20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Anelka neste kjøp?  (Lest 19126 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

  • Gjest
Anelka neste kjøp?
« Svar #15 på: 24. Juli 2005, 18:30 »
Naai, Baros har sviktet i det siste og er nok ikke skapt for PL...

Var en helt annen spiller under EM..

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #16 på: 25. Juli 2005, 11:00 »
From the Guardian, Monday:

Newcastle have offered just over £4m for Nicolas Anelka because they have found out that is what Fenerbahce paid Manchester City for him in January - not the published £6m.

The 26 year-old Frenchman is currently on tour with his club in Germany, but has a minor leg muscle problem which kept him out of their opening pre-season game against Anderlecht on Tuesday.

Anelka also sat out Thursday's friendly against Standard Liege, which ended in a 0-0 draw.

After that match coach Christoph Daum told reporters:

"Anelka’s pains are increasing so we’re not going to force it. He won’t play against Koln on Sunday but he could play against Everton in Istanbul." (on 30th July)

Latest comments from Graeme Souness re: Anelka (from Skysports):

"He is a player that I admire.

"Given the opportunity I would love to work with him.

"Goalscorers are the ones the fans want to see and they are the hardest thing to find.

"It's hard to find a man who scores regularly which is why they are so expensive and demand such high fees.

"Anelka has proved he can play in The Premiership and get goals here so he's a man I would like to work with.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #17 på: 26. Juli 2005, 17:04 »
Hei!! Da er jeg tilbake igjen!! Skjedd mye her siden sist :D

Anelka ja, er faktigst en spiss jeg kunne tenkt meg å sett i Newcastle for den rette prisen. Max 6.5 mill pund!!

Han er rask og klarer å skape ting på egenhånd. Det er heller ikke negativt at han har en bra skuddfot.

Anelka har vel også biltt mer voksen i hodet nå enn tiden fra Arsenal og Real Madrid der han var en stor sutre unge!!

Men hvor lenge blir Anelka i Newcastle om han kommer?? Når en er 25år år og har spillt for Arsenal,Real Madrid,Paris,Liverpool,ManC og Fenerbache kan jo en lure på om han har ro i ræva!!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #18 på: 29. Juli 2005, 17:49 »
Sitat fra: "Noreng"
Naai, Baros har sviktet i det siste og er nok ikke skapt for PL...

Var en helt annen spiller under EM..


Tja annen spiller veit ikkje eg.

Baros er toppklasse Liverpool har mange andre spisser dei heller fåretrekker synd for Pool for Baros er kanon. Baros er bedre enn Anelka.
Han kan gå billig oxo her skal me spy ut med mills for Anelka istede for å gå etter Baros.  Tragisk.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lubo

  • Gjest
Anelka neste kjøp?
« Svar #19 på: 29. Juli 2005, 18:10 »
Sitat fra: "Lasse Rødland Mikkelsen"
jeg syntes vertfall det, men kanskje pga han var en newcastlespiller, og at jeg egentlig aldri har likt anelka :wink:
Anelka er en komplett spiller som hadde passet perfekt inn i newcastle. Han samt Baros hadde været et perfekt angreps par hos oss!!!!!!

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: Anelka neste kjøp?
« Svar #20 på: 30. Juli 2005, 12:08 »
Når det gjelder Craig Moore overgangen, så har Jean-Alain Boumsong utvilsomt hatt en finger med i spillet. Nå prøver vår franske stopper å overtale Anelka, slik at også han blir Newcastle spiller.

Boumsong som var lagkamerat med Anelka på det franske U21 laget, mener at angriperen bør komme tilbake til Premier League, for å få fart på karrieren igjen.

Newcastle har et bud på £4,5 millioner inne, og håper på framgang de nærmeste dagene. Boumsong sier at Anelka kommer til å få en varm velkomst av Newcastle supporterene, om han velger å skrive under for Newcastle.

I intervjuet med The Mirror snakker Boumsong, som om Anelka allerede er klar for Newcastle:

“Jeg vet han er en spiller som holder et meget høyt nivå. Vi spilte sammen for Frankrike U21. Jeg håper han skriver under for Newcastle.”

“Anelka er en av de beste spissene jeg vet om. Tidlig i sin karriere var han langt bedre enn Henry. Av en eller annen grunn har utviklingen stoppet litt. Men jeg mener han fortsatt er en av de beste spissene i verden. Han har ikke mistet noen av sine ferdigheter, og med litt selvtillit kommer han til å bevise at han fortsatt er en klassespiss.”

“Han har hatt sine vanskelige øyeblikk. Men da var han ung. Nå har han lært av sine feiler. Det kommer vi til å se. Men han har mye å bevise nå, siden karrieren ikke gikk den veien alle trodde. Jeg tror han er sterk nok mentalt, til å lykkes her i Newcastle.”

