20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2016  (Lest 134888 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #60 på: 28. Mai 2016, 10:42 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-transfers-three-young-11396307


Tre unggutter som linkes, er Sun som har skrevet det, så bør nok tas med ei klype salt. Er uansett spennende spelarar. Will Hugheser eg begynt å bli litt usikker på. Har lenge vore i kikkerten til PL-klubber, men føler han sliter med å ta det siste steget, og for å vere ein speler som er primært offensivt, leverer han lite mål og assist. Dunk veit eg ikkje så mykje om, men er i ein fin alder, og har plenty med erfaring fra Ch.ship. Cook er kanskje den eg synes er mest spennende av desse, men også han står med lite mål og assist.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #61 på: 28. Mai 2016, 11:54 »
Har ikke Will Hughes slit mye med skader siste par sesongene? Dunk har vi blitt linket med lenge, er vel en stabilt bra midtstopper som ikke er eldre enn at han kan utvikle seg videre ved et evt. opprykk. Sistemann aner jeg svært lite om?
No fate but what you make

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #62 på: 30. Mai 2016, 13:39 »
Arsenals callum chambers kan være aktuell for utlån neste sesong. Her kan vi kanskje være aktuelle?
Noen som vet noe mer rundt macgormack? 20+ målgarantist hadde vært kjekt å hatt...

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #63 på: 30. Mai 2016, 15:22 »
Googla han opp. Skåret 23 mål og hadde 11 assist for Fulham denne sesongen. Forrige sesong stoppa han på 19 mål og 11 assist. Og dette er for eit Fulham lag som ikkje har kjempet i toppen av serien. For Leeds putta han heile 28 mål og hadde 10 assist i 13/14 sesongen. Så det er ingen tvil om at dette er ein meget solid Ch.ship speler. Ser ut til å vere ein mann som kan putte 20+ mål, samtidig som han heller ikkje gjer seg vekk på assistfronten. Spiller også på det skotske landslaget.
Han er 29 år blitt, så fyren er nok i sin livs form, men trur dette hadde vore ei solid forsterking for oss. Men spørsmålet er jo om nokon PL-klubber ønskjer han, kanskje blir dei litt skremt av alderen hans? Hadde nok ambisjoner om å kjempe i toppen når han gjekk til fulham, men dei endte opp bak Leeds på tabellen i år. Sånn sett må det vere veldig interessant for han å komme til oss i staden(dersom ingen i PL kommer på banen). Vi har beholdt Benitez, og mange ser nok på oss som ein soleklare opprykkskandidat.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #64 på: 31. Mai 2016, 09:41 »
Arsenals callum chambers kan være aktuell for utlån neste sesong. Her kan vi kanskje være aktuelle?
Noen som vet noe mer rundt macgormack? 20+ målgarantist hadde vært kjekt å hatt...


CHAMBERS TO MAKE SAINTS RETURN?

Calum Chambers is being lined up by Southampton for a season-long loan move next term.

Jeg hadde ikke hatt noe mot han på lån, men Arsenal vil nok helst låne han ut til PL.

McCormack er jeg litt skeptisk til, han leverer nok i ch.ship, men vil være 30 når man evt. går opp igjen, og det er jo fort en grunn til at han ikke har havna i PL til nå.
Så spørs det jo om Mitrovic blir da, Cisse håper jeg blir solgt/gitt bort.
Da er det tynt med spisser, så en eller to må inn uansett, men spørs om ikke Fulham vil ha igjen endel av de £11M(?) de betalte for han.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #65 på: 01. Juni 2016, 05:39 »
Alex Pritchard på vei ut døra på white hart lane. 8mill £.
Aktuelt? Usikker på hva han fikk til på lån hos wba Iår...

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #66 på: 01. Juni 2016, 08:26 »
Fekk berre 66 min til sammen i Wba. Virker som ein speler som aldri har slått skikkelig gjennom på seniornivå. Mykje utlånt, og har vel egentlig berre 1 god sesong under beltet. Skåret 12 mål for Brentford i ch.ship og havnet på årets lag i 14/15 sesongen.  Var også nominert til årets unge spiller denne sesongen.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #67 på: 01. Juni 2016, 17:06 »
Ville heller ha testet ut Tom Carroll i Spurs, kontrakten går ut nå i sommer.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #68 på: 04. Juni 2016, 00:18 »
Så langt i sommer, har vi blitt linket til blant annet
Alvaro Arbeloa (33 år gammel back fra Real, kontrakt utløpt)
Lewis Dunk (24 år gammel stopper fra Brighton)
Lewis Cook (19 år gammel sentral midtbane fra Leeds)
Ross McCormack (29 år gammel scoringsmaskin fra Fulham)
Reece Burke (19 år gammel midtstopper fra West Ham, kontrakt utløpt)
Daniel Agger (31 år gammel stopper fra Brøndby, kontrakt utløpt)

Her er det en god blanding av erfaring og talent. En stor del forsvarsspillere, men nå har jeg sikkert glemt noen også. Poenget er at vi linkes til en del unge talentfulle engelskmenn som skal være fremtiden, og rutinerte folk (engelske og utenlandske) som skal bidra i startfasen med Benitez.

