20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Koronatråden  (Lest 6722 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Koronatråden
« Svar #15 på: 15. Mars 2020, 11:10 »
Jeg er ikek for at dem kansellerer ligaen,, Liverpool fortjener gullet etter denne sesongen , noe annet er å pisse seg selv på leggen , uansett om man liker laget eller ikke

Slutt a! Gjør hele sesongen om de ikke får gullet

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Koronatråden
« Svar #16 på: 15. Mars 2020, 11:11 »
EM må dei utsetja til neste år og kanskje dei då kan spela ferdig sesongen på seinsommeren.

Alle scenario er vanskelege. Me får berre vente å sjå. Eg meinar Liverpool må få gullet.

Selvfølgelig fortjener de gullet, men vi må jo håpe de ikke får det. Hater Liverpool. La nå United supportere få dette å slenge i tryne på de. Hahaha

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Koronatråden
« Svar #17 på: 15. Mars 2020, 11:14 »
I`d rather walk alone

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Koronatråden
« Svar #18 på: 17. Mars 2020, 14:21 »
EM må dei utsetja til neste år og kanskje dei då kan spela ferdig sesongen på seinsommeren.
Spot on dette ser det ut til. Sesongen starter nok opp når det er trygt igjen. Tipper overgangsvinduet skyves, med en liten pause på høsten eller noe sånt? I verste fall kutter dem ned på neste sesong, ikke på denne som allerede er i gang.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Koronatråden
« Svar #19 på: 18. Mars 2020, 00:30 »
EM må dei utsetja til neste år og kanskje dei då kan spela ferdig sesongen på seinsommeren.
Spot on dette ser det ut til. Sesongen starter nok opp når det er trygt igjen. Tipper overgangsvinduet skyves, med en liten pause på høsten eller noe sånt? I verste fall kutter dem ned på neste sesong, ikke på denne som allerede er i gang.

Det er jo helt jævli om de gjør det sånn. 70% av lagene er jo ferdig spilt . Skal de ødelegge neste sesong også bare for å gi pool den hersens pokalen. Få det kansellert.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Koronatråden
« Svar #20 på: 18. Mars 2020, 01:05 »
Måten de prøver å få til nå, er helt riktig! Hadde dette skjedd i Leicester sin mestersesong, hadde folk vært mye mer positive til det. Kan ikke bare kansellere en sesong hvor 75% er spilt, uten å gi det et reelt forsøk.
Plager meg ikke nevneverdig at Liverpool tar gullet, og for integriteten til ligaene, bør de prøve å avvikle dem i sin helhet.
Selvsagt er helsen til mennesker langt viktigere enn fotball, men nå er fotball for stor business til å stryke 75% av en sesong.

Smart avgjørelse, og håper ting stabiliserer seg så de får avviklet sesongen snarest mulig (og vi dermed er tilbake til en mer "normal" hverdag ellers).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Koronatråden
« Svar #21 på: 18. Mars 2020, 15:54 »
Blir jo bare useriøst å ikke gi Pool tittelen nå. Selv Pool sine rivaler ønsker at de skal få tittelen de fortjener så mye, så det skal nok mye til at noe annet skjer.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Koronatråden
« Svar #22 på: 19. Mars 2020, 16:20 »
Bekreftet fra UEFA. De får til og med juni til å spille ferdig sesongen. Er ikke serien ferdig spilt innen utgang av Juni blir alt kansellert. 👍👍👍 ingen vinnere, ingen nedrykk. Bare å krysse fingrene nå for at pool ikke får pokalen. Da skal jeg rulle rundt av glede.

Da slipper vi ofre ny sesong, denne sesongen er jo ferdig spilt for oss uansett.
EM blir det sommeren 2021, noe som gjør at et ungt Norge vil dra fordel av et PR til før evnt mesterskap.

