20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervindu januar 2020  (Lest 25140 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #30 på: 02. Jan. 2020, 22:26 »
Hvor mye skal vi vedde på at det kommer et takeoverrykte ila de neste dagene, noe som
Vil føre til at det ikke er mulig å gjennomføre noen overganger. Og i de siste dagene av januar vil forhandlingene falle sammen og klubben vil komme med en beklagelse for at det ikke ble tid til å få gjennomført noen overganger, og at de setter pris på tålmodigheten til fansen.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #31 på: 02. Jan. 2020, 22:46 »
Et rykte om et oppkjøp vil ikke sette noen stopper for handling i januar.  Da må forhandlingene ha kommet såpass langt på vei, at det er kun det siste som gjenstår.

Og det er jo ikke Ashley som setter ut ryktene om oppkjøp, er jo som regel anti-Ashley-folk som går ut i media og sier de har snakket med den og den.
Ta BZG som eksempel: der var det jo tidligere NUST-leder og Dubai-bosatte Peter Redding som foret Chronicle med info, og skrev enkelte saker for dem. I tillegg var interessen "reell", og det kom kun info fra BZG som offentliggjorde info (av de to sidene i saken).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #32 på: 03. Jan. 2020, 00:50 »
Et rykte om et oppkjøp vil ikke sette noen stopper for handling i januar.  Da må forhandlingene ha kommet såpass langt på vei, at det er kun det siste som gjenstår.

Og det er jo ikke Ashley som setter ut ryktene om oppkjøp, er jo som regel anti-Ashley-folk som går ut i media og sier de har snakket med den og den.
Ta BZG som eksempel: der var det jo tidligere NUST-leder og Dubai-bosatte Peter Redding som foret Chronicle med info, og skrev enkelte saker for dem. I tillegg var interessen "reell", og det kom kun info fra BZG som offentliggjorde info (av de to sidene i saken).

Var The Sun som kom med den saken først. Vet ikke om de er så anti- Ashley?
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #33 på: 03. Jan. 2020, 01:13 »
Nei, skal gi deg den. De har vel på et tidspunkt blitt ansett som noe av en foretrukket medie-partner av Ashley (vet ikke om det er tilfellet nå lenger dog).

Men allikevel har det aldri virket som om klubben/Ashley har helt noe bensin på bålet. De bekreftet at interessen fra BZG virket reell, men nektet å kommentere noe mer utover det. Noe som selvsagt var veldig smart, sett i ettertid.
Men Ashley har jo selv sagt at den dagen et oppkjøp skjer, vil vi ikke vite noe om det før det er i boks. Fordi han ønsker å holde det innenfor de rammene (non-disclosure agreement) som partene signerer.

Er ikke ofte jeg tror på det han sier, men akkurat det kjøper jeg.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #34 på: 04. Jan. 2020, 12:18 »
Nye rykter de siste par dagene

James Tavernier igjen, stusser på hva vi skal med nok en høyreback?
http://www.nufcblog.co.uk/2020/01/04/nufc-step-up-their-interest-in-bid-to-bring-ex-mag-back-to-st-james-park-report/

Cenk Tosun, igjen? Ryktes et lån her. Vi trenger en spiss, vet ikke om han er løsningen?
http://www.nufcblog.co.uk/2020/01/04/striker-rafa-benitez-tried-to-sign-in-2017-linked-with-january-move-to-nufc/

Ingen navn, men Steve Bruce påstår vi er ute etter 2 gode spillere.
https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-january-transfer-news-17507219

Ser ellers Daniel Drinwater er tilbake i Chelsea etter et lån i Burnley, kunne han vært noe for vår midtbane?
No fate but what you make

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #35 på: 05. Jan. 2020, 17:29 »
1 spiller jeg kunne tenkt meg inn i januar er Munas Dabbur. Tilgjengelig på lån fra Sevilla. En klassespiller som rett og slett ikke har blitt satset på etter overgangen i fjor. Toppscorer i Salzburg før Haaland gjorde inntog. En annen veldig interessant spiller er Viktor Kovalenko som er free agent i sommer. Kreativ ballspiller som både kan spille sentralt og som nummer 10. Linkes til store klubber, men hvis vi klinker til med en sum tror jeg det er mulig.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #36 på: 05. Jan. 2020, 19:29 »
http://www.nufcblog.co.uk/2020/01/05/journalist-claims-steve-bruce-is-now-in-talks-to-sign-30m-striker-on-loan-with-option-to-buy/

Linkes til en meget spennende spiller her. Får vi se? Lån med opsjon på kjøp spekuleres det i.


https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/chelsea-newcastle-transfers-giroud-lampard-17515976

Flere linker oss til Giroud i dag også, forutsetter visstnok at Chelsea får hentet inn en erstatter.
« Siste redigering: 05. Jan. 2020, 19:35 av Geordie »
No fate but what you make

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #37 på: 06. Jan. 2020, 00:19 »
Piatek hadde jo vært enormt spennende om vi fikk, samtidig som det er en risiko. Som det vil være med alle uten PL-erfaring. Men håper virkelig vi drar den i land!

