20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatlag # 1  (Lest 17573 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andreas Thoring

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 236
    • Vis profil
Hatlag # 1
« på: 21. Mai 2008, 16:30 »
Ja folkens? Hvilket lag er deres hatlag nummer 1? Alle har et!
Før var Man U desidert først i køen for meg, men ikke nå lenger. Synes de spiller bra og underholdende.
Førstepremien går til Tottenham! Er rett og slett lei av at de alltid blander seg inn i våre transferønsker. Hver gang! Hvis de fortsetter med samme kjøpetrang og mikser dette med samme mangel på suksess, blir det fort krise i den klubben. Er rett og slett møkka lei hele laget.

Noen andre?

Are

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 357
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #1 på: 21. Mai 2008, 16:33 »
blir nok Man Utd for min del, sett i sammenheng med Newcastle.

De tok seriegullet fra oss, de tok Rooney rett foran nesa på oss, og de solgte Smith til oss!

Håvard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #2 på: 21. Mai 2008, 16:36 »
Det må nok bli Tottenham og Liverpool. Har faktisk ikke så mye mot Man U og Chelsea som det virker som folk flest har, det er mer enkeltspillere der jeg hater. Bolton kommer nok også høyt opp.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Hatlag # 1
« Svar #3 på: 21. Mai 2008, 16:37 »
I Norge er det helt klart VIF.

I England blir det nok ManU. Mest pga alle "supporterene" de har, og litt pga Ronaldo er SCHTØGG.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #4 på: 21. Mai 2008, 16:56 »
Manu and Liverpool off course
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #5 på: 21. Mai 2008, 16:58 »
er en del av dei, selfølgelig scums og macems.. samtidig så har eg ganske sterkt hat for shittingham forrest samt seinere år kommer vel tottenham på bana i og med at dei er våre nærmaste motstandara i det siste, sjøl om vi stort sett har grisebanka dei.. i tillegg kjem bolton fram i og med dei stort sett slo oss når bs var deirast manager, med kjedelig og frustrerandes fotball!!
- carry on!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #6 på: 21. Mai 2008, 17:29 »
Jævla Spuds hater jeg stadig mer og mer. Er heller ingen fan av LFC for å si det slik.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #7 på: 21. Mai 2008, 17:40 »
LFC og Man Utd ligger høyt på listen. Og som mange andre begynner jeg å irriterre meg mer og mer for Tottenham

Jani

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 223
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #8 på: 21. Mai 2008, 18:01 »
dårr e bare et lag i england og det e newcastle, resten intresere eg meg isje for

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #9 på: 21. Mai 2008, 18:10 »
Er det mulig og like Sunderland og Manchite United da?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #10 på: 21. Mai 2008, 18:12 »
SCUMS !!!

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #11 på: 21. Mai 2008, 18:30 »
ManUre og Liverpool. I Norge har eg begynt å hate Lillestrøm. Tottenham stiger også på hatlista.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #12 på: 21. Mai 2008, 18:40 »
I Norge: Lillestrøm
I England: Man Utd

Som så mange andre sier er Tottenham i ferd med å stige på lista, og det liker jeg faktisk ikke. Jeg ønsker faktisk å like Tottenham, men omstendighetene gjør det umulig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #13 på: 21. Mai 2008, 20:11 »
Ja har faktisk alltid "likt" Spurs, men får stadig fleire og fleire rykningar når eg høyrer namnet verte nemnt i samenheng med våre transfertargets >:(

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Hatlag # 1
« Svar #14 på: 21. Mai 2008, 20:13 »
I norge liker jeg ikke Lyn.

I England er det flere lag jeg misliker, men først og fremst Liverpool. Har alltid synes de spiller en kjedelig form for fotball. Forsvar, forsvar, forsvar. . . Synes det er litt ekstra deilig da vi har slått Tottenham de siste sesongene.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.