20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 665814 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5730 på: 06. Sep. 2008, 16:16 »
Joda, men der kommer vi inn igjen på at KK ikke fikk styre som han ville. Hadde han fått styrt slik han ville vil jeg tro at vi hadde brukt mer ressurser. Men jeg anser likevel ikke Ashley som gjerrig. Jeg ville heller karakterisert han som økonomisk fornuftig, for vi har faktisk fått gode spillere inn for rutt og ingenting. Og det er bra, uansett.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5731 på: 06. Sep. 2008, 16:35 »
PhillipeA:

Du har gode poenger, men tror du ser vekk i fra hovedpoenget her. Jeg (kan ikke snakke for andre, men regner med det er endel) hater ikke Ashley for overgangsvinduet, tvert i mot. Jeg er ganske fornøyd med dette vinduet, og liker den nye politikken vår. Grunnen til at jeg vil se Ashley og Co bli penetrert med en dildo så stor at den kommer ut kjeften på han er måten han har behandlet KK på. Og det har faktisk ikke noe med KK å gjøre heller. Om det så hadde vært Souness som var manger, så er denne måten å styre en klubb på HELT uholdbar. Er man manager, SKAL man ha kontroll over spillere inn/ut. Det er et minstekrav. Og det fyller ikke Ashley opp. Det har INGEN VERDENS ting med å gjøre at han ikke har brukt 700 mill på spillere.

Akkurat dette var vel poenget med innlegget mitt også...
« Siste redigering: 06. Sep. 2008, 16:37 av PhilippeA. »
Oscillons From The Anti-Sun

Kenneth Santa Cruz Bassan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 409
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5732 på: 06. Sep. 2008, 20:24 »
Sånn som Newcastle har kastet penger ut vinduet på ubrukelige spillere skjønner jeg hvorfor at kanskje den store pengesekken er spart litt inn på. Men at manageren ikke har total kontroll på hvilke spillere han får inn er jo latterlig.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5733 på: 06. Sep. 2008, 21:03 »
Skal Kevin Keegan lide for at andre udugeligheter har sittet i managerstolen tidligere?
Dersom en ansetter en manager, antok jeg at en også stolte på hans dømmekraft. Alt annet vil jo være amatørmessig, og jævelen Ashley har jo også nettopp vist seg som amatørmessig i denne sagaen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5734 på: 06. Sep. 2008, 22:22 »
Det er liten tvil om at vi ikke kommer noen vei om vi ikke er villig til å bla opp for kvalitetsspillere.
Men det er selvfølgelig manageren som skal bestemme hvilke spillere som skal kjøpes og selges, og hvis manageren vil svi av flere titalls millioner pund på Albert Luque så bør han få lov til det. Men da er det managerens feil at vi ikke kommer noen vei, og ikke styrets.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5735 på: 06. Sep. 2008, 22:23 »
Nå kan vi vel fortsette denne diskusjonen i januar 09 tråden...

Kenneth Santa Cruz Bassan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 409
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5736 på: 07. Sep. 2008, 10:14 »
Skal Kevin Keegan lide for at andre udugeligheter har sittet i managerstolen tidligere?
Dersom en ansetter en manager, antok jeg at en også stolte på hans dømmekraft. Alt annet vil jo være amatørmessig, og jævelen Ashley har jo også nettopp vist seg som amatørmessig i denne sagaen.

Nja til dels. Synes det høres fornutig ut at han kommer med ønsker å så jobbes det utifra det. Mener å ha lest han ville både ha Henry, Lampard og Ronaldinho ( bare rykter ) selvsagt enda. Å det er jo for meg helt latterlig, viss planen er å i utgangspunktet hente unge " next gen " spillere.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5737 på: 07. Sep. 2008, 15:40 »
Haha dette er berre latterligt. Heilt latterligt vinkling saka har fått no. Keegan skal liksom ha skylda? Legg svært lite i det The Sun skriv.
Keegan har nemnt ein pressekonferanse at han kunne tenkt seg ein speler som Henry, MEN at det var umulig å hente ein slik stjerne.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kenneth Santa Cruz Bassan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 409
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5738 på: 07. Sep. 2008, 22:45 »
Hvem har skylden er det vanskelig å si. Det er jo kommer jo beskyldninger fra begge sider. Velger å vente litt før jeg trekker min endelige konklusjon.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5739 på: 08. Sep. 2008, 12:45 »
Det er liten tvil om at vi ikke kommer noen vei om vi ikke er villig til å bla opp for kvalitetsspillere.
Men det er selvfølgelig manageren som skal bestemme hvilke spillere som skal kjøpes og selges, og hvis manageren vil svi av flere titalls millioner pund på Albert Luque så bør han få lov til det. Men da er det managerens feil at vi ikke kommer noen vei, og ikke styrets.


Klart. Samme som med Barton kunne godt sett han forsvinne ut, men om KK vil beholde han og bygge laget rundt han så må han for tusan få lov til det.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5740 på: 08. Sep. 2008, 12:55 »
Det er liten tvil om at vi ikke kommer noen vei om vi ikke er villig til å bla opp for kvalitetsspillere.
Men det er selvfølgelig manageren som skal bestemme hvilke spillere som skal kjøpes og selges, og hvis manageren vil svi av flere titalls millioner pund på Albert Luque så bør han få lov til det. Men da er det managerens feil at vi ikke kommer noen vei, og ikke styrets.


Klart. Samme som med Barton kunne godt sett han forsvinne ut, men om KK vil beholde han og bygge laget rundt han så må han for tusan få lov til det.

akkurat det burde være straffbart.

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5741 på: 10. Sep. 2008, 19:37 »
Kunne overtalt Samuel til å signe hos oss istedenfor å legge opp. Rutine er bra!

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/article2204650.ece

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5742 på: 11. Sep. 2008, 18:02 »
Rutine er vel og bra. Men når han sier nei til russiske og saudiarabiske lag, da har han bestemt seg for å legge opp.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #5743 på: 12. Sep. 2008, 10:50 »
Foreslar vi stenger denne siden transfersommeren er over.