Når det gjelder Giroud (eventuelt Batshuayi) tror jeg de velger en litt mer attraktivt klubb enn oss i januar. Men begge de er avhengige av spilletid i vår, så der ligger muligheten vår.
Og jeg er overbevist om at Chelsea henter inn en spiss i januar.

Vi får ikke begge, men får vi en av de ville det ha vært veldig spennende mener jeg. Da kunne vi kanskje fått mer ut av Joelinton, og ikke brukt Carroll så mye som vi har (fornøyd med det han har vist, men usikker på hvor lenge det holder).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #38 på: 06. Jan. 2020, 14:43 »
No snakkar me! :)

Newcastle United trying to sign 36 year old Glenn Murray on short-term contract – The Guardian

https://www.themag.co.uk/2020/01/newcastle-united-trying-to-sign-36-year-old-glenn-murray-on-short-term-contract-the-guardian/


Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #39 på: 06. Jan. 2020, 17:40 »
Noen rykter om at vi hadde folk på Sampdoria AC Milan kampen. Visstnok Calhanoglu vi så på. Kunne like godt vere Piatek vi sjekket ut. Morelos fra Rangers også nevnt men blir vanskelig å gjøre en handel der. Håper på Bowen jeg. Dekker to posisjoner og er målfarlig. De fleste bestemte på at han vil ta PL nivået.

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #40 på: 06. Jan. 2020, 20:34 »
No snakkar me! :)

Newcastle United trying to sign 36 year old Glenn Murray on short-term contract – The Guardian

https://www.themag.co.uk/2020/01/newcastle-united-trying-to-sign-36-year-old-glenn-murray-on-short-term-contract-the-guardian/

Hurra! ;D
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #41 på: 06. Jan. 2020, 20:43 »
Noen rykter om at vi hadde folk på Sampdoria AC Milan kampen. Visstnok Calhanoglu vi så på. Kunne like godt vere Piatek vi sjekket ut. Morelos fra Rangers også nevnt men blir vanskelig å gjøre en handel der. Håper på Bowen jeg. Dekker to posisjoner og er målfarlig. De fleste bestemte på at han vil ta PL nivået.

Piatek har jeg tro på faktisk. Finner han tilbake til formen han viste i Genoa, så kan han på egenhånd sikre plassen vår i det gjeve selskap. Spennende spiller absolutt dog litt usikker på om han takler nivået. Samtidig kan det jo ikke bli noe verre enn Joelinton. Med Zlatans inntog i Milan tror jeg han kan være interessert i å flytte på seg for å få spilletid mtp EM til sommeren.

Morelos håper jeg vi bare kan stryke med en gang. Scorer mål men virker som at han lett kan miste hodet. Forrige sesong noterte han seg for 5 røde kort :-X Denne sesongen har han bare fått 2.

Bowen, JA TAKK!

Vi trenger også en kreativ spiller på midtbanen som i tillegg har målteft. Forslag på hvem det kan være?
« Siste redigering: 06. Jan. 2020, 20:46 av Eppa »
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #42 på: 06. Jan. 2020, 21:41 »
Calhanoglu og Piatek hadde vært sykt moro! Selv om ingen av de vel er i toppform for tiden.
Veit jeg drømmer, men en av de hadde også gjort susen. Selv om vi trenger spillere i begge posisjoner.
Men begge spilte, uten at det behøver å bety så mye. Men som Eppa sier, Zlatan kan åpne for Piatek i hvert fall. Også må de sikkert frigjøre litt lønn for å drifte Zlatan.

Jeg er også svært lunken til Morelos. Ikke bare pga kortene, men spilleren generelt. Slår meg ikke som noe ordentlig god spiss, selv om jeg ikke har sett så mye av han. Minner meg av en eller annen grunn om El-Hadji Diouf 🤷🏼‍♂️

Når det gjelder Murray ser jeg kun for meg at det kan bli en siste nødløsning helt, helt på tampen. Samme som i august, når vi prøvde oss på en spiss på DLD. Det skal visstnok ha vært Steve Mounie fra Huddersfield.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervindu januar 2020
« Svar #44 på: 09. Jan. 2020, 10:12 »
"Villa på spissjakt
Aston Villa jakter ny spiss etter at Wesley pådro seg en skade som holder ham på sidelinjen ut sesongen.

Ifølge The Athletic vurderer Birmingham-klubben å gjøre et fremstøt mot Jay Rodriguez, som stort sett sliter benken i Burnley."


Han kunne vel gjort ein god jobb for oss?

Nei, gløym det. Googla han og ser han er 30 år...