20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu Januar 2018  (Lest 94937 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #570 på: 01. Feb. 2018, 02:38 »
Puh var viktig å få inn eit keeper og spiss då lever håpet om å berge PL plassen. Greit med kun lån det bekrefter at vel ashley forsatt vurderer å selge.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #571 på: 01. Feb. 2018, 08:29 »
Er det 3 lån som er bekreftet til Newcastle no? Debravka, Slimani og Kenedy ?
Noen som har oversikt?

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #572 på: 01. Feb. 2018, 08:32 »
Er det 3 lån som er bekreftet til Newcastle no? Debravka, Slimani og Kenedy ?
Noen som har oversikt?

Jepp, stemmer.
No fate but what you make

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #573 på: 01. Feb. 2018, 08:38 »
Me får vel sei oss fornøyd egentlig med dette, så får me no prøve desse og sjå om det er ei oppgradering :-X!!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #574 på: 01. Feb. 2018, 08:55 »
Vel, vel, vel.... Transfervinduet kom, og ble akkurat så frustrende som mange av oss frykta. Denne klubben bare må få en ny eier som bryr seg.

Status? Ingen permanente overganger verken inn eller ut. Mange tar det som et tegn på at Ashley er klar for å stikke så fort noen blar opp nok pund for å kjøpe han ut. Får bare håpe Kenedy og Slimani kan bidra til at vi klarer å avgjøre kamper som mot Swansea og Burnley til vår fordel. Utrolig frustrende å ikke kunne klare å drepe kampen i går, bare for å rett ut sagt drite seg ut på tampen. Destod fortere denne klubben eventuelt klarer å sikre plassen destod fortere tror jeg det går å få inn en ny eier.

Inn:
- Slimani, om Rafa får han til fyre som vi vet Slimani kan, vil han putte mål for oss. Ut fra hva jeg har lest er han en type spiss som Rafa liker. Og han har mål i seg, selv om det aldri tok av i Leicester.
- Kenedy, ukjent blad for min del, men hadde en veldig positiv kamp i går. Skapte sjanser og hadde en ball i treverket. La oss håpe han klan linke opp med Slimani og skape sjanser for dette laget. Om disse to i tillegg fremstår som en større trussel enn hva vi har klart til nå, vil vi nok oppleve at flere lag ikke presser oss like lett tilbake, som vi dessverre har sett alt for mye av.
-Dubravka, helt ukjent for meg. Beskrives som en habil keepe, om han vil ha noe større påvirkning?

Ut:
- Mitro til Fulham på lån. La oss håpe han banker inn plenty med mål, og stiller seg ordentlig i utstillingsvinduet før sommeren. Vil ikke Rafa bruke han, så er det bare å selge.
- Colback til Nottingham på lån. YESSS!!!! Ikke at jeg egentlig har så mye i mot han, men han må bort. Holder ikke mål i det hele tatt. Håper han og kan prestere såpass at noen kjøper han til sommeren.
- Saivet til Tyrkia. Rafa ville beholde han sies det, men kunne ikke garantere han noe særlig fotball. Igjen, la oss håpe han imponerer nok til å bli solgt til sommeren. Ingen fremtid i Newcastle.
- Aarons til Verona. Nok en uten fremtid i Newcastle? La oss håpe han holder seg skadefri og kan imponere litt. Enten for å spille seg inn hos Rafa, eller bli solgt for en ok pris.
- Woodman til Aberdeen. Viktigt for han med førstelagsfotball og utvikling. Håper han kan bli vår førstekeeper om en sesong eller to.

Ellers flere unggutter ut i Armstrong, Barlaser, Sterry og Toney. Samtlige til lag i League 1 eller 2. Ingen med fremtid i Newcastle vil jeg tro.

All in all, kunne vært langt verre, men ikke noe imponerende vindu for vår del. La oss håpe Kenedy/Slimani er hva som trengs for å få oss opp på trygg plass. Syns vel heller ikke lagene rundt oss har forsterket seg noe vesentlig. Hentet mye stallfyll og usikre kort for store summer. Nedrykkskampen tror jeg blir helt åpen, med mange lag involvert, til langt utpå våren. Spår fortsatt oss på en plass mellom 10.-15., mest på grunn av Rafa. 

