20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Arsenal, 11.8.19, 15:00 (PL)  (Lest 12859 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Arsenal, 11.8.19, 15:00 (PL)
« Svar #75 på: 12. Aug. 2019, 14:58 »

Jeg har så absolutt trua på at vi holder plassen, og jeg blir overrasket over alt hatet mot Steve Bruce. Gi han minst 10-12 kamper, så får vi se hvordan laget har spilt (ikke nødvendigvis resultatmessig) da.

Gjør du virkelig det?

Ett par kompiser som er Villa supportere og de lovpriser den dagen de ble kvitt han.

Fra andre Villasupportere på nett, kan nok finne flere fra hans andre klubber.
Ingenting som engasjerer med Bruce som manager.
Start med protester med en gang. Jo før dere får den klovnen ut jo bedre.


Men for all del, gi mannen 10 kamper gjerne. Men tror klovnen er tapt uansett.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Arsenal, 11.8.19, 15:00 (PL)
« Svar #76 på: 12. Aug. 2019, 15:00 »
Det er berre å innsjå at me er tilbake til McClaren/Carver -nivå.

Var nivået annerledes under Rafa mener du?

1.sesong nedrykk
2.sesong opprykk
3.Sesong 10.plass
4.sesong 13. Plass

Vi må bli solgt for å nå andre høyder. Ashley er synderen her. Ikke Bruce.
Rafa gjorde mye positivt og skjønner mange av dere elsket han. Men stikk fingeren i jorda. Rafa sa det var mangel på sportslig satsing som var problemet. Ashley mener Rafa ville ha 50% lønnsøkning. Rafa valgte å signere for en KINESISK klubb😎 og fikk dobbel lønn. Sier seg selv at det er noe i det Ashley sier når det gjelder denne saken. Ashley har ødelagt så å si alt for og i denne klubben men akkurat her har han nok et poeng.

Eneste vi får gjort er å håpe at vi klarer å bli i pl ,og at Ashley en dag endelig selger.
Har null tro på boikotter/plakater osv. Blir bare bjørnetjenester.

Vi elsker klubben og da syns jeg vi alle skal støtte spillerne og head coach. Er Mike som er styggen her!

Trollar du bevisst eller ubevisst?

Resten er diskutert ferdig under Rafa-tråden. Du trur på MA og LC. Eg gjer ikkje. Og ja MA er styggen her, men må vera lov kritisera SB og når det kjem til kva laget prestera på bana.

Tror han troller etter takeoveren ikke ble gjennomført.

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Arsenal, 11.8.19, 15:00 (PL)
« Svar #77 på: 12. Aug. 2019, 15:13 »
Jo mer jeg tenker over det jo dårligere så midten vår ut i denne kampen. Skremmende.

Byttene var jo også helt katastrofale.

Dette laget vil ikke se bra ut mot noen dessverre.

Tror dog ASM kunne blitt en veldig god spiller under en god manager og om vi spilte med vinger. Vi har ingen av delene så da blir det nok trått der.

Jolinton ser ut som en Rondonspiss og vil nok neppe score mer enn 10-12 mål på en sesong for oss.
« Siste redigering: 12. Aug. 2019, 15:15 av snkz »

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Arsenal, 11.8.19, 15:00 (PL)
« Svar #78 på: 12. Aug. 2019, 15:15 »
Det er berre å innsjå at me er tilbake til McClaren/Carver -nivå.

Var nivået annerledes under Rafa mener du?

1.sesong nedrykk
2.sesong opprykk
3.Sesong 10.plass
4.sesong 13. Plass

Vi må bli solgt for å nå andre høyder. Ashley er synderen her. Ikke Bruce.
Rafa gjorde mye positivt og skjønner mange av dere elsket han. Men stikk fingeren i jorda. Rafa sa det var mangel på sportslig satsing som var problemet. Ashley mener Rafa ville ha 50% lønnsøkning. Rafa valgte å signere for en KINESISK klubb😎 og fikk dobbel lønn. Sier seg selv at det er noe i det Ashley sier når det gjelder denne saken. Ashley har ødelagt så å si alt for og i denne klubben men akkurat her har han nok et poeng.

