20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road  (Lest 26980 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« på: 01. April 2016, 12:34 »
I de siste møtene på Carrow Road har det endt med 2 seire til Norwich og 2 uavgjort. Siste oppgjøret var på St.James' i høst, og endte 6-2 til Newcastle.

På de siste 6 har Norwich 1 seier, 2 uavgjort og 3 tap. Newcastle har 1 seier, 1 uavgjort og 4 tap. Ingen i direkte storslag akkurat.

Match Facts fra Barclay:
    - Newcastle United have won four and lost none of the last six Barclays Premier League matches against Norwich City.
    - Newcastle scored six goals from six shots on target when they beat the Canaries 6-2 at St James Park in October.
    - Norwich have not lost at home to Newcastle in the top flight since January 1994, winning three and drawing two since then.
    - Rafael Benitez has won all three of his previous league meetings with Norwich.

Lenge siden siste seier på Carrow Road for Newcastle, på tide med en ny!

Skadelisten er lang som vanlig, antar Rafa gjør få endringer ut over det som må til grunnet skader. Tipper noe slikt:

                         Darlow

Janmaat - Mbemba - Lascelles - Anita

 Townsend - Shelvey - Gini - Sissoko

                     Ayoze  - Mitro
No fate but what you make

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #1 på: 01. April 2016, 16:54 »
Mulig det er duket for de Jong nå faktisk. Syns ikke Ayoze har vært god nok i de siste og da åpner det seg for startplass om Wijnaldum spiller sentralt. Men kommer han til å gjøre det? Han forsvinner litt når han spiller der, samtidig er det ingen som er mer synlig når han spiller enten til venstre eller i tierrollen. Dessuten er Tiote klar for spill, men det er godt mulig han ikke er matchfit til å starte.

Tror dette blir laget:
Darlow
Janmaat Mbemba Lascelles Anita
Townsend Shelvey Tiote Sissoko
Wijnaldum
                  Mitrovic

Videre er jeg optimistisk før denne kampen. Det kommer sikkert til å bli jevnt, men jeg anslår sjansen for seier er brukbare. Får Mitrovic flere innlegg å jobbe med, samtidig at laget som helhet løfter seg enda ett hakk etter Benitez overtagelse (økt presisjon i pasningspill og i avslutninger) tror jeg dette kan blir riktig bra.

« Siste redigering: 01. April 2016, 16:58 av akselho »
Black and white since 1996

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #2 på: 01. April 2016, 20:08 »
Må si jeg håper laget til akselho stemmer. Savnet etter en type som Tiote har vært enormt i det siste.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #3 på: 01. April 2016, 21:06 »
No må spelarane verkeleg stå fram. Sjansane me får må setjast og me har ikkje råd til feil bakøve. Med andre ord denne må vinnast. Kan ikkje sei eg har særleg trua. Me greier ikkje å vinna kampar denne sesongen, vertfall ikkje bortekampar.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #4 på: 02. April 2016, 10:01 »
Garantert 3 poeng i dag, 1-3 seier med 2-0 til pause.

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #5 på: 02. April 2016, 14:49 »
Tror dessverre det blir tap i dag. Laget er tragiske på bortebane denne sesongen. En heldig 1-0 mot Bournemouth og 2-1 mot Tottenham, som er den eneste gangen vi har snudd en kamp. Utover det har det blitt mange 0-1 eller direkte slakt i målprotokollen.
Vi scorer i snitt under et halvt mål per bortekamp og innslupne er over to, så det viktigste i denne kampen er å ikke slippe inn det første målet. Skjer det er jeg redd kampen er over uansett om det kommer i det første eller siste minuttet.

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #6 på: 02. April 2016, 15:03 »

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #7 på: 02. April 2016, 15:03 »
Blir spennende å se om Benitez knekker koden for å få frem det beste i Cisse, og ikke bare isolerer han på topp.

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #8 på: 02. April 2016, 15:03 »
Cisse frå start. For ein jævla vits

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #9 på: 02. April 2016, 15:07 »
En vits? Han holdt oss oppe på egen hånd i fjor, vet hvor målet står. Han hadde nok putta 2 ganger så ofte som Mitro hvis han hadde fått de samme mulighetene. Han har nok vært sharp på trening siden han får sjansen av Rafa!!

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #10 på: 02. April 2016, 15:07 »
Er Mitro skada?

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #11 på: 02. April 2016, 15:08 »
Eneste som kan vise til en jevn målratio. Får vi han i boks og ikke så mye som oppspillspunkt så har jeg trua.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #12 på: 02. April 2016, 15:10 »
Stream til denne?

bbrandseth

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 323
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
Sv: Norwich - Newcastle 2.4.2016 kl.16.00 Carrow Road
« Svar #13 på: 02. April 2016, 15:15 »
En vits? Han holdt oss oppe på egen hånd i fjor, vet hvor målet står. Han hadde nok putta 2 ganger så ofte som Mitro hvis han hadde fått de samme mulighetene. Han har nok vært sharp på trening siden han får sjansen av Rafa!!
2 gonger så ofte? Det trur du ikkje på sjølv eingong. Skjønner at han er ein poacher-type som må bli servert ballar deretter, men han har no faen meg fått sine sjansar. Lite mobil, duellsvak og verkar som han har generelt lav forståelse av spelets gang. Tar Mitrovic framføre han kvar dag i veka. Dessuten har Mitrovic lagmoral og ein psyke som verkeleg manglar i denne versjonen av Newcastle. Det har Cisse aldri hatt. For ein tafatt holdning den mannen har.

Håper dog at Cisse motbeviser meg totalt.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil