20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Man Utd 02.01.2019 kl 21:00  (Lest 4998 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 02.01.2019 kl 21:00
« Svar #15 på: 02. Jan. 2019, 22:41 »
Tja, Pogba kosta vel nesten mer enn startellever + benken til Newcastle......

Skulle bare mangle det er klasseforskjell. Imidlertid burde det ikke vært slik. Hiver meg på siste taler, takk Mike..
No fate but what you make

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 02.01.2019 kl 21:00
« Svar #16 på: 02. Jan. 2019, 22:44 »
Har Kenedy en klausul som sier at han skal spille så så mye eller noe? Det er jo helt utrolig at han alltid får starte, eller bli byttet på, foran Muto basert på sesongens prestasjoner. Kan ikke fatte og begripe at Benitez selv velger å bruke Kenedy frivillig så svakt som han leverer gang, på gang, på gang, på gang.
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 02.01.2019 kl 21:00
« Svar #17 på: 02. Jan. 2019, 22:48 »
Tja, Pogba kosta vel nesten mer enn startellever + benken til Newcastle......

Skulle bare mangle det er klasseforskjell. Imidlertid burde det ikke vært slik. Hiver meg på siste taler, takk Mike..

De har råd til å starte med en spiller som koster £30m mer enn Newcastles start XI, samt bytte inn en spiller som kostet £20m mer enn hele Newcastles start XI. Så tap er sånn sett helt greit.

Men Newcastle hang jo greit med helt til førstemålet, og det blir selvfølgelig vanskelig og få med seg noe når man plutselig må begynne å jage mål og gi opp store rom bakover.
Nei.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 02.01.2019 kl 21:00
« Svar #18 på: 02. Jan. 2019, 22:56 »
Vel, vel. Etter drøyt halvspilt sesong har Newcastle scoret 15 (!!!!!!!!) mål........... Er så piss dårig og trist....... Solskjær og Scum har scora 14 på fire kamper!

Begynte å heie på Newcastle fordi de var The Entertainers! Undeholdene fotball med spillere som kunne by opp til show!

Om vi unngår nedrykk i år, er det ene og alene fordi vi faktsik ikke slipper inn  fryktelig mange mål heller.
No fate but what you make

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 02.01.2019 kl 21:00
« Svar #19 på: 02. Jan. 2019, 22:57 »
O spillerkjøp og under streken i 1 feb ?  :-\
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 02.01.2019 kl 21:00
« Svar #20 på: 02. Jan. 2019, 23:24 »
Er det så farlig hvis klubben rykker ned da? Det blir jo ikke investert noe som helst uansett hvor mye inntekt som genereres og da kan det like godt renne inn færrest antall pundsedler inn på Ashleys konto via Newcastle.

Klubben er ikke attraktiv for noen å kjøpe med tanke på ønsket pris og den summen som må benyttes for å få et stabilt Premier League lag.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 02.01.2019 kl 21:00
« Svar #21 på: 02. Jan. 2019, 23:50 »
Om Ashley tror at det bare er til å bruke 10-15 millioner pund på spillerkjøp etter nedrykket for å rykke opp til PL igjen tror jeg han går på en smell. Flere klubber der nede har brukt mer penger på spillere enn Nufc i 2018.

Selger ikke Ashley nå og Newcastle rykker ned og blir der 2 år er verdien under 100 millioner pund.

Jeg tar heller et nedrykk nå enn å bli et slaktoffer i PL neste sesong uten Benitez og nye spillere. Vi har rett og slett ikke gode nok spillere til å spille ut noen lag i PL. Blir heller ikke overraska om vi taper mot Blackburn til helgen.

Liker ikke terminlisten fremover og det blir nok en tur snart under streken igjen.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 02.01.2019 kl 21:00
« Svar #22 på: 03. Jan. 2019, 13:09 »
Under hele Ashley-æraen har engasjementet mitt sunket gradvis med noen prosent hver sesong. Men i går merket jeg at det nesten var helt borte. Var likegyldig til kampen. NESTEN så jeg kastet meg på Solskjær-mania og håpet på 0-6. Bollefar har sugd alt av liv og lyst ut av klubben, og mot alle odds holdt den tilnærmet flytende. Men at et nedrykk er bra, har jeg virkelig null tro på. Han er en businessmann. Kommer aldri i verden til å selge klubben billig i championship. Det er bare en forsikring om at han blir værende i uoverskuelig fremtid.

