20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer  (Lest 16917 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« på: 20. Mai 2005, 12:55 »
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
 
Skrevet av Asbjørn, 20 Mai 05

Aaron Hughes nærmer seg en overgang til Aston Villa. Dette melder dagens Evening Chronicle. Prisen Aston Villa må ut med er ca £1 million, og det ventes at Hughes skriver under for Birmingham klubben i løpet av kort tid. Den nord-irske kapteinen reiste i formiddag til Birmingham for å gjennomgå den medisinske testen.

Aaron Hughes har ikke fått muligheten til å ta farvel med Newcastle supporterene, men det vil garantert bli en varm velkomst når han entrer St James` neste sesong.

Aaron Hughes har spilt hele 8 sesonger i Newcastle drakta. Debuten kom i Champions League kampen mot Barcelona som 17 åring på selveste Nou Camp. Han blir stående med 278 kamper for Newcastle United, og det er bare å ønske Aaron Hughes lykke til i Aston Villa.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #1 på: 20. Mai 2005, 13:01 »
Takk for hjertelig innsats Hughes. Du var en god spiller, men som dessverre falt igjennom når Newcastle begynte å nærme seg toppen. Da var du den spillern jeg ville erstatte både i 03, 04 og 05..

Sånn situasjonen er i dag hadde du helt klart kunne vært en del av laget i vår kampen, men nå kommer du til et bedre lag igjen som kan sloss om Champions Leauge, mens vi skal sloss om å ikke spille The Championship...

Keep the faith;)
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #2 på: 20. Mai 2005, 13:12 »
Når var det Villa sist kjempet om en CL plass? Skal liksom Hughes gjøre Villa til et topp 4 lag?

Slik situasjonen er idag er det en rekke spillere som bør forlate SJP, slik at Newcastle igjen kan kjempe om en topp 4 plassering.

Jeg er ganske så sikker på at Shearer har også sine ord å si om hvilket spillere som skal hentes inn. Noe som gjør meg trygg på at det kommer bedre spillere inn, enn de som forlater Newcastle.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #3 på: 20. Mai 2005, 13:14 »
Han tar faktisk et steg opp nå. Til en bedre klubb en Newcastle for øyeblikket. En som ikke er god nok for et dårlig lag, men god nok for et bedre lag. Jeg tror de fleste overvurderer ambisjonene våre akkurat nå. Vi får håpe vi kommer  på topp 10 neste sesong.

Noreng

  • Gjest
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #4 på: 20. Mai 2005, 13:17 »
dette er litt trist, egentilig, selv om jeg aldri var no for Hughes, så er det fortsatt trist..... :(  :(

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #5 på: 20. Mai 2005, 13:19 »
Villa kjempet vel sammen med Newcastle og Liverpool om Champions Leauge i 03\04 sesongen. De kom i alle fall på øvre halv denne sesongen også..

Hughes kan ikke gjøre Villa til et Champions Leauge lag alene, men han har i alle fall erfaringer fra et topplag og er nok sjeleglad for å forlate et Newcastle i frittfall.

Vi får håpe at Shearer ikke hadde en finger med i spillet når Faye ble hentet da! Da blir det nok en tung sesong neste år..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Moods

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 193
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #6 på: 20. Mai 2005, 13:36 »
I og med at de kvitter seg med Hughes bør de være ganske sikre på å få inn erstatning(er)! Han har vært en super squad-player for Newcastle og jeg synes det er synd at han drar...

Lykke til i Villa... (En mindre klubb enn Newcastle)!
Howay the lads!!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #7 på: 20. Mai 2005, 13:37 »
Farvel Aaron Hughes. En av klubbens mest trofaste spillere.. passe greit å selge Hughes, men til kun £1 million? Syntes vi ihvertfall kunne ha fått det dobbelte.. men Souey er Souey. Slik er det.

Trist at slike spillere forlater klubben. Håper at Aaron Hughes får noen gode sesonger for Villa!

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #8 på: 20. Mai 2005, 13:39 »
Villa kommer GARANTERT over Newcastle neste år om Souness får fortsette faenskapen han holder på med akkurat nå. Minner litt om Daglish i 98..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #9 på: 20. Mai 2005, 13:44 »
Synst dette er helt teit og unødvendig!! 1mill.pund er jo INGENTING for en god backup spiller som kan spille på 4 forskjellig posisjoner!
Blir bare mer og mer frustrert!!

Toppen av faenskapen fra Fat Fred og Souness kommer når Lucas Neill blir klar for Newcastle for 3 mill.pund!!

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #10 på: 20. Mai 2005, 14:02 »
Bra innlegg!!

http://www.sportnetwork.net/main/s342/st73526.htm?fromrss=1

Villa må nok være ganske så glad i Newcastle

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #11 på: 20. Mai 2005, 14:57 »
Villa ville ikke selge Solano til oss i Januar og da vi prøvde oss på Mellberg for noen år siden krvde Villa sykt mye penger..

Villa ler av Newcastle!!!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #12 på: 20. Mai 2005, 16:27 »
Aaron Hughes har skrevet under en 3 års kontrakt med Aston Villa. Dette melder Sky Sport.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Moods

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 193
    • Vis profil
    • http://www.bakis.com
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #13 på: 20. Mai 2005, 18:55 »
Latterlig av oss å gi Villa (en av våre rivaler) både Aaron Hughes og Nobby for nesten ingenting... I tillegg er Bellamy aktuell for Birmingham-klubben! OMG!
Howay the lads!!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Aaron Hughes klar for Villa i løpet av 24 timer
« Svar #14 på: 20. Mai 2005, 20:21 »
12 mill :cry:

alt for lite for poteta vår
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]