Eneste vi får gjort er å håpe at vi klarer å bli i pl ,og at Ashley en dag endelig selger.
Har null tro på boikotter/plakater osv. Blir bare bjørnetjenester.

Vi elsker klubben og da syns jeg vi alle skal støtte spillerne og head coach. Er Mike som er styggen her!

Trollar du bevisst eller ubevisst?

Resten er diskutert ferdig under Rafa-tråden. Du trur på MA og LC. Eg gjer ikkje. Og ja MA er styggen her, men må vera lov kritisera SB og når det kjem til kva laget prestera på bana.


Greit nok det er ferdig diskutert. Men din mening er ingen fasit. Jeg mener da helt seriøst at Ashley har et poeng. Hvordan ellers forklarer du signering til kinesisk klubb? Fordi han elsker vårruller?

Sry Rafa tråden kom opp igjen, men ble veldig skuffa når jeg gikk glipp av kampen. Går inn hot og finner bare negativt tull. Etter 1 kamp mot Arsenal. Blir bare for dumt.

Eg påstår ikkje at min meining er noko fasit. Den er det vel berre Rafa og MA som kjenner til. Når fyren først er arbeidsledig kvifor skal han ikkje ta ein super duper godt betalt jobb i Kina? Spesielt etter å ha jobba 3 år under MA. Som er ein av dei verste klubbeigarane nokonsinne. Han har jo sjølv innrømt at han er ein rævva eigar. EG TRUR at hadde Rafa fått det som han ville, noko som mest sannsynleg var umogleg med MA som eigar, so hadde han vorte verande. Eg trur eg har skreve noko liknande på Rafa-tråden og kan ikkje sjå noko anna løysning enn at me får vera einige om at me er uenige om dette.

Eg føler du kjem med stikk mot Rafa i dine fleste innlegg, nesten litt berre for å provosera oss som likte mannen veldig godt. Eg tykkjer og det er ting som ikkje heilt stemmer og som du har vridd. Det er for eksempel vridd til å få Rafa verke som ein grisk jævel som stakk og at spelarane ikkje likte han. Og no sist med spm om eg tykkjer nivået var annleis under Rafa enn med McClaren/Carver.

Eg vil sei at me er tilbake til McClaren-perioden. Både i korleis ting vert styrt på og meir eller mindre i kvalitet på head coach. Tilbake til normalen under MA kan ein sei.

Er heilt einig i at SB skal få tid på seg. Og det får han garantert, uansett korleis det går.

Når det gjeld kampen i går, so tykkjer eg at midtbana vår ikkje fungerte. Det er eit eller anna med Shelvey som ikkje er fungerar for meg. Han slit med tempoet og motstandar får so mykje rom rundt han.
Bør me starte med Hayden-Longstaff sentralt i neste kamp...
« Siste redigering: 12. Aug. 2019, 15:23 av lgrinde »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Arsenal, 11.8.19, 15:00 (PL)
« Svar #79 på: 12. Aug. 2019, 16:35 »

Jeg har så absolutt trua på at vi holder plassen, og jeg blir overrasket over alt hatet mot Steve Bruce. Gi han minst 10-12 kamper, så får vi se hvordan laget har spilt (ikke nødvendigvis resultatmessig) da.

Gjør du virkelig det?