*Baptista og Robinho skal være klare for Real Madrid. Dette gjør framtiden til Owen langt mer usikker. Owen har vært linket til Manchester United, Arsenal, Chelsea og Newcastle tidligere i sommer, men både Man Utd og Chelsea har uttalt at det er uaktuellt å hente Owen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Mack

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2798
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Anelka neste kjøp?
« Svar #21 på: 30. Juli 2005, 13:09 »
Er det bare jeg som ikke vil ha Anal-ka til klubben vår?
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #22 på: 30. Juli 2005, 13:17 »
Sitat fra: "Mack"
Er det bare jeg som ikke vil ha Anal-ka til klubben vår?


Ser slik ut :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Anelka neste kjøp?
« Svar #23 på: 30. Juli 2005, 13:34 »
Først ville jeg ha Anelka til Newcastle, men så kom jeg på at Shearer trenger et arbeidsjern som gir alt ved siden av seg. Da kom jeg på Robbie Keane, en spiller jeg ihvertfall ikke ville se i klubben tidligere. Kanskje denne iren er noe for oss? Anelka skaper vel bare trøbbel.

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #24 på: 30. Juli 2005, 15:52 »
Så lenge vi får en spiss som vet hvor målet står så er jeg fornøyd, det blir veffal en forbedring, og litt større kamp om spissplassen en det er i dag....

Jeg var/er skeptisk til Anelka jeg åsså, men som sagt før om ham, det er jo lov å håpe!

Keane tror jeg ikke kommer! Tror egentlig ikke det kommer ny spiss før i januar....:(

Bjørn - sulten
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Thommazz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 214
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #25 på: 31. Juli 2005, 22:33 »
Jeg kunne klart meg uten han.. MEn ser ikke ut som vi kan få noe bedre.. VIL MYE HELLER HA:

1. keane/saviola
2. PAndiani(snart klar for Birmingham)
3. smith(nytt midtbane anker for scum)
4. Anelka

Men vi byr ikke på noen andre enn anelka så.. Saviola, kan vi få på lån, Keane vil spille i klubben sammen med noen av lag kameratene sine..

Men neidah.. Prøver vi å få lånt saviola?? neidah.. prøver vi å by £5 mill for Keane?? neidah..
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #26 på: 31. Juli 2005, 23:43 »
Sitat fra: "Thommazz"
Jeg kunne klart meg uten han.. MEn ser ikke ut som vi kan få noe bedre.. VIL MYE HELLER HA:

1. keane/saviola
2. PAndiani(snart klar for Birmingham)
3. smith(nytt midtbane anker for scum)
4. Anelka

Men vi byr ikke på noen andre enn anelka så.. Saviola, kan vi få på lån, Keane vil spille i klubben sammen med noen av lag kameratene sine..

Men neidah.. Prøver vi å få lånt saviola?? neidah.. prøver vi å by £5 mill for Keane?? neidah..


Jeg mener Anelka er bedre enn alle de du nevner ovenfor. Hva beviste f.eks Pandiani som var så bra for Birmingham ifjor? Anelka var da langt bedre for City. Av de du nevner kunne jeg kun tenkt meg Keane. Saviola kunne jeg godtatt som en kriseløsning, men han scorer altfor lite mål.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #27 på: 01. Aug. 2005, 01:12 »
Tror Anelka ville vært det beste alternativet ja. Nå nevnes også Mark Viduka, og da må jo alle være enige i at Anelka er et bedre alternativ??
Pandiani viste ikke stort i fjor i Birmingham, selv om han kunne vært en grei backupspiss, helt sikkert bedre enn Ameobi. Saviola har ikke slått til slik mange hadde håpet, tror han er for liten og veik for Premier Leauge.

Så jeg håper de går for Anelka, selv om han har gjort mye rart opp igjennom årene!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #28 på: 01. Aug. 2005, 18:58 »
1 Owen
2 Baros
3 Anelka

Ser ut til me er nær overgang for Anelka får bare håpe han signerer. Me treng ein spiss så innderligt. !!!

Anelka er litt vanskelig å vite kor du har. Men ingen tvil om at Anelka i form betyr Mål. Får håpe det er ein av det sesongene.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øystein Solbjørg

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 480
    • Vis profil
Anelka neste kjøp?
« Svar #29 på: 01. Aug. 2005, 19:33 »
Drømmen hadde jo vært å signa både Anelka og Baros. Da begynner vi å snakke om en ok spissrekke!

Men det skjer jo selvfølgelig aldri. Får vi en av de skal vi være veldig fornøyde, forhåpentligvis klarer Souey og Fat Fred og skaffe oss en av dem i løpet av nærmeste framtid. Vi trenger en spiss NÅ!