20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Miguel Almirón  (Lest 10469 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
Miguel Almirón
« på: 31. Jan. 2019, 15:34 »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Miguel Almirón
« Svar #1 på: 31. Jan. 2019, 15:35 »
Get in. Endelig litt kreativitet

alfi

• Flaskebærer
    • Vis profil
« Svar #2 på: 31. Jan. 2019, 15:41 »

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 31. Jan. 2019, 15:42 »
https://www.nufc.co.uk/news/latest-news/magpies-complete-almiron-signing

Ny rekord signering på plass!

Meget spennende!
Det tok lang tid, men Ashley skjønte alvoret før det var for seint.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 31. Jan. 2019, 15:48 »
Og enda viktigere - dette kan være et tegn på at Rafa kan bli utover sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #5 på: 31. Jan. 2019, 15:53 »
Spillertype vi har trengt lenge, håper han slår til.
No fate but what you make

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 31. Jan. 2019, 16:08 »
Intervju på Sky. Han beskrev seg som RASK. Vi har en rask spiller på laget dere, jeg gjentar, RASK! Endelig sier jeg bare! For øvrig vil han spille mot Tham hvis Benitez tillater det.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 31. Jan. 2019, 16:15 »
Vi har Yedlin da. Veldig rask men har ikke så mye annet enn fart. ::)

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #8 på: 31. Jan. 2019, 16:18 »
Intervju på Sky. Han beskrev seg som RASK. Vi har en rask spiller på laget dere, jeg gjentar, RASK! Endelig sier jeg bare! For øvrig vil han spille mot Tham hvis Benitez tillater det.

Får håpe han er kvikk både til fots og i knollen :) Bør være en type som kan passe fint som både oppspillpunkt for lange baller fra Shelvey, samt få til et samspill med Rondon. Rondon, stor, sterk og bevegelig, Almiron kjapp og teknisk.

AlmiRondon! Perfekt! :)
No fate but what you make

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 01. Feb. 2019, 00:52 »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 01. Feb. 2019, 06:26 »

Det kan han ikkje.
"Campos, who will accompany Almiron on a jaunt to Paris to complete the paperwork, said: "The contract is for five and a half years, this weekend, he can not debut because we have to manage the work visa, when you have the visa you can start training."

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 01. Feb. 2019, 07:07 »

Det kan han ikkje.
"Campos, who will accompany Almiron on a jaunt to Paris to complete the paperwork, said: "The contract is for five and a half years, this weekend, he can not debut because we have to manage the work visa, when you have the visa you can start training."

Din party pooper! ;)

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 01. Feb. 2019, 10:35 »
Party poopereren er vel han som nevner at om han sku bli ein suksess så blir han solgt innen 1 sesong er gått :-\ ;D
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 11. Feb. 2019, 15:45 »
Sitat
He’s an unbelievable person as a character. He smiles all the time. From that perspective of engaging with the fans he was an instant fan favourite because of his demeanour.

In terms of his playing on the pitch, he is non-stop, perpetual motion. He is faster with the ball than without it. He reminds me very much of Gareth Bale that way.

When Gareth picked the ball up, he always seemed to be quicker when he had the ball and Miggy is like that with his pace.

But the big thing for him and why I think he is really suited for the Premier League is, yes he is a brilliantly exciting attacking player, particularly in transition but he works really hard in defending.

For us as a club, to have our star player be the first person tackling back, and run 60 yards back to nick it out of touch, was great.

So, going to Newcastle - and this was the chat we had - he is going to fit in straight away because Newcastle fans want a player who is going to wear his heart on his sleeve, and who is there doing the dirty stuff just as much as the attacking stuff.

In Miggy they get the best of both. They get a hard-working guy who’s going to be spending every bit of energy he’s got for the fans but he’s also got that touch of class where he’s going to take your breath away as he carries the ball.

I think he’s going to be really successful.”

Darren Eales, president i Atalanta United, tidligere sportsdirektør i Tottenham som siteres. Blir stadig mer spent på han!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida