20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011  (Lest 366408 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Shearer9

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 169
  • Prowd to be a GEORDIE!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #570 på: 30. Des. 2010, 16:13 »
Januar ønsker:
1. Permanent kontrakt med Ben Afra
2. Ny spiss (Adebayor? Keane?)
3. Keeper
4. kjøpe/låne Ivanovic eller bosingwa
5. selge/utleie - Best, Perch, Guthrie, Routledge, Xisco

Det hadde jeg likt meget godt!

Glad jeg var der!

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #571 på: 30. Des. 2010, 16:43 »
Januar ønsker:
1. Permanent kontrakt med Ben Afra
2. Ny spiss (Adebayor? Keane?)
3. Keeper
4. kjøpe/låne Ivanovic eller bosingwa
5. selge/utleie - Best, Perch, Guthrie, Routledge, Xisco

Det hadde jeg likt meget godt!

Hvorfor skal vi bruke penger på ein ny keeper?? Vi har Krul og Forster, 2 unge, gode keepere som begge har bevist at dem holder mål.
Newcastlesupporter siden 1992

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #572 på: 30. Des. 2010, 16:58 »
Adam er vel litt som Guthrie. Helt klart best sentralt, og har spilt lite ving for Blackpool i Holloways 4-3-3 formasjon. Har en bra venstrefot og har vært meget god i PL, men nå vil ha koste en del og ser heller vi bruker penger på en spiss eller en ordentlig ving.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #573 på: 30. Des. 2010, 17:02 »
Skal vi spille med tre i forsvar da?

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #574 på: 30. Des. 2010, 17:03 »
Tydeligvis.

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #575 på: 30. Des. 2010, 17:12 »
Midtbane med Adam:

Tiote(DM)
Adam(MF)-Barton(MF)
Ben Arfa(OM)-Nolan(OM)

Tiote som def.midtbane spelar, med Adam og Barton sentralt. Begge desse kan legge innlegg opp mot Carroll. Nolan og Ben Arfa i ein fri rolle bak Carroll. Der begge kan dra ut mot kant. Barton eller Adam kan også dra seg framover på kvar sin kant ved behov.

Har trua på det kunne ha funka bra!

Tja, de kommer jo an på hvordan de takler en slik rolle, men jeg er redd for mye kan gå gjennom midten og med Carroll foran er det ikke akkurat ideelt. Nolan er hvert fall ingen spiller som søker mye ut på vingen og syntes han også har vært best når han får spille i den vanlige sentrale midtbanerollen

Ser heller;

Barton - Tiote - Nolan - Ben Arfa

Ny spiss - Carroll

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #576 på: 31. Des. 2010, 11:49 »
Og ingen Keane: http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/858985/west-ham-agree-salary-with-robbie-keane?cc=5739

Helvete! IcNewcastle virker også nokså sikre på at Keane ikke kommer til Toon, så sånn sett så stemmer jo dette bra. Ekstra ille er det at han går til en annen klubb som kjemper med nebb og klør får å unngå nedrykk.

IcNewcastle hadde forøverig denne kommentaren om Keane:
and Keane is a proven top-flight goalscorer and he is available, two things that rarely go hand-in-hand in the January window.

Ca. det samme jeg tenkte da jeg lanserte han som min favouritt til å komme inn g hjelpe Carroll og putte for oss utover våren.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #577 på: 31. Des. 2010, 12:27 »
Og ingen Keane: http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/858985/west-ham-agree-salary-with-robbie-keane?cc=5739

Helvete! IcNewcastle virker også nokså sikre på at Keane ikke kommer til Toon, så sånn sett så stemmer jo dette bra. Ekstra ille er det at han går til en annen klubb som kjemper med nebb og klør får å unngå nedrykk.

IcNewcastle hadde forøverig denne kommentaren om Keane:
and Keane is a proven top-flight goalscorer and he is available, two things that rarely go hand-in-hand in the January window.

Ca. det samme jeg tenkte da jeg lanserte han som min favouritt til å komme inn g hjelpe Carroll og putte for oss utover våren.

