20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: William Gallas  (Lest 7708 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

  • Gjest
William Gallas
« Svar #15 på: 18. Mai 2005, 13:29 »
jaja, men han er ikke vært det...
Han kommer til å slukke penger og alle blir ufornøyd.

alsonu

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 39
    • Vis profil
William Gallas
« Svar #16 på: 18. Mai 2005, 20:24 »
Gallas er etter min mening en stopper av klasse. I Chelsea blir han såvidt holdt ute av startelveren, og da snakker vi om 2 stoppere i den ypperste verdensklasse: Carvalho og Terry. Får vi Gallas til noe rundt Boumsong-pris, mener jeg det ville vært et knallkjøp. Da har Newcastle 2 stoppere av klasse.

UrzaiZ

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 288
    • Vis profil
William Gallas
« Svar #17 på: 18. Mai 2005, 21:08 »
Kan ikke blir mere enig der ja.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
William Gallas
« Svar #18 på: 19. Mai 2005, 16:16 »
Hvis vi kan få Gallas til Boumsong-pris, så er det ingenting å fundere på. Løp og kjøp!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

  • Gjest
William Gallas
« Svar #19 på: 20. Mai 2005, 14:33 »
Til Boumsong pris......
hehe.. det var dagens vits, Jokke

Mushans

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 629
    • Vis profil
William Gallas
« Svar #20 på: 20. Mai 2005, 14:37 »
Klart ikke Gallas går til et lag som er ledet av Souness..!

Tviler på at han vil gå fra en klubb som kjemper med de aller beste i verden om titler, mens vi neste år skal kjempe mot Sunderland, WBA og laget som greier kvaliken om nedrykk..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
William Gallas
« Svar #21 på: 20. Mai 2005, 20:33 »
Sitat fra: "Noreng"
Til Boumsong pris......
hehe.. det var dagens vits, Jokke


Hvorfor skulle det være en vits. £8 mill er mye for en spiller som helst vil forlate klubben og sutrer over at han må være back.
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
William Gallas
« Svar #22 på: 20. Mai 2005, 20:37 »
Sitat fra: "Mushans"
Klart ikke Gallas går til et lag som er ledet av Souness..!

Tviler på at han vil gå fra en klubb som kjemper med de aller beste i verden om titler, mens vi neste år skal kjempe mot Sunderland, WBA og laget som greier kvaliken om nedrykk..


Kvaliken om nedrykk? Har du rotet deg over på tippeligajordet?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
William Gallas
« Svar #23 på: 20. Mai 2005, 20:39 »
En misfornøyd Gallas forlater aldri Chelsea for over £10 millioner. Gallas har spilt mye venstreback denne sesongen, og Jose har sagt at en ny venstreback er prioritert. Dermed kan det bli lite spillertid på Gallas neste sesong om han ikke forlater Chelsea.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

alsonu

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 39
    • Vis profil
William Gallas
« Svar #24 på: 21. Mai 2005, 02:32 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "Mushans"
Klart ikke Gallas går til et lag som er ledet av Souness..!

Tviler på at han vil gå fra en klubb som kjemper med de aller beste i verden om titler, mens vi neste år skal kjempe mot Sunderland, WBA og laget som greier kvaliken om nedrykk..


Kvaliken om nedrykk? Har du rotet deg over på tippeligajordet?


Laget som greier kvalikken og kommer til PL neste sesong...