20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2019  (Lest 103606 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #165 på: 01. Juli 2019, 13:01 »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #166 på: 01. Juli 2019, 13:19 »
TooN er nødt til å være Mike sin talsperson her i Norge :D

https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-7196091/Manchester-United-make-opening-bid-Newcastle-midfielder-Sean-Longstaff.html

Da forsvinner han.

😂

jeg vil absolutt ha Ashley ut. Nå må du ikke blande kortene her.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #167 på: 01. Juli 2019, 17:13 »
Må være litt kjedelig å aldri ha en personlig mening om noe som helst annet enn å være så positiv som mulig hele tiden. :P

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #168 på: 01. Juli 2019, 19:59 »
Må være litt kjedelig å aldri ha en personlig mening om noe som helst annet enn å være så positiv som mulig hele tiden. :P

Dust 😂

Må være kjedelig å aldri ha en personlig mening. Man må bare kaste seg på dette forums store bølge med svartmaling.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #169 på: 02. Juli 2019, 05:56 »
Om jeg hadde vært like positiv som deg hadde jeg bare blitt veldig skuffet 99% av gangene. :P

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #170 på: 02. Juli 2019, 10:01 »
Om jeg hadde vært like positiv som deg hadde jeg bare blitt veldig skuffet 99% av gangene. :P

Liker å gå mot strømmen.. er jo bedre å bli skuffet , enn å gå i skuffelse hele veien.
Men er ikke så positiv som dere skal ha det til. Bare gidder ikke gå inn på forum å spamme med frustrasjon og hat mot klubb jeg elsker. Ser ikke poenget. Løp en tur i skogen eller skrik inn i ei pute😂 trenger ikke alltid dele frustrasjonen så andre også skal bli frustrert.
Jeg vil inn på forumet. Lese om klubben jeg elsker. Diskutere osv. Skape litt energi.
Her inne er det blitt et sted der folk tømmer sin frustrasjon, blottet for saklig diskusjon. Alt er helsvart. Så jeg har på en måte tatt på meg en positiv rolle litt sarkastisk.

Jeg hater Ashley. Klubben har blitt en jævla vits. Jeg har vært supporter siden 1992. De siste årene har interessen dessverre dalt. Sitter ikke å ser kamper ytterst i sofaen lengre.Skriker ikke ved scoring osv. Vi har gått fra en klubb som spilte den beste attraktive fotballen verden har sett, til å skrike etter defensive dinosaurer som Benitez og Mourinho.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #171 på: 02. Juli 2019, 10:59 »
Da skal Benitez, Rondon, Kennedy, Diame, (Atsu skadd) erstattes på kort tid før vi er i balanse etter sesongslutt.
Neil Redfearn skal lede denne klubben mest sannsynligvis i hele sommer.

Må være gode penger å sette på nedrykk?


Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #172 på: 02. Juli 2019, 12:00 »
Knappe fem uker på å skaffe en spiss, ving, sentral midtbane, back og ny manager. Pluss selge de som vil bort. Med tanke på hvor planløse og patetiske denne gjengen er så ser det virkelig ikke lyst ut. Tragikomisk er vel det rette ordet.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #173 på: 02. Juli 2019, 17:29 »
Føler meg faktisk jævlig trygg på at Colback starter mot Arsenal
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #174 på: 02. Juli 2019, 22:16 »
slett
« Siste redigering: 02. Juli 2019, 23:11 av Fluffy »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #175 på: 02. Juli 2019, 22:38 »
Tipper Ayoze er dritt lei. 16 mill er for lavt, når man ser hva andre relativt middelmådige spillere går for.


Se litt på hva våre nærmeste konkurrenter driver med:

Klippet fra Sky:

Southampton

In

Che Adams - Birmingham City, £15m

Moussa Djenepo - Standard Liege, £15m

Danny Ings - Liverpool, £18m

Out

Matt Targett - Aston Villa, £11m

Steven Davis - Rangers, free


Southampton der altså, storklubb...... Omsetter ikke for mer enn Newcastle, men bruker det de har i hvertfall.  :P 
« Siste redigering: 02. Juli 2019, 22:53 av Geordie »
No fate but what you make

trondie

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 397
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #176 på: 02. Juli 2019, 22:44 »
16 mill. Fy faen...#Klovneklubb

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #178 på: 02. Juli 2019, 23:55 »
Sjuke tilstander.... Klubben er jo faen meg heilt i oppløsning. Med Rondon og Perez ut dørene er nestemann på skåringslista Schaer med 4 mål. Dette er heilt katastrofe.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2019
« Svar #179 på: 03. Juli 2019, 01:16 »
Vi hadde jo faktisk vår egen lille supertrio på gang på topp i slutten av forrige sesong..  Perez, Rondon og Almiron var jo vår versjon av Manè, Firminho og Salah (såklart ett mye lavere nivå) og var starten på en positiv utvikling offensivt til neste sesong.

Nå er istedet Perez sannsynligvis borte, Rondon kommer ikke tilbake og stakkar lille Almiron må jo føle seg snytt når han må begynne sesongen med Joselu og Gayle som partnere  :-X

Vi får bare krysse fingre og tær for at det blir en dramatisk vending i historien om Newcastle de neste ukene, hvis ikke kan jeg umulig forestille meg at noen med kvalitet ønsker å komme til klubben i sommer.

Blir forøvrig spennende å se hva som skjer med Longstaff, OGS virker jo fast bestemt på at han skal hentes. Hadde vi beholdt Rafa hadde han nok blitt værende i moderklubben, men han også må vel bli fristet til å hoppe av skuta slik den seiler for øyeblikket