20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu Januar 2018  (Lest 94997 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #465 på: 31. Jan. 2018, 09:59 »
Så mener du Anders at det er usannsynlig st vi ender på 10. Plass?? 😱 skal selvfølgelig bli vanskelig, men absolutt sannsynelig.
Vi alle vet Ashley er en gambler. Og som gambler selv ville jeg også satset på null kroner ut og overlevelse , deretter salg. Premien + sannsynligheten er på hans side.

Det er ganske stor forskjell på ordene <mulig> og <sannsynlig>. Det er absolutt mulig å ende opp på 10. plass, men sannsynligheten for at det skjer er veldig liten. Hvis du ikke ønsker å se realiteten i øynene selv så kan du ta deg ei runde rundt på ulike bettingsider. Det finnes mennesker som jobber med å vurdere disse sannsynlighetene, bookmakers, og flertallet av disse vurderer at vi sannsynligvis ender på rundt 16.-19.plass.

Greit nok at du er evig optimist, men dette begynner å bli irriterende. Det er et hån mot Newcastle-supporterne å si at vi er forsterket og sannsynligvis ender opp midt på tabellen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #466 på: 31. Jan. 2018, 10:05 »
Mye FM-mentalitet her også ser jeg.

Nye spekulasjoner om Dubravka i dag igjen. Får vi inn han blir Woodman sendt på lån.
Videre kjemper vi visstnok mot Hammers om Slimani på lån. Det ender vel lett med at han velger Hammers. Og Jørgensen-linken er enda ikke lagt helt død i media.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #467 på: 31. Jan. 2018, 10:07 »
Så ingen betydelig ut og kenedy inn er ikke forsterkning?? Jeg trodde rundt 10 plass før ses og tenker vi ender der enda. Dere alle skrek om nedrykk før sesong også. Med 4 poeng + bedre målforskjell+ færre kamper spilt syns jeg det står 1-0 til meg😎

Og klarer dere å si i mot at Newcastle har forsterket seg i dette vinduet går jeg opp til 2-0. Selv om det er tidlig 2. Omgang føler jeg meg komfortable. 🤪😎
« Siste redigering: 31. Jan. 2018, 10:11 av TooN »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #468 på: 31. Jan. 2018, 10:10 »
Du er egentlig litt som Mads Mikkelsens rollefigur i Adams Æbler som har en fullstendig lam sønn, men nekter å innse det og prøver sågar spille fotball med han.
Fin film forøvrig. Men likheten er slående.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #469 på: 31. Jan. 2018, 10:13 »
Tippet selv at vi vil havne mellom 10-15. plass før sesongen. Tipper det blir nærmere 15. enn 10. nå.

http://www.skysports.com/football/transfer-deals

Ta en kikk på denne, er ikke rarer greiene lagene rundt oss har henta, så med mindre det skjer noe ville greier i dag vil jeg si vi har like god mulighet til å redde plassen som de fleste andre rundt oss.
No fate but what you make

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #470 på: 31. Jan. 2018, 10:13 »
Du er egentlig litt som Mads Mikkelsens rollefigur i Adams Æbler som har en fullstendig lam sønn, men nekter å innse det og prøver sågar spille fotball med han.
Fin film forøvrig. Men likheten er slående.

Haha.. så du er en av dem som mener vi ikke er forsterket?
Syns dere alle skal slå opp ordet forsterke.
For 1 spiller inn og ingen ut av betydning er forsterkning uansett hvordan dere vrir og vender på det 😜 2-0.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #471 på: 31. Jan. 2018, 10:14 »
Tippet selv at vi vil havne mellom 10-15. plass før sesongen. Tipper det blir nærmere 15. enn 10. nå.

http://www.skysports.com/football/transfer-deals

Ta en kikk på denne, er ikke rarer greiene lagene rundt oss har henta, så med mindre det skjer noe ville greier i dag vil jeg si vi har like god mulighet til å redde plassen som de fleste andre rundt oss.

Spikeren på hodet! 👍

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #472 på: 31. Jan. 2018, 10:20 »
http://www.nufcblog.co.uk/2018/01/31/george-caulkin-offers-promising-transfer-update-as-nufc-take-it-to-the-wire-on-deadline-day/

Caulkin er av de mer troverdige, spennende å se om det ligger noe i disse? Llorente + ?