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Koronatråden
« Svar #23 på: 20. Mars 2020, 00:35 »
Bekreftet fra UEFA. De får til og med juni til å spille ferdig sesongen. Er ikke serien ferdig spilt innen utgang av Juni blir alt kansellert. 👍👍👍 ingen vinnere, ingen nedrykk. Bare å krysse fingrene nå for at pool ikke får pokalen. Da skal jeg rulle rundt av glede.


Ja la oss håpe den verste krisa i vår levetid fortsetter til over sommeren sånn at Liverpool ikke vinner serien...

navimer

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 253
    • Vis profil
Sv: Koronatråden
« Svar #24 på: 21. Mars 2020, 05:39 »
Bekreftet fra UEFA. De får til og med juni til å spille ferdig sesongen. Er ikke serien ferdig spilt innen utgang av Juni blir alt kansellert. 👍👍👍 ingen vinnere, ingen nedrykk. Bare å krysse fingrene nå for at pool ikke får pokalen. Da skal jeg rulle rundt av glede.


Ja la oss håpe den verste krisa i vår levetid fortsetter til over sommeren sånn at Liverpool ikke vinner serien...

Enig, om Liverpool får tittelen er det fortjent, kunne godt gitt tittelen til Sunderland for min del om det hadde betydd slutten på denne ufattelige krisen vi er midt i for øyeblikket

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Koronatråden
« Svar #25 på: 21. Mars 2020, 22:35 »
Bekreftet fra UEFA. De får til og med juni til å spille ferdig sesongen. Er ikke serien ferdig spilt innen utgang av Juni blir alt kansellert. 👍👍👍 ingen vinnere, ingen nedrykk. Bare å krysse fingrene nå for at pool ikke får pokalen. Da skal jeg rulle rundt av glede.


Ja la oss håpe den verste krisa i vår levetid fortsetter til over sommeren sånn at Liverpool ikke vinner serien...

Enig, om Liverpool får tittelen er det fortjent, kunne godt gitt tittelen til Sunderland for min del om det hadde betydd slutten på denne ufattelige krisen vi er midt i for øyeblikket

Word!

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Koronatråden
« Svar #26 på: 22. Mars 2020, 00:35 »
Kjenner jeg driter i hvordan premier league sesongen ender, i mine øyne er det helt usannsynlig at det blir noen mulighet til å spille ferdig, dette er ikke noe som går over kjapt desverre.. Dette kommer til å vare til langt over sommeren.

Liverpool er den moralske vinneren, om det blir offisielt eller ikke. Tviler på at de tørr å gi de pokalen, det kommer til å bli for mye folk som vil ut å feire!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Koronatråden
« Svar #27 på: 26. Mars 2020, 12:52 »
Ingen andre som har fått med seg stuntet til vår drittsekkeier Mike Ashley og SportsDirect?
UK har beordret stenging av alle butikker som ikke selger nødvendige varer (type mat, legemidler, etc). Ashley og co forsøkte holde oppe sjappa, sendte ut et internt skriv til sine egne ansatte med anmodning om at de skulle stille på jobb med den begrunnelse at SD hadde en plikt til å selge treningsutstyr til folk som må holde seg hjemme under isolasjon.
I sammenheng med dette var selvfølgelig priser på diverse varer knyttet til hjemmetrening skrudd ganske greit opp hos SportsDirect.
Ashley har selvfølgelig blitt fordømt for dette over en lav sko, til og med hans støttespiller Jeff Stelling kritiserte han på Twitter.

https://www.forbes.com/sites/daviddawkins/2020/03/24/billionaire-mike-ashleys-attempts-to-keep-his-essential-retail-empire-open-risked-lives-and-fooled-no-one/#1d9bab9e28e6
« Siste redigering: 26. Mars 2020, 12:54 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Koronatråden
« Svar #28 på: 26. Mars 2020, 16:03 »
Han bryr seg vesentlig mye mer om andre folks fysiske helse enn sin egen. ;D

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Koronatråden
« Svar #29 på: 02. April 2020, 16:28 »
Han bryr seg vesentlig mye mer om andre folks fysiske helse enn sin egen. ;D

Ja han gir og gir uten tanke på seg selv:)