20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: John Arne Riise  (Lest 44661 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Major

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 17
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #240 på: 21. Nov. 2008, 22:33 »
Jeg mener at dette ville vært et bra kjøp.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #241 på: 21. Nov. 2008, 23:53 »
Nå er jeg skeptisk til sannhetsgehalten i Riise-linken, men tar gjerne imot mannen i Newcastle. Han er betydelig bedre enn Enrique, og har lang erfaring fra et høyere nivå i PL, enn det vi er på nå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #242 på: 22. Nov. 2008, 03:05 »
Riise er fortsatt god. Det er ikke mange spillere som leverer gode sesogne hele karrieren. De siste sesongene i liverpool var ikke bra, og nå har han fått en dårlig start i Roma, og en ny liga.  Jeg tror han ville vært meget bra for oss. Enrique har ikke klart å etablere seg til tross for 0 konkuranse på backplassen. Zoggie trenger vi som et alternativ fremover, og bassong må være 3 valg på midtstopper plassen. Vi trenger en back i januar. Det har vi egentlig trengt de 3 siste sesongene men det har aldri blitt prioritert skikkelig.

Få inn Riise på lån, med opsjon på kjøp. Jeg er meget for denne avtalen. Han har bøttevis med rutine, og jeg gleder meg til å lese på vg:
RIISE SKÅRTE FOR NEWCASTLE

RIISE MED MÅLGIVENDE

RIISE`S NEWCASTLE KLATRER STORT PÅ TABELLEN
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #243 på: 22. Nov. 2008, 03:58 »
Hehe. Jeg syns vel sannhetsfaktoren i disse ryktene er nokså gode, siden Kinnear røper såpass mye som han gjør i intervjuet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #244 på: 22. Nov. 2008, 05:07 »
han kaller en spade for en spade:) jeg liker litt stilen må jeg inrømme. Ikke noe fiksfakseri. Så sier han det han mener også, selv om det ikke alltid er så konstruktivt. Han hadde passet fint inn på dette forumet tror jeg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #245 på: 22. Nov. 2008, 10:39 »
Å herregud!!!!

Her ser vi konsekvensane av å beholde på ein mann som Kinnear!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #246 på: 22. Nov. 2008, 12:01 »
Å herregud!!!!

Her ser vi konsekvensane av å beholde på ein mann som Kinnear!

Og du meinar Enrique er bedre?

Greit nok Riise er i dårleg form for tida, men vi treng bedre dekning der bak.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #247 på: 22. Nov. 2008, 12:28 »
Riise er da ikkje langt bedre enn Enrique. Riise er på lang veg nedover. Styrkane til Riise skal vere dei offensive løpa framover og eit farlig skudd. Dette har vore fraværande, og han taper seg stadig. Defensivt er han IKKJE noko bedre enn Enrique. Riise sine håplause løp der han mister ballen lager mykje rom på høgre kanten for motstanderen. Fyren eig ikkje fotballhjerne, og eg ser for meg at han blir fast frisparkskytter for oss. Ser for meg desse forbanna løfsene hans slått inn mot mål til ingen nytte. GRØSS!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #248 på: 22. Nov. 2008, 13:11 »
Ja kan for all del ikkje la Riises lefser? ødelgga for Geremis vidunderlige frisparkfot.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #249 på: 22. Nov. 2008, 13:16 »
Ja, Geremis frisparkfot er jo eminent.
For hvert fantastiske mål Robert scoret, så skøyt han jo minst ti langt opp på tribunen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #250 på: 22. Nov. 2008, 13:32 »
Og 10% utteling på frispark innen 40 meter fra mål er jo til og leve med.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Talentet

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 123
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #251 på: 22. Nov. 2008, 13:40 »
Riises karriere har vært på vei nedover i lang tid. Nå må Newcastle slutte å kjøpe spillere hvor ens karriere peker nedover, og ikke oppover. Dette har ikke noe med jantelov å gjøre!!

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #252 på: 22. Nov. 2008, 15:19 »
hvordan kan vi være negativ til en låne avtale med oppsjon på kjøp? 2 mill.. er jo ingenting...

Han er ikke Roberto Carlos nei, men han er en spiller som absolutt vil heve oss, og han har en vinner mentalitet i seg siden han har vært med lag helt til toppen. kanskje det kan hjelpe å få inn en liverpool gutt for å beholde Owen?
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #253 på: 22. Nov. 2008, 16:17 »
Beklager, men Enrique er per nå ikke bedre enn Riise på noen som helst måte. Ja, Enrique er meget god på sitt beste, og har et fint potensiale, men du veit jo faen aldri hva du får med ham! Han gjør ALT for mye farlige pasningsfeil, og er alt for ustabil, og har enda ikke klart å etablere seg fast som venstreback for vårs, tross at han faktisk er vår eneste opprinnelige venstreback.

GeirAndreas, hva Carew gjelder, så var jeg i lange tider en "pådriver" for at vi burde ha signa Carew, fordi jeg mente han passet perfekt inn i Premier League. Det var da mange som avskreiv Carew som alt for dårlig for oss og PL. Auræva. Må sies at vi prater litt bak i tid, men selv mens han var i Lyon var dette et tema. Det bare viser hvor mange som avskriver spillerne, kun fordi de har norsk pass.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: John Arne Riise
« Svar #254 på: 22. Nov. 2008, 16:24 »
Det er jo mange som avskriver gode spillere generelt. I sommer når vi var linket til Malouda så var det mange som sa at han var middels god og at vi ikke burde hente han. Nå storspiller han og er en av PLs beste vinger for øyblikket..