20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu januar 2020  (Lest 25302 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #45 på: 10. Jan. 2020, 09:08 »
Ser vi er linket til vinger, spisser og forsvarsspillere, når det er sentralt på midten vi virkelig skriker etter forsterkninger! Få inn en pasningsfordeler og et arbeidsjern med litt fart i beina, så skal du se at hele laget hever seg. 

Såklart hadde det vært kjekt med en bedre spiss inn, men det er ikke der vi bør prioritere. Arbeidsforholdene blir ikke bedre for han enn de er for Joelinton/Carroll.

Håper også at vi går for Bowen istedenfor Lookman (selv om sisnevnte virker spennende). Mye mer sluttprodukt!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #46 på: 10. Jan. 2020, 09:21 »
100 % Enig Jonas99. Men Bruce mener sikkert at "good old proper british grafters" i Hayden og Shelvey er akkurat hva dette laget trenger på midten :D ;)

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #47 på: 10. Jan. 2020, 13:54 »
Syns det går sakte med overganger som vanlig i denne klubben. Stallen trenger sårt nytt blod og jeg regner sterkt med det finnes konkrete navn på blokken som kan være høyst aktuelle. Feks. Bowen, lov å håpe🤞
Selg Gayle og bruk pengene på Bowen, eventuelt en byttehandel mellom disse to.

En annen ting jeg biter meg merke er hvor vanskelig det er å bli kvitt dødkjøttet. Saivet og Colback🙄
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #48 på: 10. Jan. 2020, 15:24 »
Syns det går sakte med overganger som vanlig i denne klubben. Stallen trenger sårt nytt blod og jeg regner sterkt med det finnes konkrete navn på blokken som kan være høyst aktuelle. Feks. Bowen, lov å håpe🤞
Selg Gayle og bruk pengene på Bowen, eventuelt en byttehandel mellom disse to.

En annen ting jeg biter meg merke er hvor vanskelig det er å bli kvitt dødkjøttet. Saivet og Colback🙄

Saivet og Colback er det bare å kjøpe fri fra kontraktene etter mitt syn. Får ikke solgt de, ingen interesserte klubber har økonomi til å overta nåværende lønn.
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #49 på: 10. Jan. 2020, 17:41 »
Tviler vi tjener noe særlig på å kjøpe de fri da. Gjør bare de en tjeneste.
Kan råtne på U21-laget hvis de ikke finner seg en annen klubb.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #50 på: 11. Jan. 2020, 01:30 »
Er vel einaste området Bruce er bedre enn Rafa på.. behandling av spillerne..både Laazar, Aarons,Colback og Saivet trener med a laget.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #51 på: 11. Jan. 2020, 09:59 »
Det tror jeg nok er riktig Benson. Rafas mangler visst relasjonsferdigheter, noe jeg tror også er litt av årsaken til at han ikke har fått det helt til i de aller største klubbene han har et i.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #52 på: 12. Jan. 2020, 17:53 »
Kanskje er det ambisiøst, men Viktor Kovalenko i Shaktar er bosmanspiller til sommeren. Der haddde vi hatt midtbanespilleren vår ,tror jeg. Veldig spennende pasningsspiller som har fått passe erfaring. Alex Kral i Spartak Moskva er vi stadig linket til, men tviler på at de slipper han billig så tidlig i kontrakten . Tomas Soucek er også et alternativ. Kommentarer? :)

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #53 på: 16. Jan. 2020, 11:57 »

Andy35

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 104
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #54 på: 16. Jan. 2020, 22:21 »
Jeg blir bare mer og mer lei denne Mike Ashley jeg. så fort det kommer bud på klubben og kjøpere vil ta over så er fettkladden der igjen å skal bare ødelegge klubben mer og mer...

Det er ingen klubber i verden som har en så irriterende og gjerrig eier av en fotballklubb.

Det er nå vært snakk om at ashley hadde et møte forrige måned angående et møte med en meksikansk gruppe som er interessert, men igjen så kommer han å ødelegger...

Hvorfor i helvete var Ashley på kampen i FA cupen denne uken etter flere tider vekke... bare får å gi fansen mere å irritere seg over.

Jeg blir rett og slett kvalm av han som eier... jeg synes synd på spillerne og managerne som vil jobbe under hans eierskap. 


Se alle andre klubber bruker penger til å få stallen bedre og til å få en best mulig sesong, men ashley med newcastle tenker ikke slikt.


Hadde jeg hatt 400 mill så hadde ikke det hjelpet, å han hadde ikke solgt uansett... gjerrigknark

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #55 på: 20. Jan. 2020, 12:45 »
Keith Downie
@SkySports_Keith
1m
Jetro Willems & Paul Dummett been ruled out until the end of the season

Ja, da må det handles da.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #56 på: 20. Jan. 2020, 13:03 »
Er litt krise faktisk...

Ritchie og Manquillo kan spille der, men ser helst at det kommer inn en forsterkning der. Men håper vi kjøper Willems i sommer. Vært veldig god for oss ETTER Arsenal-kampen
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #57 på: 20. Jan. 2020, 13:04 »
Neida, Rolando har jo kommet tilbake fra Wycombe-lånet.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #58 på: 20. Jan. 2020, 14:15 »
Bentaleb og Lazaro inn på lån. De fleste medier sier at Bruce får lov til å bruke penger. Det må vel bety at pengene blir brukt på en permanent overgang, en spiss/angrepsspiller?

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #59 på: 20. Jan. 2020, 15:10 »
Er litt krise faktisk...

Ritchie og Manquillo kan spille der, men ser helst at det kommer inn en forsterkning der. Men håper vi kjøper Willems i sommer. Vært veldig god for oss ETTER Arsenal-kampen

Utrolig trist for både Willems og Dummett, og stort tap for oss. Blir sur dersom vi ikke benytter oss av kjøpsklausulen til førstnevnte. Rå spiller!

Men kanskje vi heller burde sett etter ny LWB istedenfor RWB (Lazaro)?
Litt spennende med Bentaleb, dersom det stemmer. Klar forsterkning hvis formen er der, og absolutt den posisjonen vi bør styrke.

Ryktes også at vi har lagt inn bud på Soumare. Tror ikke det kommer til å skje, men er en slik spiller vi trenger.
https://www.nufcblog.com/2020/01/20/report-newcastle-make-offer-for-lille-midfielder-coveted-by-premier-league-elite/