20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu Januar 2018  (Lest 95646 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #300 på: 24. Jan. 2018, 12:31 »
Viss Rafa bestemmer kven han vil ha, so stolar eg på han ;)

Kven er denne Selke då? Kan han REDDA oss frå nedrykk eller er han ein ny Mitrovic?

Schurrle for fader! Har folk gløymt kven me har som eigar! kven skal betala løna?

Dortmund er visstnok villige til å betale halve lønna på 1,5 mill i uka ved et utlån.
No fate but what you make

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #301 på: 24. Jan. 2018, 12:35 »
The Danish Magpies are not very happy about this transfer either...He is very average. Not shite but no where good enough, I would say.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #302 på: 24. Jan. 2018, 12:36 »
...men Joshua King ville nokon ha!

Les denne: https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/todays-transfer-market-can-newcastle-14194100

Sjølv om me skulle setja ny overgangsrekord so er det ikkje noko superspiss me får tak i for £20mill.

"The truth is that for a quality striker who can hit the ground running in a team that lacks real quality, £20 million may not get you the man you want."
« Siste redigering: 24. Jan. 2018, 12:39 av lgrinde »

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #303 på: 24. Jan. 2018, 13:03 »
Føler vel kanskje at det er lov å anse Joshua King som endel hakk mer spennende enn Jørgensen? Er i det hele tatt smått skeptisk til om Jørgensen er spesielt mye bedre enn Joselu.
Joselu har forøvrig vært et ganske bra kjøpt ut fra hva han kostet...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #304 på: 24. Jan. 2018, 13:38 »
Inn med Schürrle/Slimani og Selke, så er eg fornøyd med januarvinduet! Sistvente virker spennende!

Legger du på en keeper og en playmaker så snakker vi👌

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #305 på: 24. Jan. 2018, 14:01 »
Føler vel kanskje at det er lov å anse Joshua King som endel hakk mer spennende enn Jørgensen? Er i det hele tatt smått skeptisk til om Jørgensen er spesielt mye bedre enn Joselu.
Joselu har forøvrig vært et ganske bra kjøpt ut fra hva han kostet...

Eg stolar på at dei som jobbar som speidara for Benitez har gjort ein grundig jobb. Tykkjer ikkje King er so spennande eg. Dessutan kostar han garantert £10 mill meir enn det han er verdt. Kunne tenkt meg Slimani.
« Siste redigering: 24. Jan. 2018, 14:09 av lgrinde »

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #306 på: 24. Jan. 2018, 14:06 »
Veit at Hertha betalte 8.5 mill pund eller euro for Selke, dersom dei skulle få igjen 2x så bør det jo vere innafor?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #307 på: 24. Jan. 2018, 14:38 »
Tenker ihvertfall at King har flere strenger å spille på en alle våre andre spisser, og ut fra rapportene om at Jørgensen ikke er spesielt kjapp blir jeg ihvertfall ikke spesielt gira. Men jada, skal stole på at Rafa gjør de rette vurderingene.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #308 på: 24. Jan. 2018, 21:25 »
Føler vel kanskje at det er lov å anse Joshua King som endel hakk mer spennende enn Jørgensen? Er i det hele tatt smått skeptisk til om Jørgensen er spesielt mye bedre enn Joselu.
Joselu har forøvrig vært et ganske bra kjøpt ut fra hva han kostet...

Eg stolar på at dei som jobbar som speidara for Benitez har gjort ein grundig jobb. Tykkjer ikkje King er so spennande eg. Dessutan kostar han garantert £10 mill meir enn det han er verdt. Kunne tenkt meg Slimani.

Enig, MEN... Husker altfor godt at Benitez selv i sommer sa at han signerte de spillerne "han kunne" til Newcastle, ikke de han nødvendigvis ville ha.
Har vi grunn til å tro at dette har bedret seg nå i et vanskelig og dyrt januar-vindu? Skeptisk som alltid jeg altså...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #309 på: 24. Jan. 2018, 21:33 »
Hehe, godt poeng kyllingmannen. Det er vel ingen som tror at Rafa Benitez hadde Joselu eller Manquillo som førstevalg i sommer. Men sett ut fra prislapp kan man vel si at det har vært gode signeringer.

Tror vel eksempelvis King hadde vært en aktuell spiss dersom vi hadde hatt penger til han, for å ta et eksempel. En spisstype jeg tror passer inn hos Benitez.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #310 på: 24. Jan. 2018, 21:39 »
Hadde gjerne sett at King kom til Newcastle. Det er liksom ikke like sagnomsust som den gangen vi satte rekord for å hente Shearer, men dette er konsekvensene av utviklingen i internasjonal fotball og særlig PL. Som jeg leste i en artikel her et sted, £20 mil. er IKKE mye i dagens marked, og kanskje ikke nok til å hente den kvalitetsspissen Newcastle egentlig trenger. Så King, med sin PL erfaring (viktig!) og fjorårssesong i Bournemouth, tror jeg er noe av det bedre Newcastle kunne fått i dette vinduet.

Manquillo og Joselu har så langt vist seg i gi bra valuta for pengene.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #311 på: 24. Jan. 2018, 22:13 »
Føler vel kanskje at det er lov å anse Joshua King som endel hakk mer spennende enn Jørgensen? Er i det hele tatt smått skeptisk til om Jørgensen er spesielt mye bedre enn Joselu.
Joselu har forøvrig vært et ganske bra kjøpt ut fra hva han kostet...

Eg stolar på at dei som jobbar som speidara for Benitez har gjort ein grundig jobb. Tykkjer ikkje King er so spennande eg. Dessutan kostar han garantert £10 mill meir enn det han er verdt. Kunne tenkt meg Slimani.

Enig, MEN... Husker altfor godt at Benitez selv i sommer sa at han signerte de spillerne "han kunne" til Newcastle, ikke de han nødvendigvis ville ha.
Har vi grunn til å tro at dette har bedret seg nå i et vanskelig og dyrt januar-vindu? Skeptisk som alltid jeg altså...

Ja, det er nok 3-4 plassar ned på ønskelista til Rafa.

Eg fryktar at det ikkje kjem nokon fleire inn eg. Me har vel bydd det me meinar han er verdt, men dei vil ha meir. Det stemmer nok at me er interresert i 20 mill pund - spissar, men me kjem nok ikkje til å by so mykje.
« Siste redigering: 24. Jan. 2018, 22:17 av lgrinde »

Magpie93

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 334
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #312 på: 24. Jan. 2018, 22:17 »
Jørgensen ikke med i troppen til Feyenoord i dag.  :P

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #313 på: 24. Jan. 2018, 22:24 »
Suspensjon.. Saivet på vei til tyrkiske Sivaspor.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Transfervindu Januar 2018
« Svar #314 på: 24. Jan. 2018, 22:39 »
Håper virkelig at klubben går for Slimani, og ikke Jørgensen!
Også håper eg at det jobbes i kulissene, og at vi smeller til med Willian Jose eller Selke i tillegg🙊

Bud på 15mill fra Brighton og må jo gi Rafa hodebry! Håper vi ikke selger tho..