Tar utgangspunkt i at du betviler min første påstand 😉

Både og, men egentlig ja. Litt fordi jeg MÅ tro det for å kunne legge ned den tiden jeg gjør med denne klubben. Både i form av fotballklubben, og supporterklubben :) da må jeg kunne rettferdiggjøre tiden jeg bruker på Newcastle i stedet for familie og barn (i mitt hodet).
Men også har dette laget bra med kvalitet, selv om det er enkelte steder hvor vi er veldig sårbare. Har i hele sommer ønsket en ny sentral midtbanespiller, kampen i går understrekte poenget for min del. Vi har kvalitet der også, men de tre i går passer ikke godt nok sammen for min del. Mangler en med litt tempo i beina, eller som kan drive fremover med ballen.
Nå hører det med at både Shelvey og Longstaff hadde kamp under pari i mine øyne, men vi har en for temposvak sentral midtbane.
Men ellers har vi spillere som bør holde oss i PL; ja.

Jeg har ingen fasit på bordet, jeg er kanskje litt positiv av natur, men jeg håper virkelig og tror faktisk vi skal holde plassen.
Kamper mot Arsenal er en bonuskamp, og vi må huske på at Saint-Maximin og Willems kom til klubben sist helg. Joelinton har trent drøyt 2 uker med lagkompiser.
Får vi et bedre samspill i gruppa, og får spillet til å flyte litt bedre, ser 11’eren bra ut. Men vi er fryktelig sårbare for skader, og vi er avhengige av at spillernes kjøper Bruce’s budskap og filosofi!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Arsenal, 11.8.19, 15:00 (PL)
« Svar #80 på: 13. Aug. 2019, 00:44 »

Jeg har så absolutt trua på at vi holder plassen, og jeg blir overrasket over alt hatet mot Steve Bruce. Gi han minst 10-12 kamper, så får vi se hvordan laget har spilt (ikke nødvendigvis resultatmessig) da.

Gjør du virkelig det?

Ett par kompiser som er Villa supportere og de lovpriser den dagen de ble kvitt han.

Fra andre Villasupportere på nett, kan nok finne flere fra hans andre klubber.
Ingenting som engasjerer med Bruce som manager.
Start med protester med en gang. Jo før dere får den klovnen ut jo bedre.


Men for all del, gi mannen 10 kamper gjerne. Men tror klovnen er tapt uansett.


Jeg er ganske sikker på at Bruce slår Rafas poengfangst på de 10 første kampene i fjor. Rafa hadde 7 tap og 3 u. Altså 3 poeng

våre 10 første kamper i fjor:

Newcastle    1-2  spurs
Cardiff   0-0 Newcastle
Newcastle  1-2 Chelsea
city  2-1 Newcastle
Newcastle 1-2 arsenal
Palace  0-0 Newcastle
Newcastle 0-2 leichester
manu 3-2 Newcastle
Newcastle 0-1 Brighton
Southampton 0-0 Newcastle

3poeng
6 scorede mål
14 innslupne mål

føler meg rimelig sikker på at vi får bedre poengfangst av Bruce ;) :P
« Siste redigering: 13. Aug. 2019, 00:55 av TooN »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Arsenal, 11.8.19, 15:00 (PL)
« Svar #81 på: 13. Aug. 2019, 02:13 »
Spurs, Chelsea, City, Arsenal og Manchester er greie tap, det skal man dessverre regne med. Leicester er også en vanskelig motstander.
Cardiff borte burde vi, og skulle vi vunnet. Kenedy bommer vel på ei straffe rett før slutt (ikke Rafa sin skyld). Selhurst Park er en grei plass å dra fra med et poeng, samme med St. Marys’s.
Bortsett fra Cardiff-kampen, er Brighton den eneste kampen som skuffer av de 10 der. Hadde Kenedy satt straffen i Wales, og vi hadde slått Brighton hjemme, hadde det vært en bra poengfangst. Nå ble det ikke det, men små marginer.

I år har vi Arsenal, Manchester og Wolves hjemme, og Spurs, Liverpool, Leicester og Chelsea borte. Utenom de har vi Watford og Brighton hjemme, og Norwich borte (i neste runde).
Ikke nødvendigvis så voldsomt mye enklere, selv om vi kan stå med 3p allerede neste lørdag. Og da burde vi stått med 4.
For at jeg skal være fornøyd etter 10 kamper, så er 7-8 poeng innafor.