Meeeeeh.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 02.01.2019 kl 21:00
« Svar #23 på: 03. Jan. 2019, 14:09 »
Mye enig med lefsen, kjente sjøl i går at dette bryr jeg meg ikke om lenger. Stusslig fotball, ingen forhåpninger til resultater. Likegyldig og null forventninger til transfervinduet. Transfervinduet skal jo være litt gøy! Nå så er det bare stusslig, og kommer det noen spillere inn, så er det mest sannsynlig lånespillere eller noe billig brask.   

Tror lite annet hjelper enn at publikum sier nok er nok, og slutter å dra på kamp. Dessverre altfor mange som fortsatt vil støtte spillere og manager ved å møte opp og heie.

Hadde jeg vært 10-15 år nå, så hadde jeg aldri blitt Newcastlesupporter...... :'(    Trist!
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 02.01.2019 kl 21:00
« Svar #24 på: 03. Jan. 2019, 14:29 »
Enig med de to siste talerne her.

Engasjementet er i stor grad borte, og det finnes ingen quick-fix på det. Ikke kan man få inn en ny manager (slik man ønsket Pardew og McClaren bort), og ikke hjelper det å hente nye spillere (det kan hjelpe, men kvaliteten på de vi som regel henter, forsterker sjeldent stallen).

Eneste som hjelper er å få inn en ny eier. Røske opp i hele klubben, og legge en ny struktur og plan. Eller, få en plan 🙄

Dessverre/heldigvis er jeg uenig med deg Geordie. Tror det er viktig at fansen møter opp. Om ikke annet, så i hvert fall for å vise potensielle eiere at fansen er det lite å si på. Vi støtter klubben i tykt og tynt.
Dessuten tror jeg moralen i spillergruppa ville ha stupt til nytt bunnivå hvis fansen uteblir. Hva hvis det møter opp 25.000 i PL i stedet for 52.000? Da tror jeg det vil bli verre (selv om enkelte av spillerne nesten virker skremt av å spille på hjemmebane).
Dog sier jeg ikke at jeg har rett her, og det er kanskje det som må til?! Noe må skje hvertfall, og det bør skje fort. Grøsser med tanke på hvordan fansen reagerer hvis (LES: når) overgangsvinduet stenger, Ashley er fortsatt eier, og vi har hentet tilbake Jack Colback fra Forest, fordi vi ikke klarte å signere noen.😢
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 02.01.2019 kl 21:00
« Svar #25 på: 03. Jan. 2019, 14:38 »
Leste en tweet nå, genial ide!

Mike Ashley won’t read an open letter. The only thing that could possibly work with him is protest large scale enough to feature on Sky. Refuse to leave stadium possibly? #NUFC
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 02.01.2019 kl 21:00
« Svar #26 på: 03. Jan. 2019, 16:45 »
Dog gledelig at Colback putta to mot Leeds, blir jo som å signere en ny spiss det så målfarlig han har blitt nå 😜

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 02.01.2019 kl 21:00
« Svar #27 på: 03. Jan. 2019, 17:14 »
Leste en tweet nå, genial ide!

Mike Ashley won’t read an open letter. The only thing that could possibly work with him is protest large scale enough to feature on Sky. Refuse to leave stadium possibly? #NUFC

Det hadde vore noko. Og da kunne dei støtta laget først. Men tviler på at fansen klarer å bli enige nok slik at mengden folk blir stor nok
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 02.01.2019 kl 21:00
« Svar #28 på: 03. Jan. 2019, 18:17 »
Sporer litt av, men skitt au 😉

Tror det kan være enklere å få folk med på en slik protest, enn å droppe å møte opp. Spørs bare om en slik protest kommer ut til verden, bortsett fra i Chronicle. Trenger at Sky dekker den feks.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Man Utd 02.01.2019 kl 21:00
« Svar #29 på: 03. Jan. 2019, 20:11 »
Sånn uten at jeg har studert tallene tror jeg det ikke spiller så stor rolle for Ashley som det kommer 30 000 eller 52 000 tilskuere på kampene. Mesteparten av inntekter er fra TV avtaler, sponsor etc. enn billettsalg.

Eneste håp er at det går skikkelig dårlig med varehusene til Ashley og at han vil komme i økonomiske problemer. Det er ikke Newcastle som står han nærmest.