20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 13  (Lest 29222 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: FIFA 13
« Svar #75 på: 09. Feb. 2013, 15:06 »
Sissoko går veldig fort opp til 79 i Career-mode da. Har flest både mål og målgivende for meg når jeg spiller med samme formasjon som vi bruker nå.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7612
    • Vis profil
Sv: FIFA 13
« Svar #76 på: 09. Feb. 2013, 19:36 »
BenArfa: Han har 85 i skuddstyrke, men bare 69 på langskudd. Kan være måten jeg skyter på som gjør det da. :P

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: FIFA 13
« Svar #77 på: 09. Feb. 2013, 19:49 »
BenArfa: Han har 85 i skuddstyrke, men bare 69 på langskudd. Kan være måten jeg skyter på som gjør det da. :P

Hehe, aner ikke grunnen, men har fått inn et par fine med han! Sikkert bare flaks ::p
Same old Shearer, always scoring!

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: FIFA 13
« Svar #78 på: 12. Feb. 2013, 19:40 »
Har ikke eid et Fifa spill siden RTWC 98 på PC.  Men har nå Fifa 13 til PS3, og er skuffet som bare juling. 

Online modes funker i realiteten ikke i det hele fordi jeg blir disconnected hele fuckings tiden.  Det er sjelden jeg får spillt ferdig en kamp, og de kampene jeg får spillt er uansett propp fulle av konstant "smålag" og små 2-5sekunds pauser der jeg ser java-loade-ikonet nede til venstre.  Er det et vanlig problem, eller er EA sine servere SÅ jævla ubrukelige? Network settings på PS3 viser Nat Type 2, det indikerer vel at det ikke bør være noen innstillinger etc som er feil?

Har også prøvd dette career greiene i håp om å kunne glede meg over noe offline mode.  Har valgt Ben Arfa, men får konstant dårlig rating.  Synker litt i rating hver eneste gang jeg er "out of position", og når jeg ER i posisjon blir jeg ikke inkludert i spillet av NOEN på laget, alt går bare lange baller frem til Ba og Cissé (som forøvrig er magiske.)  De har hhv 29 og 15 mål halveis i første sesongen og jeg har 19 av 20 mulige seire.  Allikevel får Ben Arfa selv nesten bare dårlige kamper (sikkert mest pga meg) og utelates derfor i omtrent halvparten av kampene.  Hele greia virker bare absurd.

Noen tips?
Genius by birth. Slacker by choice.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: FIFA 13
« Svar #79 på: 12. Feb. 2013, 20:25 »
Sleit med at jeg datt ut av forrige FIFA hele tiden - fant da en fiksevideo på YT der du gikk i en slags DOS-lignende meny på PS3en og gjenoppretta databasen elns (mistet ingen data) - og problemene forsvant. Var altså ikke FIFA som var problemet. Ikke slitt med serverproblemer eller noenting som helst slikt siden dette.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Sv: FIFA 13
« Svar #80 på: 15. Feb. 2013, 20:55 »
Jeg er avhengig av PRO CLUB SEASON :)

vi er 3-5 stk som bruker å spille på lag. Vi har vell rundt 300 kamper og spiller oss opp og ned imellom 2 divisjon og 5 divisjon :)

Der har dagsformen til hver enkelt enormt mye å si :)
Han kom, ble mett og dett var dett....