Nå er det ikke nødvendigvis slik at vi er ute etter alle som linkes, da papirene er ute etter "klikk". Men synes fortsatt det er spennende å følge med på både type spillere, posisjoner og hva slags erfaringer vi er ute etter. Rafa er jo også kjent for å henvende seg til folk han har jobbet med før, noe som er tydelig i trenerteamet.
Så at det kommer noen som vært med Benitez før, tviler jeg ikke på. Synes også det er interessant å bli linket med mer erfarne spillere igjen også, ikke bare skrap fra Ligue 2 i Frankrike.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #69 på: 05. Juni 2016, 10:26 »
Det er vertfall viktig at me ser etter folk som kan prestera frå dag 1 i Championship. Vertfall ei kjerne med slike spelara. Som for eksempel han Fulham-spissen. Ein kan ikkje fokusera på at spelaren skal ha "rett" alder og om han er god nok for PL. Me skal rykka direkte opp fyrst. Somme spelara herjar i Championship, men kjem aldri til å vera gode nok for PL. Me må henta nokre slike.
« Siste redigering: 05. Juni 2016, 10:45 av lgrinde »

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #70 på: 05. Juni 2016, 12:12 »
Håper vi bruker tiden på å samspille Mitrovic og Perez, de skal være mer enn god nok for wankership. Når man så hvordan spillere som Shola, Harewood, Løvenkrands og unge Carroll herjet for oss har jeg en følelse av at spillere som McCormack og Rhodes er av samme ullen, men som bare har fått mer tid der nede til at klubbene har valgt å bygge laget rundt dem.

Jeg tror Mitrovic og Perez er mer enn gode nok og dersom vi kan bruke tiden der nede mot svakere motstand til at de begge får mer selvtillit og kjemi vil det bli et mye bedre utgangspunkt for sesongen etter. Kjøper vi en ny spiss må det være mye bedre alternativer enn å punge ut 15 mill på McCormack.

Tror at ligaen vi rykker opp til kommer til å bli mye vanskeligere enn ligaen vi rykket ned fra. Nå som alle lag er inspirert av Leicester, storklubbene er desperate til å komme tilbake til topp, og økningen av TV penger blir det nok mye mer spillerkjøp i sommer.
Kan ikke tenke alt for kortsiktig da, spesielt når vi allerede har det beste laget og den beste manageren i championship.

Uansett; selv om jeg ikke er sånn alt for imponert av Benitez spillerkjøp gjennom tidene vil jeg støtte han fult ut for alt han foretar seg i sommer. Gleder meg sinnsykt til neste sesong!

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #71 på: 05. Juni 2016, 12:55 »
Jeg er spent på å se hvordan Gökhan Inler gjør det for Sveits under EM. Han kunne fort ha kommet på billigsalg og Benitez kjenner han fra tiden i Napoli. Kunne vært en god fit av fighteregenskaper, lederskap og forutsigbarhet tror jeg. Dog litt usikker på hvordan forholdet mellom Benitez og Inler er for mener å huske i det fjerne at det var en liten episode der...

Også veldig spent på om Benitez kan få Haidara fit for her kan vi ha en juvel. Han ble veldig høyt ansett i Frankrike før han kom til oss og har glimtvis vist fine tendenser synes jeg.

Stuttgart rykka ned og her finnes det minst et par spennende spillere. Timo Werner og Alexandru Maxim er veldig gode spillere og det bør være mulig å gjøre deals!





Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #72 på: 05. Juni 2016, 13:09 »
Jeg er spent på å se hvordan Gökhan Inler gjør det for Sveits under EM.

Han er ikke tatt ut i troppen til Sveits i dette mesterskapet.

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #73 på: 05. Juni 2016, 17:03 »
Jeg er spent på å se hvordan Gökhan Inler gjør det for Sveits under EM.

Han er ikke tatt ut i troppen til Sveits i dette mesterskapet.

haha, da må jeg vel snart stikke fingern i jorda og innrømme at han kanskje ikke er all that lenger....

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3016
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #74 på: 05. Juni 2016, 18:53 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-transfers-palace-trigger-8million-11429441

Skal vel ikke se bort at Andros forsvinner i løpet av sommeren, men seriøst? Crystal Palace og Pardew??  :o


http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-united-considering-chelsea-striker-11427650

Vi blir støtt og stadig linket til Bamford. Gjorde en god figur for Boro for et par sesonger siden, ung og engelsk, og kan videreutvikle seg ved et eventuelt opprykk, er positiv om denne er seriøs.
« Siste redigering: 05. Juni 2016, 18:57 av Geordie »
No fate but what you make