20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Skal du til Newcastle?  (Lest 9281 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Skal du til Newcastle?
« på: 31. Juli 2007, 23:00 »
Kampoppsettet er for lengst offentliggjort, og SJP-billettene legges snart ut for salg. Vi hjelper deg med å planlegge turen! Sjekk ut vår nye hotellguide laget av våre egne brukere.

Ny hotellguide: http://newutd.no/index.php/hoteller-i-newcastle

Tips til billige reisemåter: http://www.newutd.no/index.php/turen

Informasjon om byen Newcastle finner du her: http://www.newutd.no/index.php/reise/
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Skal du til Newcastle?
« Svar #1 på: 31. Juli 2007, 23:06 »
Fantastisk bra tiltak! Seriøst!

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Skal du til Newcastle?
« Svar #2 på: 12. Aug. 2007, 20:49 »
utrolig bra, men bare en rettelse... dfds har slutta å kjøre krsand - newcastle for lenge siden ;)

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Skal du til Newcastle?
« Svar #3 på: 21. Aug. 2007, 19:19 »
Hvilke plasser bør jeg unngå å bestille? og hvilke er best, kan noen medpeiling lage en liten rangering av de beste setene?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Skal du til Newcastle?
« Svar #4 på: 27. Aug. 2007, 22:48 »
Jeg skal snart prøve å bestille billetter til newcastle-west ham..

kan noen svare meg på hvilke plasser som er å anbefale?

milburn stand Lvl7..   Lvl 7?? er det helt oppe under taket?

Vil helst unngå å sitte for høyt oppe.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Skal du til Newcastle?
« Svar #5 på: 27. Aug. 2007, 23:08 »
Jeg skal snart prøve å bestille billetter til newcastle-west ham..

kan noen svare meg på hvilke plasser som er å anbefale?

milburn stand Lvl7..   Lvl 7?? er det helt oppe under taket?

Vil helst unngå å sitte for høyt oppe.

Var på Villa kampen, og etter en rask titt på biletten står det ikke noe om lvl.7 Hva er det du mener? Acces 7??---> På Milburn Stand blir det(acces7) da nesten helt nede på den nedre seksjonen litt til høyre for benkene sett fra bra banen..

Men en annen ting..Har du bestilt fly og hotell på forhånd? Har inntrykk av at en del gjør det, deretter og satse på å få bilett gjennom Official ticket sale...Har aldri turt og gamble på det jeg, bestiller derfor biletter gjennom reisebyrå..Jeg vet det er dyrere, men jeg liker å være på den sikre siden.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Skal du til Newcastle?
« Svar #6 på: 27. Aug. 2007, 23:22 »
Billett får man uansett. Får man ikke kjøpt på forhånd er det alltid folk som selger billetter utenfor stadion.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Skal du til Newcastle?
« Svar #7 på: 27. Aug. 2007, 23:28 »
Billett får man uansett. Får man ikke kjøpt på forhånd er det alltid folk som selger billetter utenfor stadion.

Tør ikke gamble på det rett og slett...Betaler heller 1500kr for en bilett gjennom reise-selskap når jeg først drar over enn og risikere og stå uten bilett...

Vet sjansen er god for å få tak i billett både på online-salg eller utenfor stadion, men jeg tar rett og slett ikke sjansen.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Skal du til Newcastle?
« Svar #8 på: 28. Aug. 2007, 15:52 »
Jeg bestilte de beste billettene som var i salg til Wigankampen mandag i forrige uke. Det er fortsatt mulig å bestille de billettene nå, 8 dager senere. Så billetter er ingen problem så lenge du ikke skal på noen av de store kampene...

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Skal du til Newcastle?
« Svar #9 på: 28. Aug. 2007, 16:18 »
'jeg tenkte å bestille til west ham kampen, og så bestille fly rett etterpå.
sliter litt hvis det ikke er mer flybilletter igjenn da..

Tenkte å reise med det lavpris selskapet som flyr fra bergen. Vi kjører opp til bergen fra stavanger. Hotell ser jeg ikke på som noe problem, fordi vi driter egentlig i hvordan vi bor, bare det er billig.

Hvor skal du sitte Andre? 


OLAV : jeg trodde Lvl 7,  betydde Level 7.. men jeg er ikke sikker.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: Skal du til Newcastle?
« Svar #10 på: 28. Aug. 2007, 16:54 »
Meg å 3 kompisser skal over å se kampen mellom Newcastle - Liverpool i november...vi bestilte billetter gjennom dfdsseaways så tar vi båten her fra stavanger..Vi betaler ikke mer enn 1500 pr.person...ganske billiget egentligt, eller???Jeg følte hvertfall at det var ekstremt biligt, ganske greit at dfdsseaways fikse billetter og til oss da, men så får vi se om plassene er dårlige,men da vett vi det til en annen gang hvertfall...
Joey Barton 7

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Skal du til Newcastle?
« Svar #11 på: 28. Aug. 2007, 17:18 »
Jeg har også tenkt på det, men den latterlige 20 års gjør at vi ikek kan dra med dfds
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: Skal du til Newcastle?
« Svar #12 på: 28. Aug. 2007, 17:58 »
Sitter på Milburn Stand, L2C.
Har tidligere sittet på Milburn Stand, L2A og Milburn Stand, Block L7B.

Milburn Stand L2A var helt greit, mens Milburn Stand, Block L7B synes jeg ble alt for høyt. (Det var nest øverste rad, helt nede på dødlinja...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Skal du til Newcastle?
« Svar #13 på: 28. Aug. 2007, 18:06 »
Jeg har tenkt meg på Pompey-matchen, og har allerede bestilt flybilletter. Hotell tenker jeg å bestille litt senere, blir sikkert rundt midten/slutten av september. Og jeg tenker å bestille kampbilletter gjennom Online-salg. Og om det mot formodning, uten at jeg kan se noen grunn til det, ettersom både Villa-kampen og Wigan-kampen har hatt ledige billetter bare en knapp uke før kamp, skulle være utsolgt når jeg tenker å bestille biletter, så får jeg uansett en fin tur til Newcastle, og får sett St. James' Park IRL i det minste. Og det finnes helt sikkert nok av puber i Newcastle som evnt. viser kampen på TV.

Det er alltid en risiko, men hva ofrer man ikke for å få sett Newcastle live på SJP?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Skal du til Newcastle?
« Svar #14 på: 28. Aug. 2007, 18:06 »
Meg å 3 kompisser skal over å se kampen mellom Newcastle - Liverpool i november...vi bestilte billetter gjennom dfdsseaways så tar vi båten her fra stavanger..Vi betaler ikke mer enn 1500 pr.person...ganske billiget egentligt, eller???Jeg følte hvertfall at det var ekstremt biligt, ganske greit at dfdsseaways fikse billetter og til oss da, men så får vi se om plassene er dårlige,men da vett vi det til en annen gang hvertfall...

Skal på samme tur. :)
Kunne jo fått heilt ned til 800 + billett. Men greit og ha god seng. Kommer jo rett heim til eksamen den 27 og 30 nov.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]