20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 09  (Lest 44092 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.


Nico

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1139
  • Legend
    • Vis profil
Sv: FIFA 09
« Svar #1 på: 18. Aug. 2008, 22:47 »
Blir alltid mye av det samme, men gleder meg like mye hvert bidige år  ;D

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: FIFA 09
« Svar #2 på: 18. Aug. 2008, 23:05 »
Eg såg bare bildene, og av det eg såg synes eg det var litt PES over det. Dumt viss det er det, for eg vil ha 2 ulike spill som det har vert !

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: FIFA 09
« Svar #3 på: 18. Aug. 2008, 23:16 »
Eg såg bare bildene, og av det eg såg synes eg det var litt PES over det. Dumt viss det er det, for eg vil ha 2 ulike spill som det har vert !

Vil være en stor framgang for FIFA hvis det kan nærme seg PES
sunt pueri pueri puerilia tractant

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: FIFA 09
« Svar #4 på: 18. Aug. 2008, 23:39 »
Det er det sikkert mange meninger om. Men eg synesdet ville vert fint om begge hadde holdt på sitt. Da kunne Fifa elskerne kjøpt Fifa, og PES elskerne PES. Evt kunne dei som liker begge kjøpt begge to  ;)

Anthony

  • Gjest
Sv: FIFA 09
« Svar #5 på: 29. Aug. 2008, 18:32 »
FIFA vil nok rævkjøre PES denne gang. Ikke at det er min mening men...

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: FIFA 09
« Svar #6 på: 29. Aug. 2008, 21:52 »
FIFA vil nok rævkjøre PES denne gang. Ikke at det er min mening men...

Jepp, og Newcastle signerer C.Ronaldo, Veloso, Diego og Turan innen Mandag!
sunt pueri pueri puerilia tractant

Anthony

  • Gjest
Sv: FIFA 09
« Svar #7 på: 31. Aug. 2008, 17:50 »
FIFA vil nok rævkjøre PES denne gang. Ikke at det er min mening men...

Jepp, og Newcastle signerer C.Ronaldo, Veloso, Diego og Turan innen Mandag!

Du glemte Henry, Boruc og Arshavin, men ellers ei grei rekke med spillere...
Virket som om det lå noe hånlig over hvordan svaret ditt var innstilt, men om det bare var et svar av rene meninger som var seriøse skjønner jeg ikke hva som var så vanskelig å fatte med det.

FIFA er sterilt, EA melker spillet hvert eneste år uten at de legger ned noe heroisk arbeid ned i spillet. PES har en universielt mye større gameplay-faktor enn det EA og FIFA har. Altså det er mye mer underholdning for pengene. Vel, lisensen hos KONAMI og PES suger, rettere sagt er EA sin lisens mye av grunnen til at folk ser at spillet er bedre, naturligvis...

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: FIFA 09
« Svar #8 på: 31. Aug. 2008, 18:44 »
FIFA utvikler seg ikke nok lenger, mens PES heller utvidet seg i feil retning mtp gameplayen i forrige utgave. Håper virkelig på å se store fremskritt i år når det kommer til gameplayen i begge spill!


Jewlnufcfan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 435
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
Ho’way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Anthony

  • Gjest
Sv: FIFA 09
« Svar #10 på: 01. Sep. 2008, 09:41 »
FIFA utvikler seg ikke nok lenger, mens PES heller utvidet seg i feil retning mtp gameplayen i forrige utgave. Håper virkelig på å se store fremskritt i år når det kommer til gameplayen i begge spill!



For den del er det mangelen på lisensierte lag og for den del spillere som ødelegger for PES.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FIFA 09
« Svar #11 på: 29. Sep. 2008, 14:47 »
FIFA utvikler seg ikke nok lenger, mens PES heller utvidet seg i feil retning mtp gameplayen i forrige utgave. Håper virkelig på å se store fremskritt i år når det kommer til gameplayen i begge spill!



Du prater tøv nå! FIFA gjorde store fremskritt med 08!
Og det ser ut som at kommende FIFA 09 kommer til å gi nok et år med mye hygge og frustrasjon sammen med kompisene mine :D

http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=530796
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: FIFA 09
« Svar #12 på: 29. Sep. 2008, 16:58 »
I fjor kjøpte jeg PES, og var synes det var greit nok, men spilte en del FIFA08 hos kompiser og det synes jeg var bedre. Så i år blir det FIFA09, mitt første FIFA spill siden 2005. Var så grundig lei hele FIFA serien for noen år siden, men har fått smaken tilbake nå og gleder meg til torsdag :D

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: FIFA 09
« Svar #13 på: 29. Sep. 2008, 17:55 »
FIFA utvikler seg ikke nok lenger, mens PES heller utvidet seg i feil retning mtp gameplayen i forrige utgave. Håper virkelig på å se store fremskritt i år når det kommer til gameplayen i begge spill!



For den del er det mangelen på lisensierte lag og for den del spillere som ødelegger for PES.

I år har vel PES fått Champions League-lisenser, men ikke til alle lagene av en eller annen merkelig grunn...

http://pesnorge.net/index.php?subaction=showfull&id=1221139220&archive=&start_from=&ucat=1&


Og den dagen Fifa blir bedre enn PES skal jeg egenhendig skjære av min egen penis og tilberede den i stekepanna før jeg spiser opp hele sulamitten
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: FIFA 09
« Svar #14 på: 29. Sep. 2008, 18:27 »


Og den dagen Fifa blir bedre enn PES skal jeg egenhendig skjære av min egen penis og tilberede den i stekepanna før jeg spiser opp hele sulamitten

Tror nok du får beholde litjkarn din i lang lang tid :)
sunt pueri pueri puerilia tractant