20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United-Mackems 13.april  (Lest 36673 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

James

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 66
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Mackems 13.april
« Svar #15 på: 16. Jan. 2013, 12:19 »
Kan vel nærmest si med sikkerhet da at den ikke blir flyttet til en annen helg   :)
Flere som har tenkt seg bort? Evt. noen fra Bergen?

mortinho84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 272
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Mackems 13.april
« Svar #16 på: 17. Jan. 2013, 10:41 »
Kan vel nærmest si med sikkerhet da at den ikke blir flyttet til en annen helg   :)
Flere som har tenkt seg bort? Evt. noen fra Bergen?

vurderer det kraftig. bra priser med flybe fredag-mandag. da er en også sikret uansett sett kamp dag,rekner ikke med det blir mandag 2100. er det viagogo som er plassen å få tak i billetter? nufc.co.uk er vel bare å glemme på denne kampen?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Mackems 13.april
« Svar #17 på: 17. Jan. 2013, 10:53 »
Får du ikkje ta i viss du er medlem der?

James

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 66
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Mackems 13.april
« Svar #18 på: 17. Jan. 2013, 10:56 »
Får greit tak i om mann er medlem i NUFC og bestiller med en gang dem blir lagt ut..ja såg det var veldig gode priser med Flybe!! :angel: Skal vel mye til for at den blir utsatt til mandag vil jeg tro

mortinho84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 272
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Mackems 13.april
« Svar #19 på: 17. Jan. 2013, 11:25 »
kan være.er det betalende medlem da? ikke bare sånn registrert? men regner ikke med en har så mange valg muligheter der. på viagogo er det jo ledig på alle tribuner.. 2-300kr ekstra kanskje men er vel ikke det som avgjør totalprisen på en slik tur. Ser at alle derbyen har blitt spilt lørdag 1300,1330,1345 eller søndag senest 1430 så langt eg giddet sjekke (2008). hadde vert greit med en slik kamp blandt den hardekjerne,har kun vert på platinum club de siste årene. gode plasser men ikke så bra stemning.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Mackems 13.april
« Svar #20 på: 17. Jan. 2013, 13:11 »
Jeg har fått to billetter til denne kampen og tenkte å ta med samboeren min over for å vise henne hvorfor jeg elsker dette så mye som jeg gjør  :toon:

I den sammenheng, har noen noen tips for å gjøre flyreisen så billig som mulig? Skal fra Trondheim og over. Hvordan er reiseruten folk pleier å ta, hvilket selskap osv?

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Mackems 13.april
« Svar #21 på: 17. Jan. 2013, 15:07 »
Skal vel mye til for at den blir utsatt til mandag vil jeg tro

Det blir mest sannsynlig tidlig lørdag eller søndag, ikke sjans at dette blir kveldskamp på mandag. Det er nok ikke politiet i området spesielt gira på..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

mortinho84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 272
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Mackems 13.april
« Svar #22 på: 17. Jan. 2013, 20:37 »
Jeg har fått to billetter til denne kampen og tenkte å ta med samboeren min over for å vise henne hvorfor jeg elsker dette så mye som jeg gjør  :toon:

I den sammenheng, har noen noen tips for å gjøre flyreisen så billig som mulig? Skal fra Trondheim og over. Hvordan er reiseruten folk pleier å ta, hvilket selskap osv?

widerø direkte fra stavanger eller flybe direkte fra bergen...

rikardb

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Mackems 13.april
« Svar #23 på: 17. Jan. 2013, 20:59 »
Jeg har fått en tur til Newcastle av kona, og vi tenkte å reise på denne kampen fra Bergen. Når blir pleier Nufc å legge ut biletter for salg på sidene dems? Er viagogo et seriøst sted å handle billetter?

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Mackems 13.april
« Svar #24 på: 17. Jan. 2013, 21:07 »
Flere som ikke har fornyet (medlemskapene) på nufc.co.uk og som står som medlem denne sesongen? Skulle fornye medlemskapet men det ser ut som jeg allerede er medlem. Har ikke fått ny pakke og kort. Funker fjorårets hvis jeg bestiller billetter på det?
an sparker ikke Bobby Robson??

rikardb

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Mackems 13.april
« Svar #25 på: 17. Jan. 2013, 21:13 »
Hvis jeg melder meg inn i den offisielle supporterklubben, kan jeg da bestille to billetter?

Christian

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8642
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Mackems 13.april
« Svar #26 på: 17. Jan. 2013, 21:24 »
Jeg har fått to billetter til denne kampen og tenkte å ta med samboeren min over for å vise henne hvorfor jeg elsker dette så mye som jeg gjør  :toon:

I den sammenheng, har noen noen tips for å gjøre flyreisen så billig som mulig? Skal fra Trondheim og over. Hvordan er reiseruten folk pleier å ta, hvilket selskap osv?

widerø direkte fra stavanger eller flybe direkte fra bergen...
KLM via Amsterdam eit annet alternativ

LazyLeif

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 246
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Mackems 13.april
« Svar #27 på: 18. Jan. 2013, 14:50 »
¨Fikk dere kjøpe 2 billetter pr medlemskap til debykampen ifjor dere som var der?

James

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 66
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Mackems 13.april
« Svar #28 på: 18. Jan. 2013, 15:01 »
Ja jeg fikk bestilt to billetter på NUFC medlemskapet ifjor..

LazyLeif

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 246
    • Vis profil
Sv: Newcastle United-Mackems 13.april
« Svar #29 på: 18. Jan. 2013, 15:16 »
Herlig, var det jeg trodde. Bare å vente på  sky da