oss som var på level 7 har flytta ned til gallowgate corner... nå har vi vert der i 2 sesonger, ikke helt det samme, men mindre trappetrinn å nærmere byen/pub'en...

beste plass for stemning er nå gallowgate, beste sitteplass vil være midt på langsiden høyt oppe på East Stand, men er mye dyrere og en del roligere...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!