Ser nå Hull er i dialog om å låne Aarons.
No fate but what you make

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #473 på: 31. Jan. 2018, 10:23 »
Så ingen betydelig ut og kenedy inn er ikke forsterkning?? Jeg trodde rundt 10 plass før ses og tenker vi ender der enda. Dere alle skrek om nedrykk før sesong også. Med 4 poeng + bedre målforskjell+ færre kamper spilt syns jeg det står 1-0 til meg😎

Og klarer dere å si i mot at Newcastle har forsterket seg i dette vinduet går jeg opp til 2-0. Selv om det er tidlig 2. Omgang føler jeg meg komfortable. 🤪😎

1. Den logikken holder ikke vann. Du snakker om 4p vi ikke har. Vi har like mange poeng som Stoke som ligger på nedrykksplass. Det er kanskje bare 4p opp til 10.plass, men det er bare 1p ned til nedrykk. Det er små marginer, men i mitt neste argument vil du forstå hvorfor du ikke "leder 1-0".

2. At vi har fått inn Kenedy er en forsterkning, selvfølgelig. Men hjelper det når lagene rundt oss forsterker bedre eller har en bedre stall enn vi har det neste halvåret? Det blir som å si at vi er fornøyd med å ha scoret 2 mål når vi taper 2-5. Hvorfor tror du bookmakerne tipper nedrykk på Newcastle? Ser du noe vi andre ikke ser, eller nekter du bare å godta realiteten?

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #474 på: 31. Jan. 2018, 10:37 »
Men våre konkurrenter har ikke forsterket noe spesielt som Geordie påpeker ovenfor.
Men jeg sa at Newcastle var forsterket. Nevnte ikke noe om lagene rundt. Derfor leder jeg 2-0 🤪. For å nekte på det er som å nekte på om man har grønn bukse når man har grønn bukse😎

AHN

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 114
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #475 på: 31. Jan. 2018, 10:41 »
Les innlegget mitt en gang til. Jeg skriver jo at Kenedy er en forsterkning, men at det ikke er nok. Samtidig har vi en gjennomsyret Championship-stall som krever flere forsterkninger enn lagene rundt. Vi gikk inn i dette vinduet med et dårligere utgangspunkt enn lag som Stoke, WBA, Southampton, Swansea, Bournemouth, West Ham. Så selv om ingen av nevnte lag kjøper en eneste spiller, så er vi fortsatt ikke tilstrekkelig forsterket med Kenedy.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #476 på: 31. Jan. 2018, 10:55 »
Takk AHN.

Ser i det minste ut som om vi får inn en keeper. Noe skeptisk til Dubravka både på grunn av alder og liga han spiller i per dags dato. Men dette åpner også opp for at Woodman kan gå på lån, antakeligvis til Aberdeen (selv om Celtic i dag ryktes å være interessert).

Alexander Sørloth på vei til Palace. Morsomt at både Badou og Sørloth som slo igjennom i Glimt blir PL-spillere. Talentfabrikk :P
« Siste redigering: 31. Jan. 2018, 11:06 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #477 på: 31. Jan. 2018, 11:11 »
MITROVIC LOAN AGREED

Anderlecht have agreed a loan deal this morning with Newcastle for Aleksandar Mitrovic.

We under the striker had a number of options to go elsewhere including Bordeaux and Hamburg.

Brighton made a £7m bid to sign him last week - but this was rejected because Newcastle didn’t want to sell to a rival.


Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #478 på: 31. Jan. 2018, 11:19 »
Det kan ikke bety annet enn at en eller annen spiss må være på vei inn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #479 på: 31. Jan. 2018, 11:21 »
Ryktes at vi casher utkjøpsklausulen for 27 år gamle ze luis fra spartak Moskva.
Sett klipp av Dubravka i mål for Tsjekkia mot Skottland. Har 3 jævlig bra redninger fra kloss hold i det minste. Og keepere er som en god vin, blir bedre med alderen💪🏻⚫️⚪️⚫️⚪️