20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 17-år gammel ungarer på vei?  (Lest 4816 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
17-år gammel ungarer på vei?
« på: 17. Des. 2007, 22:07 »
Newcastle are set to make a bid for Hungarian starlet Tamas Kadar, according to reports.

It is reported in Hungary by Obudaisport that St James' Park boss Sam Allardyce is considering a £650,000 move for the 17-year-old Zalaegerszeg defender.

Kadar is keen on a move when the January transfer window opens after recently undergoing a trial with Newcastle and playing in a friendly against Hartlepool.

When in England Kadar also spent time with Bolton, but Newcastle appear to have the edge as they would want the teenager - who has played for Hungary's Under 21 side - to ease their central defensive problems in the future.

"I really enjoyed being in England," Kadar told Skysports.com.

"In Bolton they would count me as a left-sided defender and in Newcastle I would play in the centre of the defence. I admit this (central) is my favourite place on the pitch.

"I know nothing about the financial details, but I did my very best and I know they both liked my performances.

"I was told that I would have a good chance to sign in England and my move might be realized in the winter transfer period."

http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_2988126,00.html

"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Panserfauzt

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 466
    • Vis profil
Sv: 17-år gammel ungarer på vei?
« Svar #1 på: 17. Des. 2007, 22:25 »
aldri hørt om fyren, men skal bli spennende å følge fremover
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: 17-år gammel ungarer på vei?
« Svar #2 på: 17. Des. 2007, 23:23 »
prøver vi å bli nye arsenal eller?

for all del, gode nyheter!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: 17-år gammel ungarer på vei?
« Svar #3 på: 18. Des. 2007, 00:34 »
Om vi får til halvparten av det Arsenal har klart så ville jeg vært over imponert over det Mort og co får til.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: 17-år gammel ungarer på vei?
« Svar #4 på: 18. Des. 2007, 00:36 »
Målet på sikt bør jo være å bli best! Arsenal er et fint lag å strekke seg mot, men på sikt skal vi bli bedre enn dem!  ;)

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: 17-år gammel ungarer på vei?
« Svar #5 på: 18. Des. 2007, 01:05 »
Hvis vi tenker over en 20 årsperiode så er jeg enig. Men de har holdt på med dette i 10-12 år allerede, så de har et godt forsprang. Uansett er jeg veldig glad for at vi prøver å snappe opp spillere før de slår gjennom, vi kunne trengt vår egen Cesc Fabregas :)

braegg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Sv: 17-år gammel ungarer på vei?
« Svar #6 på: 18. Des. 2007, 15:56 »

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 17-år gammel ungarer på vei?
« Svar #7 på: 18. Des. 2007, 23:44 »
Virker helt klart som at Big Sam ser på Wenger som et forbilde, og ønsker å utvide speidernettverket betraktelig, for å få tak i flere store talenter i en ung alder, og la dem utvikle seg gjennom å gå på lån til andre klubber. Vår egen Cesc Fabregas får vi dersom vi betaler £2,5 millioner for Per Ciljan Skjelbred.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: 17-år gammel ungarer på vei?
« Svar #8 på: 09. Jan. 2008, 17:07 »
Da er det bare å håpe at papirene går i orden.

New United signing Ben Tozer watched from the stands last night, as did Hungarian Under-19 international Tamas Kadar, who United were hoping to sign today by pushing through the necessary paperwork.

http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2008/01/09/wes-bolsters-united-s-ranks-72703-20329072/
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

BallaJazz

  • Gjest
Sv: 17-år gammel ungarer på vei?
« Svar #9 på: 09. Jan. 2008, 17:43 »
Det er jo ganske artig.Håpe detta blir en av fremtidens stor spillere for oss ;D

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Journalisten

  • Inaktive brukere
  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1221
    • Vis profil
    • http://newutd.no/index.php?cat=8
Tore Eikeland,
Skribent, student og politiker

NewUtd.no - av supportere, for supportere!

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: 17-år gammel ungarer på vei?
« Svar #12 på: 18. Jan. 2008, 18:18 »
Velkommen Kadar! Håper du gjer det godt i Newcastle eingong i framtida!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: 17-år gammel ungarer på vei?
« Svar #13 på: 18. Jan. 2008, 20:55 »
Velkommen skal du være.. Håper du blir en kommende stjerne..
ØNsker deg lykke til, iallefall fra den dagen du skriver under kontrakten..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

BallaJazz

  • Gjest
Sv: 17-år gammel ungarer på vei?
« Svar #14 på: 18. Jan. 2008, 23:22 »
Får håpe på detta blir en av fremtidens store spillere for oss!.Spennende med unge talenter