No må mi ikkje gløyma kven som styrer denne klubben. Kanskje ein skade på Carroll og tap mot Wigan og West Ham endrar på ting :P

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #578 på: 31. Des. 2010, 16:35 »
Lårskade er skumle greier. Er man riktig uheldig er det en lignende skade som satte Nannskog på benken i et år og fikk han til å legge opp... Uten på noen måte å ville svartmale situasjonen; kanskje vi trenger to spisser i januar?
Oscillons From The Anti-Sun

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #579 på: 31. Des. 2010, 18:16 »
Everton and Newcastle have been put on red alert after Sporting Lisbon agreed to sell striker Yannick Djalo - if they recei
http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/4157/3/everton-and-newcastle-alerted-sporting-lisbon-striker-put-saleve offers of just £3.5m.
Hadde sagt ja takk med en gang til den prisen-
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Tommen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 465
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #580 på: 31. Des. 2010, 18:28 »
Han passer perfekt for oss. Kjapp spiss som også kan spille ving. Carroll trenger en slik en på siden av seg. Får vi inn han , a.johnson og ben arfa så har vi ett klasselag faktisk. Da blir vi faktisk kontringsterke som fy og, me flere kjappfoter....

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #581 på: 31. Des. 2010, 18:55 »
Jeg tror faktisk vi har muligheter for å gjøre svært gode forhandlinger i januar. Den siste linken der Djalo blir nevnt er absolutt spennende.

En spiller som har vært nevnt tidligere og som absolutt bør være aktuell for oss nå er Giovanni dos Santos. Jeg vil gjerne ha en diskusjon på dos santos! I vm viste han at han fortsatt er en svært spennende spiller og jeg tror han ville tilført oss både x-faktor og fart, hvilket er noe vi savner sårt i nufc. Hvor mye ville han koste? cut-price er mitt tips. Jeg tror han fort kunne bli et røverkjøp og med litt tillit tror jeg han kunne blomstret hos oss. tanker?

tenk et januar-vindu med: ben arfa, dos santos, djalo og van aanholt inn fks. Ville antagelig ikke kostet oss mye og vi ville fått utrolig mye kvalitet for pengene.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #582 på: 01. Jan. 2011, 09:53 »
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1343176/Newcastle-listen-offers-Sol-Campbell-Toon-eye-swoop-Wolfsburgs-Karim-Ziani.html
Galskapen har begynt og verre vil det nok bli frem til Februar. Er det ikke en Newcastlesupporter her på forumet som er ifra Tunisia, synes og huske det ifra VM.
Hvem er denne Karim Ziani og hvor spiller han på banen og hvor god er han?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #583 på: 01. Jan. 2011, 11:57 »
Fra nettavisen:
"Av en eller annen grunn kobles Newcastle og Everton til det samme lørdag. Først er duoen visstnok begge interessert i Wolfsburgs Karim Ziani. Algerieren skal være tilgjengelig for to millioner pund. Samtidig skal begge klubbene også være interessert i Sporting Lisboas Yannick Djalo. Sistnevnte skal koste 3,5 millioner pund, og Lisboa er villig til å selge. "

Everton har vel ikke noen cash som manager Moyes kan rutte med, så om den klubben er eneste konkurent har nok ikke NUFC noe å frykte.
Spørsmålet er vel heller om dette er spillere som er verdt å satse noe på.......

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet 1. jan tom 1. feb 2011
« Svar #584 på: 01. Jan. 2011, 12:27 »
Husker Ziani var blant Algeries bedre spillere i VM, uten at det er noen målestokk. Allikevel har vel han vært linket til en del europeiske klubber før. Ziani er vel også en sånn type spiller vi trenger, og hvis han i tillegg er til salgs så kan det være bare agent-snakk eller avis-spekulasjoner like mye som det faktisk kan være noe i det. Vi skal jo tross alt ha en hel måned med silly season nå. Den første uka er det jo litt morsomt, om 14 dager så venter vi vel bare på å kunne skrive første februar og få fri fra alle spekulasjonene, ryktene og ikke minst falske forhåpninger for en stund.

Yannick Djalo er også et relativt ubeskrevet blad for meg, men det virker jo som om en del her inne er posetive til han. Vi trenger iallfall en målfarlig spiss i løpet av Janaur!