Selv om jeg har brukt litt tid på dette innlegget; sammenligninger med fjoråret er nytteløst. Altfor mye har forandret seg på 12 mnd, spesielt i klubben vår (men også PL generelt).
Vi må se hvordan laget spiller, hvordan de nye gutta gjør det, og hvordan laget som helhet fungerer sammen.


Men det som forundrer meg er alle de som vil sparke Bruce. Det får meg til å le, og bli irritert. For det første er han ikke "the bad guy" her. For det andre, hvis det stemmer at han var nummer 11 på lista. Hvem skal da komme inn? Vi havner jo bare lenger og lenger ned på lista..... 🙄 hvem vil vel jobbe for Ashley under dagens omstendigheter? Allegri? Mourinho? Wenger? Nei...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Arsenal, 11.8.19, 15:00 (PL)
« Svar #82 på: 13. Aug. 2019, 08:45 »
Nå er det vel sluttsummen ved ferdigspilt sesong som er avgjørende her, ikke de ti første kampene.
Jeg gidder ikke bruke tid på allerede sammenligne poengfangst Rafa vs Bruce etter en spilt kamp denne sesongen.
Er også enig med Anders - det viktige er jo hvordan laget faktisk fremstår de kommende ukene. Vil vi fortsette være like gjerrige bakover? Vil vi se at relasjonene utvikler seg fremover på banen? Forrige sesong slet vi med at Rondon var skadet fra start av, og gradvis kom inn i sesongen. Dette blandet med at vi hadde den tøffeste starten av samtlige lag i ligaen.
Denne gang har vi en fersk spiss i PL i Joelinton og et wild card i ASM som begge må få tid til å bli kjent med liga og lagkamerater.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Arsenal, 11.8.19, 15:00 (PL)
« Svar #83 på: 13. Aug. 2019, 11:27 »
De ti første kampene fungerer dårlig som sammenligningsgrunnlag av samme grunn som at de ti første kampene fungerer dårlig som grunnlag for å bedømme prosjekt Bruce. Det må som Kristoffer m.fl. sier males med bredere pensel over tid.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Arsenal, 11.8.19, 15:00 (PL)
« Svar #84 på: 13. Aug. 2019, 11:51 »
De ti første kampene fungerer dårlig som sammenligningsgrunnlag av samme grunn som at de ti første kampene fungerer dårlig som grunnlag for å bedømme prosjekt Bruce. Det må som Kristoffer m.fl. sier males med bredere pensel over tid.

Ding ding. 1 poeng for tatt poeng

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Arsenal, 11.8.19, 15:00 (PL)
« Svar #85 på: 13. Aug. 2019, 12:40 »
Jeg håper at Bruce går minst hele sesongen uansett resultater. Bare tap? Helt greit, la han få sesongen ut uansett. Kanskje neste sesong også, og da også uavhengig av resultat. Lenge siden twitter har vært så underholdende og komisk som da Bruce begynte med byttene sine.  ::)
Nei.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Arsenal, 11.8.19, 15:00 (PL)
« Svar #86 på: 13. Aug. 2019, 12:47 »
Jeg håper at Bruce går minst hele sesongen uansett resultater. Bare tap? Helt greit, la han få sesongen ut uansett. Kanskje neste sesong også, og da også uavhengig av resultat. Lenge siden twitter har vært så underholdende og komisk som da Bruce begynte med byttene sine.  ::)

Twitter er confirmation bias in action.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Arsenal, 11.8.19, 15:00 (PL)
« Svar #87 på: 16. Aug. 2019, 20:25 »
Hvem var glid kongen på å åpne kamptråd i fjor. runde 11-12-13? han bør åpne nå. kun seier er godt nok mot Norwich