No fate but what you make

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #575 på: 01. Feb. 2018, 14:12 »
Det faktum at jeg er delvis fornøyd med det som har skjedd i januar Sier litt om forventingene jeg hadde før vinduet. Glad for at vi ikke mistet spillere som merino og lascelles, greit fornøyd med Kenedy og Slimani tror de kan bidra veldig positivt. Mye av problemet denne sesongen har vært mål, og der føler jeg vi er bedre rustet nå enn på lenge.

Skulle ønske Joselu ble sparka da, men kan ikke få alt vi ønsker oss

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #576 på: 01. Feb. 2018, 20:55 »
http://www.skysports.com/football/transfer-deals

Når man ser hva de andre nedrykkskandidateen har handlet, er det noen som utpeker seg? Som tidligere nevnt syns jeg det er fryktelig mye stallfyll og usikre kort her, og tror ikke våre sjanser i forhold til de fleste er spesielt redusert etter deadline i går. Tanker?
No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #577 på: 01. Feb. 2018, 21:10 »
Bryr meg fint lite om kva dei andre har henta. Akkurat det same som med kva motstandar dei laga rundt oss på tabellen har. Dei greier no å slå både Liverpool, Chelsea, Arsenal og Manu utan forsterkninga. Me bør kunn konsentrera oss om sjølve. Og då må me starta vinna slike kampar som i går før det er for seint. Me burde ha forsterka meir enn det me gjorde. Forsterka sopass at me vinne slike kampar som i går. Kanskje Slimani er akkurat nok til å bikka det i vår favør. Gambling av Ashley, som vanleg.
« Siste redigering: 01. Feb. 2018, 21:11 av lgrinde »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #578 på: 01. Feb. 2018, 22:31 »
Nå syns jeg ikke du skal skjære hodet av debatten Geordie legger opp til, for før vi signerte keeper og Slimani igår var akkurat det argumentet til de fleste som spådde oss ned. De fleste mente Kenedy ikke var forsterkning for de andre nedrykkksndidatebe hadde forsterket bedre. Sånn det ser ut på papiret nå syns jeg Newcastle er vinner på markedet blant nedrykkskandidatene.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #579 på: 02. Feb. 2018, 09:43 »
Det er mi meining og bidrag til debatten. Eg føler eg har eit poeng. Det betyr fint lite vera knappe overgangsvinnera når me taper borte mot Palace :P
« Siste redigering: 02. Feb. 2018, 09:52 av lgrinde »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #580 på: 02. Feb. 2018, 14:05 »
Det er mi meining og bidrag til debatten. Eg føler eg har eit poeng. Det betyr fint lite vera knappe overgangsvinnera når me taper borte mot Palace :P
Det gjenstår å se, tipper vi vinner 3-1

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #581 på: 02. Feb. 2018, 18:00 »
Vi burde hentet en solid keeper i sommerens overgangsvindu, og ihvertfall i januar når det ikke ble noe i sommer. Om Dubravka er den solide gjenstår å se. Jeg har aldri sett han eller hørt om han.

Jeg mener det er 19 andre klubber i PL som har bedre keeper enn oss og de aller fleste har faktisk 2 bedre keepere enn vår beste. Om det er Darlow eller Elliot som jeg da tar utgangspunkt i vet jeg ikke. Tapt flere poeng i denne posisjonen.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #583 på: 06. Feb. 2018, 19:57 »
According to Italian publication Calcio Mercato, Newcastle manager Rafa Benitez tried to sign Croatian international Lovro Majer from Lokomotiv Zagreb.

Majer, who has been dubbed the ‘Messi of the Balkans’, has drawn major interest from Serie A side Sampdoria as well.

The report claims Newcastle ‘tried seriously’ to sign him but couldn’t find an agreement for the 20-year-old, who is valued between 15-18 million euros.

Majer has seven goals and three assists for the Croatian side this term, and he has been capped once by the Croatian national team.


Spennende om vi prøver oss på noen lovende talenter også. Selv om det ikke er talenter vi trengte i januar, er det veldig viktig å hente lovende talenter for å bygge opp klubben.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #584 på: 06. Feb. 2018, 22:14 »
Kjekt at vi prøver ja😌

Synd vi ikke gikk for Deulofeu i januar! Tenk han på kanten istedenfor Ritchie..